Popis úprav
Léto:
Koupeno nové sedlo, dále jsem musel koupit na burze nové pakny do předího kola, ty staré byly popraskané v místě, kde je pružina.
Dále vyměněno ložisko na klice.
Podzim 2006:
Motorka je rozebrána. Přemýšlel jsem jestli budu sundavat i motor a nechat lakovat rám. Tak nějak jsem to zavrhl. Už bych to asi finančně ani časově neutáhl do léta. Takže na rámu udělám dostřiky a rozleštím.
Zima:
Koupil jsem nové blatníky. Původní přední neoriginální a zadní svařovaný. Nový zadní blatník je vpodstatě bez práce, přední je zlomený, je ho třeba porovnat a svařit.
Blok motoru už mám očištěný, nastříkal jsem ho černou barvou na motory. Přišlo mi to heščí než stříbrná (nepodařilo se mi zjistit jak to má být původně)
Všechny plechové díly jsou na pískování. Měli by být připraveny koncem února, pak spasovat, a nechat dát nalakovat.
Hlava též dána na očištění společně se středy kol a krytem karburátoru.
Nové ráfky a dráty už mám v garáži, už se těším až budu moci zaplétat kola. Přecijenom zatím furt jenom rozebírám a rozebírám. Teď jsem se dal do broušení krytu rozety, ten nechám pozinkovat.
3.3.2007 se chystám vyrazit na bursu do Kladna a koupit nová řídítka (chrom na původnich jsem se snažil zachránit (byl schován pod nánosem stříbřenky) ale je dost slezlý. Dále se pokusím tam sehnat šavle přední vidlice (mám tam Jawácký a ještě se špatnym chromem). a Jestli budou peníze tak i výfuk s kolenem.
25.7.2007 Konečně jsem se projel, bohužel jsem měl málo nabitou baterku, tak jsem kus cesty tlačil stálo to za to vytah jsem to na kopec, odpojil baterku a frčel, paráda... zejtra dám na nabíječku a snad to bude dobrý... už jenom zapojit světla a kontrolku neutrálu + žárovku dobíjení...
Pak se chystám jet na burzu na kladno a koupit nový výfuk a koleno... ten co tam je tak je fuj... celkem bych se měl se vším všudy vejít do 20 000,- Této nevratné investice vůbec nelituju... :o)