Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Nejde vyřadit [Kuba z Neve](26.6.2023 21:03:59)
Příspěvků: 15, poslední: 6.7.2023 16:10:5270762.Nejede nebo nestartuje
Laboruju tu s jednim motorem 353 u kterýho jde špatně vyřadit neutrál jak z jedničky nebo z dvojky. Na místě absolutně nemožný, v malý rychlosti taky hodně špatně. Rozebral sem spojku, lamely jsou zánovní, hrany nejsou osekaný ani v koši. Na pohled vypíná rovnoměrně. při jízdě neklouže, když ji držím na jedničku, vypne dobře, neunáší. Vyměnil sem poloautomat za muj z funkční motorky a beze změny. Může bejt nějak nakurvená kulisa, nebo kde bych měl hledat zakopanýho psa??
Díky
asi bych hodil hridele mezi hroty a kouknul jestli nejsou ohnuty, nebo oválný. [Mates] (6.7.2023 16:10:52)
xbobo tím asi myslel natvrdo zadřené. Natvrdo zadřené bronzové futro jsem viděl taky. [longr] (4.7.2023 8:40:44)
To snad ani nejde, aby se ocel svařila s tím pouzdrem. kdyby to bylo zadřené, ale svařené? [HonzaBK] (30.6.2023 6:59:56)
Jednou jsem se setkal s podobným problémem a byla svařená hlavní hřídel s výstupním kolečkem (pro sekundár) přes to bronzové pouzdro. [xbobo] (29.6.2023 15:05:30)
Ještě bych se podíval, jestli se malý koš točí úplně volně. Setkal jsem se s tím, že pouzdro, vložené do velkého koše mělo stejnou délku jako velký koš a po utažení matice se to celý stáhlo a netočilo volně a šlo blbě řadit. Kolega strojař mi ubral desetinku na koši, aby pouzdro mírně čouhalo a řazení se spravilo. [pračlověk] (29.6.2023 10:19:47)
Tak ještě zkusit panelkovou spojku a hliníkový přítlačák. Mám to tak v kalifu i panelce 350 a obojí řadí krásně, a to je v kalifu repliková hlavní hřídel i kolečka. A u půllitra taky nešlo za tepla vyřadit, duralový přítlačák to vyřešil na jedničku. [longr] (29.6.2023 6:26:15)
Nemuzou drhnout vidlicky na tycce? [maspe] (28.6.2023 22:36:00)
Vidličky máš nové? Už jsem se setkal s replikovýma vidličkama, které byly trochu zkroucené! Točit s převodovkou šlo normálně, ale v provozu se to chovalo podobně. [Uďa] (28.6.2023 18:54:11)
Tak jsem to rozpůlil a opět složil.
jediný co bylo viditelně špatný, tak byla prasklá kulisa u levýho spodního šroubu.
Dal jsem tam novou kulisu ze starých zásob, nový řadící čertíky taky origo. V převodovce jsou obě replikové hřídele značené T a nejspíš kola 16+17z. hrany krásný, neomletý. Po nastartování se to chová o trochu líp, ale na místě se stejně vyřadit nedá. Jediný na co sem eště přišel, tak repliková hřídel má větší vnitřní průměr, tak jestli se tam nemůže nějak příčit tyčka, nebo já už nevim...
[Kuba z Neve] (28.6.2023 18:13:25)
s vypnutým motorem řadit jde, ale je cejtit, že někde něco "drhne" [Kuba z Neve] (28.6.2023 14:14:53)
Já jsem se solidně drbal s řazením na Hondě - a nakonec to bylo deklem. [70CB750] (28.6.2023 12:47:02)
A pokud je vypnutý motor, tak to jde? [Jer250] (28.6.2023 7:51:18)
No jo, ale vyřadit musí jít tak nebo tak. Nejspíš Za to může kulisa. Možná má malý rozsah a nebo trošku blbě dráhu pro vidličky. A co vodící tyčka vidliček? [longr] (27.6.2023 20:58:54)
Z mého pozorování je někdy i neunášející spojka na škodu. Kolikrát je lepší aby spojka "lehce" unášela, aby šlo zařadit. Mám to vyzkoušené jak na Jawě, tak na novějších strojích. Prostě jestli se spoka vymáčkne "až moc", tak se kolečka zastaví ve špatné pozici a nepůjde zařadit, kdežto když se trochu otáčejí, tak to do sebe nějak zapadne. [559ka] (27.6.2023 19:59:48)
To, že se zdá, že spojka neunáší, neznamená, že opravdu vůbec neunáší. Druhá věc je olej. Zkus řidší. Třetí věc je aretační pružinka pod kuličkou v řadící kulise. Pak ještě unavené pružinky, co vrací páku do středové polohy. [-] (27.6.2023 9:58:01)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 23.11.2024 1:56:14