Příspěvků: 11, poslední: 2.7.2023 18:11:0370765.Barvy a lakování
Ahoj
Mam náhradní pěknou nádrž a chtěl bych jí dát do barvy (je červená a potřebuju černou) Máte někdo zkušenost jestli je na nádrž dobrej nápad dát komaxit?
Fakt mi nezáleží na tom co se tam dávalo originál upozorňuju ;)
Plus jestli je ta barva černá - lesk, polomat etc.....
Tak odolnost komaxitu bych nerozporoval. Mam tim kyvku. Kroutí se to, je to na ráně a i po nějakejch 20 tis je ta kyvka jak nová. A že by třeba nebyla hezká tak taky ne, stejně kvalitní povrch jak cokoliv jinýho, dobře udělanýho.
A když sem zapomněl zakrejt štefty pro tlumiče, tak sem při sundavání sakra nadával.
Ale nádrž bude lakem ;)
[Akamu]
(2.7.2023 18:11:03)
Seriový Zetky 487 a 472 mají rámy a kyvky lakovaný komaxitem z fabriky.
[monty]
(1.7.2023 19:14:57)
Kvalitně udělaný komaxit je odolný a tvrdý. Komaxitem se dělaly a dělají i díly podvozků aut, někdy i ráfky apod. U komaxitu je nevýhodou nižší pružnost. Pokud je na namáhaném nebo pružném dílu, tak se můžou dělat prasklinky a jak tam zaleze voda a sůl, pak to jde do háje rychle.
[longr]
(1.7.2023 9:57:59)
Já bych zase komaxit dal pouze na "funkční" konstrukce. Tím myslím například rám a kyvka. Vzhledovou část jako například nádrž, kastliky apod. beru klasickým lakem. Komaxit prostě není pěkný, ale na druhou stranu je mechanicky odolný...
[Otakar]
(30.6.2023 22:34:07)
V komaxitu mám rám na 471, když jsem zkoušel ze záslepek a šroubů komaxit odstranit, nešlo to ani šroubovákem.
Chtěl bych vidět lak který by byl odolný jako komaxit. Dloubnu a jsem na čistém plechu, ať je to co je to...
[Kubas]
(30.6.2023 21:58:22)
Akamu: dej to do normální barvy, vydrží ti to mnohem déle.
Kubas: V práci máme práškovou lakovnu, a na to, že jsem si touto technologií před dvěma lety nechal vzít víko na PAVa, kyvku na PAVa, držáky světla,dělanou masku do černý,a disk PAVika, do bílý, a z osobní zkušenosti můžu potvrdit,že tak kvalitní barva to zase není.Víko začalo po 2 letech hnít zevnitř,kyvka po třech letech liška, úchyty po roce odlup, a disk po půl roce liška. Je to i totálně poškrábaný. Nevím, možná je to technologií,jezdím denně do práce a lakýrník nejsem. Za mě klasická barva(plnič,barva,lak) vydrží mnohem víc. I nitroalkydové fofrlakování sprejem krytu řetězu u 640tky kvůli blížící se STK mi tenkrát vydrželo deset let, než se začala barva loupat.Bylo to humpolácké, to vím,ale účel to splnilo, a na to,že komaxem u nás lakujou komíny, vidím sám, jak je to náchylné na otěr a loupání.Toť můj názor.
Akamu: dej to do normální barvy
[Michi]
(30.6.2023 21:06:54)
Komaxit vydrží víc než normální barva. Pokud to máš na ježdění, klidně komaxit použij.
Jinak kromě acetonu lze komaxit velice snadno spálit- kryt řetězu na Bizona jsem strčil do kamen a za minutu bylo po barvě
[Kubas]
(30.6.2023 12:27:48)
Díky za rady. Zatim to vypadá, že pude do normální barvy.
jaw250-> dík, to sem nevěděl
[Akamu]
(30.6.2023 10:41:54)
Mám nádrž v komaxitu na 472, motorka na normální ježdění, žádnej veterán. nepozoruju problém nebo rozdíl vůči barvě...
[Kuba z Neve]
(30.6.2023 9:29:04)
Komaxit sežere aceton...zabalíš do hadru, poliješ acetonem, přes to igelit, aby se nevypařil. Necháš to několik hodin nebo ideálně přes noc a pak to jen setřeš...vyzkoušeno.
Nicméně nádrž bych do komaxu taky nedával, tím spíš pokud je pěkná.
[jaw250]
(30.6.2023 9:04:51)
Osobně bych to nedělal. Jde to pak blbě dolů. Pokud by ti někde začala prolínat (zadní úchyt), tak budeš nadávat.
[longr]
(29.6.2023 21:01:29)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 23.11.2024 1:56:14