Příspěvků: 24, poslední: 9.6.2022 20:31:2870203.Informace
Ahoj panove,
po nejakych spatnych zkusenostech s original krytem retezu a kvuli STK zvazuji jiny typ krytu retezu. Vim, ze se davaly blatnicky z kocarku. Jde to nekde sehnat ke koupi? Nebo mate nejakou inspiraci jak jste vyresili nesebevrazednou variantu krytu retezu? Nenabizi nekdo z jawaprodejcu nejakou alternativu?
Diky!
Já bohužel také nemám s originálním krytem dobré zkušenosti. Jednou mi mojí blbostí upadla matička , tak jsem druhý kryt zajistil samojostnou maticí a ještě pojistil lepidlem a to drželo dlouho, ale pak mi upadnul celý ten plíšek a historie se opakovala. Tak jsem ho tam už nedal, mám O-kroužkový řetěz jezdím bez krytu. Na STK mi nikdy nic neřekli, tak mám asi štěstí. Každopádně jakýkoli kryt, který kryje řetěz jen částečně bude stejně vyžadovat častou údržbu řetězu a já osobně bych tam automaticky dal o-kroužkový řetěz. I bez krytu mi drží fantasticky a nevytahuje se téměř vůbec. Je ale podstatně dražší, s tím je nutné počítat
[Vomi]
(9.6.2022 20:31:28)
Snad cokoli jiného je lepší jak plechový celokryt. Přestože se mi nepovolil šroubek (jištěn závlačkou), stejně mě to jednou sešrotovalo kryt takovým způsobem, že to vysekalo skoro všechny špice z pravé strany kola. Kdyby dali pořádný řetěz, nemuseli šaškovat s celokrytem. I tak je v něm pěkný humus, když se sem tam jezdí po prašných cestách. Lépe vyřešit rozetu, aby šel měnit věnec. Stejně je v příručce plná prdel jiných úkonů, co by měl člověk pravidelně dělat. Namočit sem tam pírko do hustého oleje a štrejnout po řetězu by nebyla bývala žádná práce. Na pionýru jsem kdysi řetěz mazal olejem a nastříkal černým rezistinem. Vsáklo se to a vznikl bezva lepavajs. Dnes už existují spešl spreje, není co řešit.
[-]
(8.6.2022 19:52:26)
Kryt řetězu jezdím originál, často kontroluji upevnění a šroubek se závlačkou.
Navíc mám obě půlky krytu k sobě staženy dvěma silnými červenými zadrhovacími páskami tak,aby to bylo na první pohled co nejméně vidět. To se mi osvědčilo. Kdyby upadl ten šroub, stahovačka to podrží u sebe, řetěz nesešrotuje kryt a člověk si nedá na pusu...
[Prohorovka]
(8.6.2022 12:19:42)
Jednou v životě mě vyhodili z STK s kejvackou. A to za nabastleny kryt z mustanga. Sehnal jsem si originál..
[xixao]
(6.6.2022 14:03:53)
Na principu Kalifa tam dáte jakejkoliv kryt , třeba z Péráka, 477 nebo Zetky 150. Prostě vepředu zastrčit do nástavce na motoru, vzadu vymyslet výšku nad rozetou(aby nechytil při propérování)- Potom dvěma šroubky M6 do dna vercajkové krabice. Přes nějaký cca 10 mm vysoký podložky, aby to vyšlo na střed řetězu. Vypadá to inteligentně, funguje (kryt by měl krýt řetěz proti blátu z pneumatiky) a je to nafurt.
[monty]
(4.6.2022 19:32:28)
Mám blatníček z kočárku na ČZ 450 a na STK úplně v pohodě.
[PavelZRX]
(4.6.2022 19:15:48)
Blatníčky se dávaly,ale na STK mi tvrdili, že je to zakázané. Nevím proč..
[Michi]
(4.6.2022 10:26:22)
Myslím, že Krf svýho času si nabastlil na motorku kryt řetězu z babetty.
[Ota]
(3.6.2022 13:03:11)
Ještě mi na tohle téma kamarád posílal fotku, jak si někdo udělal kryt obdobný blatníčku z kočárku ze čtvrtiny pánvičky... Nemáte někdo tuhle variantu? :D
[Vladimír prace]
(3.6.2022 10:53:44)
Jinak táta má na tom kruhovém krytu rozety nanýtovaný pruh plechu, který v půlkruhu kryje rozetu a již roky s tím prochází STK bez problému...
[Banjokid]
(3.6.2022 7:41:41)
V případě krytu z kalifa, mustanga nebo 477 - jak moc se to pak musí/nemus�� dolaďovat.
Originální kryt na motorce na ježdění nechci - nejsem sebevrah. Mám s tím obdobnou špatnou zkušenost jako @Tomas.
[Vladimír prace]
(3.6.2022 6:53:10)
Krizoň IV.: Pro mě by asi bylo. Zajít na odpoledne do garáže a něco zbouchat z věcí, co už mám, bude mnohem rychlejší, než by došel poštou kryt z Califa. Neřkuli shánění a úprava blatníčku od kočárku:-)
[Jad]
(2.6.2022 16:19:57)
Jakýkoliv z Mustanga nebo CZ 477
[Kubas]
(2.6.2022 14:58:59)
Jad: Myslis ze to bude snazsi a jednodussi nez za 1300 kacek dat ten kryt z Califa, jak navrhoval monty ?
[Krizoň IV.]
(2.6.2022 12:31:32)
Tak jestli zbyla aspoň vrchní část krytu, bude asi nejsnažší flexou doladit tvar a dobastlit nějaké úchyty.
[Jad]
(2.6.2022 11:26:47)
To se mi stalo taky na svoji Čezetě, že ten nýt na krytu povolil.Naštěstí se to stalo při velmi malé rychlosti. Tak jsem to provizorně tu packu přidrátoval a dojel domů.Mám to přivařený a pojištěný nýtem.
[DavidČZ]
(2.6.2022 9:45:14)
longr: Jenze taky se muze uklepat a upadnout jeden z tech plisku co pres nej sroubek drzi. A to je neco co se stane za jizdy, bez jakehokoli varovani, a realne se to neda nijak kontrolovat. Predstava ze pravidelne sundavam kryt retezu a davam ho na rentgen, aby se ukazaly praskliny v tom svaru je mirne receno absurdni.
[Krizoň IV.]
(2.6.2022 9:04:04)
Kryt vletí do špic tehdy, když se nezajistí spojovací šroubek na lepidlo, závlačku nebo samojistku. Dále pak blbá zkušenost s replikovou gumičkou talíře rozety. Když se na ni dostane olej, nabobtná a vyzuje se. Dal jsem místo ní rozříznutou akvaristickou hadičku a ta drží.
[longr]
(1.6.2022 22:53:08)
Ty vogo, blatníček z kočárku jako kryt řetězu, už zase... Dnes už kočárky blatníky nemívají a když už tak jen plastový. Zbývá navštívit burzu veteše nebo muzeum kočárků. I tak to ale nebude plug-and-play. Ten blatník jako kryt řetězu je s prominutím zhovadilost. Smím se zeptat, čím ti vadí origo kryt řetězu a ty špatný zkušenosti? Citrus např. točí na kývačce druhý kolo tachecu a kryt má furt původní.
[pračlověk]
(1.6.2022 21:53:16)
Kryt z Kalifornianu
[monty]
(1.6.2022 21:33:21)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 23.11.2024 1:56:14