Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 2, poslední: 14.7.2023 13:51:2070781.Informace
Zdravím vás,
potřeboval bych slyšet váš názor na řešení problému. Skládám motor 632 a po trápení s převodovkou a postupným vyřešením všech vůlí mám problém s hlavní hřídelí, která se hrozně ztuha otáčí ve výstupním kolečku s nábojem. V bloku jsem nechal jen hlavní hřídel a kolečko s nábojem. Zdá se, že bloky nejsou proti sobě úplně v ose a proto se nechce volně otáček hlavní hřídel v kolečku. Jako celek se to točí úplně volně, to asi pochytají vůle v ložiskách. Řešení, které mě napadlo je vzít pastu na ventily a lehce k sobě hřídel a kolečko zabrousit aby se zvětšila vůle v bronzovém pouzdru - hloupost?
Zkoušel jsem jinou hlavní hřídel abych vyloučil to, že je ohnutá, stejný projev. Motor jsem koupil přes net, takže nedokážu říct jak to fungovalo. Minimálně to asi nějakou dobu jezdilo, protože byla ohnutá vodící tyčka a vydřené vidličky...
Bloky nemají žádná párová čísla, jen takové symetrické dvojzáseky, nevím jestli to někdo dělal šroubovákem nebo takhle ve fabrice značili třeba náhradní bloky atd.
Pár motorů jsem složil a tohle se mi prostě nelíbí. Zase to není tak, že by s tím nešlo proti sobě pootočit, proto si myslím, že lehké zvětšení vůle by pomohlo, ale nevím co pasta udělá s povrchovou úpravou hřídele atd.
Děkuji vám
Na 634 z roku 1982 jsem měl po rozdělání taky ohnutou vodící tyčku vidliček, protože díry nejsou proto sobě, karter párové. Prostě to při montáži ve výrob ohli, aby to šlo do sebe a nemazlili se s tím. Vůle předlohy byla 1,2mm. Najezdili to asi 13 tisíc, než začala vypadávat jednička. [pračlověk] (14.7.2023 13:51:20)
Ložisko výstupního kolečka nesedí v katteru rovně. Stačí otřep, nebo bordel pod segerkou ložiska a sedne to křivě. [-] (14.7.2023 13:10:38)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,172 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 23.11.2024 1:56:14