po 3000 - stav tacho cca 55 000

Tak už sem na ní najel prvních 3000km...plexi a revmavana zatím odpočívají v garáži, protože v motoru sou asi "meteoritový" ložiska-koroze následkem dlouhýho stání, tím pádem je dost slabá. Taky válec je "před výbrusem"...Ložiska v kolech asi budou taky docela hin, pěkně hučej...holt jak bude čas, tak bude potřebovat pohladit...Jediný co sem na ní zatím stihl udělat je částečná repase zadních tlumičů-nalití oleje v jednom a komplet výměna za novej u druhýho, původní podlehl destrukci díky mejm gramlavejm rukám...v předních tlumičích sem měnil olej, ale kamarád mi špatně poradil typ a tak sem si to ještě jednou zopakoval za týden...pak sem taky měnil řídítka, byly ohnutý, a prasklo mi lanko přední brzdy, to byla taky akce, protože ty nový dělají nesmyslně dlouhý, tak sem musel bowden i lanko zkrátit, a nahoru nalisovat místo válečku "prasáckou" matici M5...taky sem vypaloval vejfuky, heh to byla akce, PB hořák se v mejch rukách mění v nebezpečnou zbraň...taky sem dobastlil blinkry z 592, protože dneska už málokdo na silnici ví, co to znamená, když dám znamení o změně směru jízdy rukou, bohužel původní 15w žárovky nejsou na slunci vůbec vidět, po záměně za 21w, který na opravdu ostrým slunci taky nejdou vidět zase nestíhá dynamo, musím průběžně dobíjet...dělám si z toho srandu a říkám že mám motorku na hybridní pohon...přepínač blinkrů sem dobastlil z prasete...taky sem namontoval origo nosič, ale není k mojí spokojenosti, je moc hlubokej a když na něj něco dám tak je blbě vidět zadní světlo. Chce to vojenskej...Mažu zatím napřed Selenia 20K syntetika 4t co zbylo po fiatovi, pak Mogul TS a naposled ho na benzínce neměli tak Mogul TSF. Nepozoruju u takhle vyběhanýho motoru žádný zlepšení oproti TS, maximálně trochu míň kouří, API je stejný, TC, M2T má TA...ale že to kouří to mi nevadí, aspoň každej ví, že to maže...

takže:
Najeto: 3000
Zadní tlumiče: levý výměna-originál ČZ s plastovýma krytkama, pravý-dolití oleje, kontrola
Přední tlumiče: výměna oleje, 15W40, o týden později výměna za předepsaný tlumičový
Řídítka: výměna, původní byly ohnutý a natřený stříbřenkou
Výfuky: dekarbonizace
Přední brzda: Lanko - výměna+zkrácení - výrobní vada-délka bowdenu i lanka
Blinkry: montáž, použity z typu 592, výměna žárovek za 21W, přerušovač Trabant, přepínač "čezeta"
Nosič: email+montáž
Nádrž: výměna sítka v hrdle (použito nerez sítko z čajové konvice)
Oleje: napřed Selenia 20K 4T 1:33, posléze Mogul TS  1:33. Poslední tankování  Mogul TSF 1:40.

celkem vzato hezkýho dva a půl měsíce s jáwou...