Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4155897
Online: 916
Přihlášených: 4
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
Peter Cherry
-
longr
Jad
No_-_name
Verdom
longr
longr
Bakoun
longr
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Spojkovy kos Stadion S11
[Peter Cherry]
(12.3.2023 23:06:54)
Příspěvků:
9
, poslední:
16.3.2023 14:14:58
70632.
Veteráni
Ahoj,
nevíte zda a jak jde zalisovat volné ozubené kolo spojkového koše? Nechce se mi jen projistotu kupovat koš z jednoho kusu ala
https://www.st
adion-tuning.c
z/Docasne-vypr
odano-Spojkovy
-kos-nitridova
ny-d1138.htm
A ještě chci kupovat nové lamely, korek jsem dávno vyřadil a nevím zda je lepší gumokorek nebo ferodo (olej používám
https://www.motokramek.cz/trans-special-medium-15-40)
Díky
P.
Položit na plechovku s vodou tak, aby ozubené kolečko bylo ve vodě a smrknout tři bodíky.
Ten koš zinkovaný včetně ozubení kolečka na který je tu odkaz, tak to je teda úlet :-)
[-]
(16.3.2023 14:14:58)
Zakápnout TIGem by to jít mohlo. Zásadní otázka je, jak je zušlechtěná ta část kolečka. Třeba volnější čepy řadící vidličky u Jawy zakápnout jdou, a to i COčkem nebo tenkou elektrodou. U kolečka bych se bál, aby to nepraskalo.
[longr]
(15.3.2023 9:55:01)
Měl jsem ferodo lamelu, nechal jsem si obložení nalepit v opravně brzd. A fungovalo to perfektně. Jinak koukám v odkazech, co všechno se dneska na ty kozí dechy vyrábí, to je paráda. Já když na tom jezdil naposled někdy před 15 lety, nebylo vůbec nic a muselo se jen bastlit.
[Jad]
(15.3.2023 9:20:28)
Verdom: já jsem to svařil a zatím to funguje :-) Pořádnej proud, krátkej pulz, ať to zbytečně neohřeješ a je to.
[No_-_name]
(15.3.2023 7:38:24)
Lamely mám ferodo a v pohodě.
https://verdom.rajce.idnes.cz/Stadion_S11/
Co se týče toho ozubu, je v originále vsazen a rozpertlován
https://www.mo
tokrnov.cz/125
31-motor/70162
-kos-spojky-st
adion-jawetta/
ale pokud je to volné, dalo se to někdy roztemovat o něco víc, aby vakl zmizel a fungovalo to. Viděl jsem i rozlitý TIGem a drželo to taky, ale tam se musí dát bacha, aby se to nevyžíhalo a popravdě nevím, jak to má ten materiál se svařitelnosti. Nicméně než zahodit a pokud by to nešlo roztemovat, prubnul bych i to u někoho, kdo navařuje třeba střižné nástroje.
[Verdom]
(15.3.2023 6:16:53)
Je to podobně, jako s brzdama. Ty směsi na paknách nebo deskách jsou třeba sintrované, ale každý výrobce má svoji směs. Některá brzdí, ale bere kotouč, u jiné ubývá deska, ale kotouč se neojíždí.
[longr]
(14.3.2023 16:03:58)
Nejsem znalec, ale přijde mi, že ferodo je prostě gumokorek s tvrdší směsí. A ten měkčí noname matroš na dílech z Turecka nebo Indie je jen jiná směs. Podobně jako na těsnění je taky gumokorek, ale zase ta guma musí mít jiné vlastnosti.
[longr]
(14.3.2023 16:01:05)
longr: ja si teda pod pojmem gumokorem predstavuju neco jineho nez je ferodo. Jednu dobu jsem mel na „zavodnim“ pionyrovi problem s prokluzem spojky. Ferodo lamely klouzaly, korek neklouzal, ale brzo se znicil. Nechal jsem si od jednoho ladice nalepit prave ten gumokorek a ten funguje. Ale v origo motoru ferodo fungovalo.
[Bakoun]
(14.3.2023 13:46:37)
Nevím nevím, jestli se to podaří zastudena utemovat tak, aby to spolehlivě drželo.
K lamelám, já mám ve spojce myslím Ferodo (Ferodo je taky gumokorek) a funguje dobře. Olej mám 80W90 a funguje to s ním, tak počítám, že s tím tvým to půjde v pohodě..
[longr]
(14.3.2023 10:24:05)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,094 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 23.11.2024 1:56:14