Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 2, poslední: 14.7.2022 8:56:0670267.všechno ostatní
Ahoj všem,
navazuji na dotaz č.68705, kde se řešilo (a nedořešilo) centrování ráfku vůči náboji do nové Jawa vidlice s větším kotoučem (http://www.partdeck.cz/index.php?route=product/product&path=111_115&product_id=6775). U nové vidlice by to mělo být cca 15-16mm, ale jednoznačná shoda se nepotvrdila. Dokázal by někdo poradit případně naměřit? Předem děkuji za postřehy.
Já po přestavbě na ty nový vidlice vzal starý kolo, dal akorát velký kotouč a kolo je uprostřed. [Bakoun] (14.7.2022 8:56:06)
Řešil jsem ten samý problém když mi přišla nová sada i s předním kolem. Na levé straně kde není kotouč byl střed vůči ráfku taky vystrčený o nějakých 16mm. Nemusel jsem ani nic měřit, už z dálky jsem viděl že to kolo prostě nebylo mezi vidlama přesně uprostřed. Na jedné straně obrovská mezera a na druhé straně pneu skoro dřela o blatník. Když jsem pak za tou motorkou jel a pozoroval kola tak to prostě bylo doslova dvoustopé. A to nemluvím o tom že ten nový jawácký ráfek byl šmejd který nešel vycentrovat. Tak jsem to kolo rozplétl, naplétl na něj původní 30 let starý ráfek a místo 16mm jsem to udělal na 11-12mm. S touto hodnotou to kolo je přesně veprostřed mezi vidlicama a konečně se dá udělat geometrie aby obě kola byly v přesném zákrytu. O dost líp se i ta motorka chová. Nerozumím tomu z jakého důvodu to takto centrují v jawě. Na srazech to vidívám na všech nových 640 že to přední kolo je narvané na jedné straně skoro až k blatníku a na druhé straně je obrovská mezera. [BooCheer] (12.7.2022 11:51:31)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 23.11.2024 1:56:14