Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 14, poslední: 28.6.2022 10:46:5870241.všechno ostatní
Zdravím,tak můj problém s Čezetou vyřešen nebyl.O víkendu jsem na tom jel a po pár km se to začlo dusit a přestalo to jet.Po laborování se svíčkama to po roztlačení naskočilo a z výfuku šel bílý kouř a po chvíli modrý a hrozně to kouřilo a dusilo se to.Na přidání plynu to skoro ani nereagovalo.
Má někdo nápad na co se zaměřit ? Mám podezření na netěsnost motoru.
Bakoun: což o to, že se moc nebál je v pohodě. Ale že se ani nepodíval do manuálu a řešil to "intuitivně", to je věc druhá. [maspe] (28.6.2022 10:46:58)
Na 2. stranu je občas radost opravovat něco, co dělal někdo, „kdo se moc nebál“. [Bakoun] (25.6.2022 12:27:17)
Maspe vidim to stejně. Lidi se jen moc bojej. [Mates] (21.6.2022 22:30:22)
zrovna jednoválcová prašivka, když jí dáš pod dynamo váleček je odpočinkový motor. Asi nejlepší na naučení. [maspe] (21.6.2022 22:13:36)
kdybys to kuchnul sám, udelas nejlíp. Zjistíš, ze na tom nic neni. Kdyz budes potřebovat poradit, tak se ptej. [Mates] (21.6.2022 21:05:09)
Já to pravděpodobně zavezu do Mastníka.Je to asi 17km ode mně.Ted toho teď mají plno ,tak až na zimu. Benzín je teď stejně dost drahej. [DavidČZ] (21.6.2022 18:56:24)
Jestli tam hoří převoďák, tak při čichnutí k výfuku začneš kašlat, dusit se, a bude tě škrábat v nose a krku:-) [Jad] (21.6.2022 17:02:50)
Pokud je ten dým hustej jako mlha a drží se, tak to bude nejspíš olej z převodovky. Prostě je něco špatně na čepu klikovky u spojky (špatný labyrint, nebo vložené gufero a to šlehlo) a nebo to saje dělící rovinou karterů. [Uďa] (21.6.2022 15:55:46)
jo pokud je zarostlej, tak muze karbon a usady hořet [Mates] (21.6.2022 12:04:09)
Nejpravděpodobnější příčinou je přisávání převodového oleje z převodovky - bývá to způsobeno netěsností u dosedací plochy mezi klikovým prostorem a prostorem převodovky. Měl jsem to samé u ČZ 175/450. Jinak za mě viz. Mates. [Čezet-rider] (21.6.2022 11:02:04)
Ano,elektrika je tam nově natažená. S tou generálkou to bylo takhle,já si ji někde nechal dělat u jednoho co opravuje motorky.
Svíčku tam mám N15C.
Ten bílej kouř může dělat taky ucpanej vejfuk ?
[DavidČZ] (21.6.2022 9:49:48)
Tak sem si ty dotazy přečet a kouknul na fotky stroje.
Protože věšteckou kouli nemám, tak mam pro tebe par typů.
1.vyčistit výfuk a to nemyslim zvenku.
2.zjistit skutečně predstih, maximalni zdvih kladivka nesmí být vic než 0,5mm (nejedna se o hodnu v horní uvrati)
3. nenasel sem nikde, jakou tam máš svíčku ma tam být N15C
4. podle modryho drátu k zadnimu světlu předpokládám, že máš elektriku novou a neměl by v ni být problém,ale i přesto zkontroluj dráty ve spinacce a u inducky, pokud máš starou spinacku, muze byt vyjiskrena.
5. Verva není špatný palivo a za 20let jezdeni na 98-100 jsem se s tim setkal jen jednou (asi průsak) ze to nejelo. můžeš pro jistotu benzin vylejt, ona to zas takova investice není a pokud s cerstvym bude zavada odstranena, tak tam ten vylitej můžeš klidne po litru zase pridavat.
6.vzduchovej filtr, můžeš ho na zkoušku vyndat a treba se ta směs změní,každopádně bych dal novej.
7.Dělanej motor.... je nejhorší vyraz, jakej můžeš pouzit. Jde o to, jestli jsi GO delal sám a víš co v motoru máš dělat.
Hromada lidí nesrazi hrany na kanalech, nevymezi prevodovku, dokonce ani nemazou tesneni,utahla hlava křivě atd atd..
8. spravnej olej a poměr mazání api-TA do 1:25,api-TB 1:30, pouzivani api-TC max 1:35.
9.naucit se nastavovat smes.Nastavit karb podle tabulek,nastartovat a vrknout z volnoběhu plynem, pokud se na okamžik pridusi je to bohatý a můžeš doladit sroubkem smesi, kdyz to nejde, tak jehlu o zářez posun aby vic zalezla do karburatoru. Když se volnobeh neda sestelovat, na plam, plam, plam je to většinou chudý, můžeš zase zkusit sroub volnoběhu,nebo jehlu.
Maximální povoleni šroubu smesi delam na jednu otacku, pokud je treba ochudit vic, posouvam jehlu,menim trysky atd. Filtr, vyfuk a zapalovani musi byt v perfektnim stavu,jinak to nenaladis.
10.Ohledne mejch názoru se můžeme klidně hádat a dohadovat, nemam to z knížek, ale z vlastní hlavy.
[Mates] (20.6.2022 22:51:58)
Je to 453 typ.Tankuji do toho Vervu.Četl jsem negativní reakce na ni tady. [DavidČZ] (20.6.2022 20:42:45)
Buď tam máš naftu, nebo to saje z převodovky, jestli je to 477 a podobný pekáče tak tam rado vyskakuje gufero u kliky pod zapalovanim, je mazany prevodakem, taky muze klasicky saknout vlevo, nebo mezi karterama, pokid doskaces na Krucik, muzem to tam kuchnout,aspon bude sranda. [Mates] (20.6.2022 16:16:46)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 23.11.2024 1:56:14