Příspěvků: 7, poslední: 31.10.2015 17:53:4261537.Veteráni
Dobrý den,
může mě někdo popsat rozdíly brzdových bubnů a štítů u panelky a sportky.
Eviduju dva typy odlitků bubnu (možná přední a zádní kolo, jeden typ má výčnělek navíc) a tři typy štítů (rozdílný unášeč brzdné reakce).
Díky
MŠ
Nevím jestli mé Jawky 250/590 a 350/361 lze ještě považovat za první série ?, jsou totiž obě z r. 1966 a obě mají zapuštěné štíty.
[chlup]
(31.10.2015 17:53:42)
Určitě s vystouplým štítem,panelkovým.S utopeným štítem možná jen první serie.Unašeč brzdné reakce panelkový.
[elstrem]
(30.10.2015 15:39:22)
Díky za odpovědi.
Toto vše tak nějak vím. Jenže jde mě spíše o to co se montovalo na JAWU 250/590 Sportku rok 1968. Zda buben s utopeným štítem a nebo vystouplým štítem. A pak s jakým štítem (s typem unášeče brzdné reakce). Možná to zbytečně komplikuju...
MŠ
[sanamahonga]
(30.10.2015 7:16:30)
Ten Montyho popis je vyčerpávající a zajímavej.
[Ota]
(29.10.2015 11:13:26)
Ota: Existuje ještě jeden typ, je to vlastně brzdový buben s vystouplými žebry, ale štít zboku nepřekrývá buben jako poklička, ale zapadá do bubnu, takže tvoří s bubnem zboku jednu rovinu. Bylo to první provedení těch novějších bubnů z let 1964-1968. Teprve potom bylo novější provedení se širším štítem, které se používá dodneška. Bubny jsou vlastně rozměrově pořád stejné, liší se to jen velikostí těch štítů.
[Westfan634]
(29.10.2015 9:40:29)
Podle mě je rozdíl mezi bubny z kývačky (utopený žebra, brzdovej štít zapadne dovnitř bubnu) a z panelky (vystouplý žebra, brzdovej štít z boku buben přikryje, jako poklička). Panelkovej buben se používal na všech novějších motorkách, včetně 640. Nevím o tom, že by ještě existovaly nějaký jiný deriváty.
[Ota]
(29.10.2015 8:50:19)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,094 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 0:48:17