Příspěvků: 2, poslední: 4.8.2022 17:49:1670319.Elektro
Ahoj, již dlouho se trápím u své Jawy Tramp 350/640 s problémovým dobíjením baterie, kde ani navíc nesvítí kontrolka dobíjení. Moto je vybavena regulátorem dobíjení ISKRA AER 8106. Kontrolka dobíjení je v pořádku a dráty k ní zřejmě taky.
Problém se projevuje takto:
Baterie je nová s nap. 13,3V. Při zapalování v poloze 1 nesvítí kontrolka dobíjení (vlastně nesvítí nikdy). Při nízkých otáčkách (cca 1 tis.) se baterie nedobíjí vůbec. Až teprve při vys. otáčkách (3,5 tis.) tam jde něco víc (14,4V se chvilkovými změnami na 5V a pak zpět na cca 14,4V). ALT se zdá, že vše napájí, ale jen při vysokých otáčkách (při těchto otáčkách však moto nesnesitelně vybruje - dobíjet musí i při nízkých otáčkách). Po každé i delší jízdě je baterie absolutně vybitá. Není problém v regulátoru dobíjení? Díky za případné názory.
Napiš,co máš za altík. Předpokládám, že VAPE nebo Ducati.Tenhle regulátor zřejmě nebude originální. Bude třeba přeměřit altík na výstupu ještě před regulátorem, předpokládám, že problém bude v regulátoru. Zkontroluj, zda máš dobré uzemnění regulátoru, a že nikde nemáš vyhřáté spoje.
[Ota]
(4.8.2022 17:49:16)
Co tam máš za alternátor? Pokud tam máš alternátor Pal, tak tu je dotaz č.:15000 kde je přesný a podrobný návod od El Faga. Otázka je co ti způsobuje ty vibrace, taky ti můžou odskakovat uhlíky. Předpokládám že ti nic neruší měřák. Pokud tam máš zapalování Dukati tak ti bohužel moc neporadim, ale regulátor je pravděpodobný.
[PB]
(3.8.2022 15:44:46)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,172 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 23.11.2024 1:56:14