Příspěvků: 3, poslední: 16.11.2015 18:30:2561625.Informace
Mám svou motorku rozebranou skoro do šroubku. Jsem schopen jí složit, dát vše do pořádku. Byl bych rád, kdybych se vyvaroval chyb, které se při skládání mohou vyskytnout. A proto kontaktuji všechny ty, kteří se při skládání chyb dopustili a mají již tak zkušenosti. Pokud je někdo ochoten a napíše mi, jaké chyby udělal, kterých se mám vyvarovat, pomůže mi to v práci. Myslím, že poskytnuté informace by přes zimu mohly být nápomocny i ostatním, kdo dělá větší opravu svého stroje. Díky všem.
Já jsem při skládání postupoval tak, že nejdřív jsem vzal rám vzhůru nohama a namontoval kyvku. Šlo to dost blbě, abych jí tam dostal i s novejma miskama a o-kroužkama, musel jsem rám roztáhnout heverem (v rámci pružné deformace). Pak jsem namontovalo oba dva stojánky. U toho hlavního jdou hrozně blbě namontovat pružiny. Trochu jsem si s nima odřel lak na těch výstupcích rámu, na kterých jsou zachycený. Pak jsem motorku otočil a namontoval rozetu i s krytem (v tom byl navlečenej starej řetěz) a pak zadní kolo. Pokračoval jsem zadním blatníkem a kompletáží zadku motorky. Pak předek - brejle, vidlice, blatník, kolo. Pak jsem tam dal motor, airbox, kastlík na baterku. Následovalo světlo, blinkry, řídítka. pak natáhnout elektriku a nakonec zbývá už jen nádrž, řetěz, vše seřídit a vyzkoušet. hlavně to chce při montáži myslet a nepoužívat zbytečné násilí, když něco nejde.
[Ota]
(16.11.2015 18:30:25)
základ je postupovat systematicky, pochopitelně za předpokladu, že víš co kam a jak patří a hlavně nechvátat. Nějakou "kravinu" uděláš vždycky, jde o to udělat jich co nejmíň
[Marlboro]
(16.11.2015 17:12:57)
V knize od Jiriho dockala je vse, vcetne chyb pri montazi popsano.
[pračlověk]
(16.11.2015 16:51:06)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,094 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 0:48:17