Příspěvků: 12, poslední: 1.6.2022 23:07:4770200.Nejede nebo nestartuje
Otazka zní jak správně nastavit a otryskovat karburátor na jawa 250/353 r.v.57. Mam osazen karburátor 2926SBD-15b, filtr dratenka, nastavení na záběh jehla 4 zarez shora, tryska o cca 3/4otacky povolena. V rychlosti nad 80km na 4ku motor zacne vynechavat. (V karburu trysky vol.50 hl. 98) nemela by byt hlavni tryska jen 93 nebo naopak větší? Dik za rady
Na 2926 s drátěnkou má být tryska určitě větší. Podle mě 100. A nebyla i větší volnoběžná? Ale jak píšou ostatní, chce to zkoušet. Mrkni k jawarmaniakovi, jaké trysky by měly být. Než tunit plovák, radši bych poladil trysky.
[longr]
(1.6.2022 23:07:47)
Udo moje 350 byla zajiždená v zimě za mrazu a jestě s prototypovou policejní kapotáží. Na to že dostavala plný cestovní kouř hned od začátku jezdila potom docela slusně. Myslím že sem se dostaval na limit rámu. Což by ti mohla potvrdit třeba Veverka když mi vezla motorku z akce Blérvič. Rafnout se mi ji podařilo až cestou z Krucíku když dostala pořádně napít po dálnici. A záder byl zpusobený jakýmsi smítkem které se vcuclo právě do hlavní trysky. Jinak tu diabolku s dírou samozřejmě nasadíš na plovácek a tím ho lehce potopíš. tryskování dle manuálu je sice dobré ale uvedomte si chlapci že dočkal byl vydán v době kdy benzín měl 75oktanu a byl vyrobený r ropy. Ted máme benzín 95-100 oktanů a benzín je vyrobený z lihu. Neříkám že jawa na methyl nejezdí špatně ale lejt absint do nádrže je v tomhle případě házení perel sviním:-)
[kocourluk]
(1.6.2022 9:32:39)
Ahoj čerte. Jsem ti radil přes mesenger a koukám dotaz si napsal dobře. Jen jestli chceč mermomocí ladit výkon. jestě sem zapoměl na jeden trik. Nezmi diabolku pošéfuj ji kladívkem udělej do ni dirku a zkus lehce zvednout hladinu. Je to takové moje vylepsení. Ale jak zde čteš nové trysky jsou tragedie a cislování na nich je pouze orientační. Zatímco ten tryk s potopeným plováčkem si mužeš udelat zdarma a odladit v podstatě za jizdy na ten pocit. A jak sem ti už já psal tech čé km najeto je jestě surový motor. dojed s tím na Krucenburk a zpatky poletíš :-)
[kocourluk]
(1.6.2022 9:22:08)
Holdas: to jako že z toho kopce nebyla zatáčka, která by ho zpomalovala
[maspe]
(31.5.2022 21:38:16)
holdas: Nojo, to uplne nedava smysl, no ... (:
Myslel jsem tim z kopce po rovnem kusu silnice, kde se to da poradne rozject bez obav z toho ze to neubrzdim.
[Krizoň IV.]
(31.5.2022 21:26:28)
Krizoň, co je to "z kopce po rovince" za termín? Buď jedu z kopce, nebo jedu po rovině.
[holdas]
(31.5.2022 19:48:30)
Otevřel někdo vůbec toho Dočkala?
Po úvodním povídání o typech strojů je pasáž o karburátorech a náhradě starých typů za novější i s vhodnými tryskami. Je tam taková tabulka...
[pračlověk]
(31.5.2022 18:53:17)
M karburator obecne neni moc dobry, vracet se k nemu rozhodne nedoporucim.
sbd karburator v kejve 250 funguje skvele, z kopce po rovince mi kejva udela tachometrovych 100km. ale ja tam mma airbox, takze moje nastaveni je ti k nicemu, budes si muset najit svoje.
[Krizoň IV.]
(31.5.2022 8:59:42)
Dik za rady ještě mam origo karb 2926M-11, tak můžu zkusit ten, ale nemam k němu moc důvěru
[čert]
(31.5.2022 7:56:26)
Uďa: Jenze na full gas ovlivnuje smes jenom velikost hl trysky, coz je neco s cim se pro zabeh nehybe.
Ale jinak ano, spatna hlavni tryska. Teorie rika ze cim mas nizsi restrikci sani, tim nizsi podtlak ti vznika v karburatoru, a timpadem potrebujes vyssi hladinu paliva, abys dostal spravnou smes.
Otazka je jakou trysku, zda vetsi nebo mensi. sbd karburator se nikdy s otevrenym sanim nemontoval, takze od tovarnich hodnot se odpichnout nemuzes. Budes muset sehnat skutecne presne, o desetinu vetsi a mensi trysky, menit, a zkouset. Coz je problem, protoze trysky co se dneska prodavaji jsou tragicke nepresne atrapy.
Jinak to co pise Uda je pravda, nejdriv to poradne zajed (u 250ky klidne 2500km po vybrusu) a teprva pak zacni ladit vykon na plny plyn.
[Krizoň IV.]
(30.5.2022 20:16:30)
Mimochodem zajíždět rychlostí nad 80 Km/h je cesta k brzkému zničení motoru! Uvědom si, že rychlosti nad 80 se dost přibližují maximální rychlosti stroje a při zajíždění není doporučováno jezdit full gas. Takže bych to tipnul na bohatou směs, která je nastavená na záběh.
[Uďa]
(30.5.2022 17:27:07)
Najdi si orientační tabulky pana jawarmaniaka a knihu od pana Dočkala. Pořiď si několik rozměrů HT kolem a spíše nad doporučené hodnoty a laboruj. Karburátor a motor už bude mít cosi za sebou a ty mu musíš HT přizpůsobit. Mám to podobně u u motoru 250/455.
[Banak]
(30.5.2022 12:32:29)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 23.11.2024 1:56:14