Příspěvků: 4, poslední: 4.1.2023 16:53:4970546.Elektro
Při přípravě na montáž r04 na motorku kontroluju elektriku tak jak byla zapojená a teď mě překvapilo, že že z uhlíku na alternátoru byly dráty zapojeny naopak.Drát z kontaktu DF vedl na rozpínací rele a drát z alternátoru minus vedl na svorku DF k relátku.Tedy naopak než je to ve schématku. A jezdilo to. A bylo to tak asi dlouho, nechytal jsem na to. Mohlo to nabíjet, je to jedno jak to je? Nebo to bylo hodně špatně? Kdo zná, zkuste vysvětlit, díky.
oprava: níže :-)
[Michi]
(4.1.2023 15:50:43)
Pokud mínus na altu neukostříš přímo na hmotu, ale až na relátku(jestli tím myslíš relé indikace dobíjení kontrolky) tak to dle mě mohlo fungovat.Presně jak příspěvek výše.. Alt dává prou střídavý,a kotva musí být buzená, a je defacto jedno, odkud a kam jí dáš mínus. Jen budící DF musí být z regulátoru. Rozpínací relé mínus konektor má,takže i tak byl budící obvod uzavřený.
[Michi]
(4.1.2023 15:50:10)
Z hlediska funkce alternátoru je to jedno. Alternátor vyrábí tak jako tak střídavý proud. Střídavý proud se teprve následně usměrňuje na stejnosměrný. Zapojení uhlíků buzení má vliv pouze při použití elektronického zapalování Vape Z04 se to tuším jmenovalo. Tam magnetické pole rotoru ovlivňovalo funkci snímače zapalování.
[-]
(4.1.2023 8:44:47)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 23.11.2024 1:56:14