Auto
Návštěvnost:
4144638
Online: 754
Přihlášených: 7
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Detail modelu
Informace
|
Podmodely
|
Motorky
< Předchozí <
Jawa 250 typ 559/05 Automatic
Stadion S22
> Další >
1962-1974
Jawa 250 typ 559
559/00 Nevyrábělo se, motor 564 “podčtverec”
559/01 Nevyrábělo se, motor 564 „podčtverec“ dynamospouštěč 1962-1964*
559/02 Motor 559, panel. řidítka, polystyren. zadní lampa. Karburátor opatřen sytičem.
559/02/02 Holandsko
559/02/03 NDR
559/03 Super-Sport (ozubcová převodovka) – hliník. motor
559/03/01 Super-Sport - 1964-1972
559/04/00 - 1964, modernizovaný typ 559/02, pryžový tlumič záběru v bubnu zadního kola
559/04/01 úpravy pro připojení postranního vozíku
559/04/04 úprava pro export do Velké Británie
559/04/05 úpravy pro provoz v zemích s velmi prašnými cestami
559/04/06 úprava pro odběratele v NSR
559/04/08 učební stroj s dvojitým ovládáním pro autoškoly
559/04/09 úprava pro policii v Iránu
559/05 motor s automatickou odstředivou spojkou
559/06 střídavý generátor elektrického proudu s usměrňovačem
559/07 úpravy pro SSSR – karburátor bez sytiče a úpravy pro prašné prostředí
Správce
Typ motoru:
Dvoudobý, vzduchem chlazený
Převodových stupňů:
4
Počet válců:
1
Maximální rychlost:
100 km/h
Objem válců:
249 ccm
Hmotnost:
128 kg
Vrtání:
65 mm
Objem nádrže:
13,5 L
Zdvih:
75 mm
Množství oleje:
Kompresní poměr:
1:8,1
Spotřeba
3,5-4 L/100 km
Výkon:
10,3 kW
(5000 ot./min)
Přední pneumatika:
3,25 x 16"
Točivý moment:
Zadní pneumatika:
3,50 x 16"
Jawa 250 typ 559
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (17), 0,172 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.10.2024 15:28:58