Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Karburátor 634 [Šimon](19.5.2006 9:02:12)
Příspěvků: 35, poslední: 21.5.2006 23:34:535262.Informace
Zdar borci, ve starších dotazech jsem se dočetl, že na J 350/634 se používaly 2 typy karburátorů - buď pro tichou nebo otevřenou verzi (dotaz 4126). Zajímalo by mě, zda je rozdíl pouze v hlavní trysce, nebo i v něčem jiném. A dále - jak velký vliv by výměna HT měla na chování motoru a spotřebu? Mám "tichou" verzi.
motor byl 633 verze pro 634 - spravny tryskovani je asi 50/115 nerbo 50/113 jak je tady nekde psano. s 55/115 to silene zere. [hipik634] (21.5.2006 23:34:53)
nadrz sice tekla ale ted je sucho [hipik634] (20.5.2006 21:29:46)
ja si naopak myslim, ze ten stit spis par drobnych ubere - mate nekdo program na pocitani koeficientu odporu vzduchu - aspon priblizne [hipik634] (20.5.2006 21:29:24)
hipik634: a netece ti brutalne nadrz? :-D [Paťa] (20.5.2006 19:50:08)
A máš tam ještě pořád ten plexištít?Nejmíň 1 litránek mu připiš.I když vím že jsi čára a ten odpor vzduchu máš taky. [jawař] (20.5.2006 16:48:54)
4000 po go [hipik634] (20.5.2006 13:10:50)
hipik634: a kolik km to mas po GO? [Paťa] (20.5.2006 12:29:28)
nemám čas to číst, ale po otevření jsem se vrátil k původnímu nastavení, řve každá moto, takže se mi ten tichej chod i líbil, 110 udělám v pohodě, pak už to stoupá pomaleji, maximálka někde na 120 na 3/4 plynu, na další přidání už motorka nereaguje. ale jezdím sám a jsem lehkej.. [wolfucker634] (20.5.2006 11:19:46)
vyjmuti prechodky bylo pro otestovani problemu v airboxu - jestli neni priduseny sani (bez vlozky to jede hur). karb uz jsem v octu varil, je pred nim jeste extra filtr (ze by branil dotykani benzinu?) predstih je danej na 3mm. motor je po vybrusu a GO, takze vule v krouzcich by mela byt v poradku. martin - soupatko trochu zvoni, tudiz mit vuli trochu bude - netusim, ze by to melo mit vliv na spotrebu. filtr na vzduch jsem daval novej loni. [hipik634] (20.5.2006 9:08:44)
Hruši: mno ja mam u 632 v TP 14,7kw = 19,992k u tiche verze, takze zase nevim, proc 19k, kdyz je psano 20k... Libor P.: ja tu nektere veci pisu nekolikrat tydne... btw: nikdo te to taky nenuti delat, muzes chodit na jwm.cz :-) [Paťa] (20.5.2006 1:37:46)
jo, je to pravda, ze se to tu neustale opakuje :-/ pomalu kazdy tyden tu pisu, ze v oznaceni karbu 2926SBDb 2802 je to 2802 oznaceni otryskovani, ktery znamena u me otevrenou verzis 22k, ticha verze ma 19k podle papiru, nekdo to tu prepocitaval ze to je 20k ...hadat se nema o tom cenu, beztak i kdyby to melo mit 20k tak v praxi to ma min.

nekdo tu taky psal, ze otevrena verze je nesnesitelne hlucna ...dovolim si nesouhlasit ...protoze origo vyfuky byly v pohode, ted mam zachovalejsi, ktery jsou ale hlucnejsi kvuli dirkam na jejich koncich a i tak v otevreny helme pohoda, kdyz jedu z kopce na volnobeh, tak i tak neslysim motor, jak si prdla...
[Hruši] (19.5.2006 23:27:56)
Jaw: špunty pomáhají, to je pravda - ale na Jawě mám trochu strach, že přeslechnu nějaký neblahý projev motoru...

Hipik: nevím, kdo ti poradil takovou hloupost; vyřazením vzduchového filtru prudce snížíš životnost motoru, i kdybys to nakrásně vyladil tryskama. 7-mi litrová spotřeba se bude dobře hledat. Do 5 litrů se musíš v pohodě vejít, kolem 90 - 100 km/h. Na tvém místě bych:
- koupil nový vzduchový filtr, svíčky, fajfky a VN kabely
- rozebral karburátor, vyfoukal ho stlačeným vzduchem a nebo vypral v octové vodě; prověřil vůli šoupátka v komínku a stav jehly
- srovnal předstih zapalování
- v rámci možností zámkovou vůli pístních kroužků

Pokud je vše OK, je tam někde technický zádrhel (špatné časování, nesprávný karburátor,...)
[Martin] (19.5.2006 23:25:29)
Už ani nespočítám, kolikrát jsem tady vysvětloval, co znamená značení karburátoru. Stejně tak se tu mnohokrát probíral rozdíl mezi tichou a normální verzí 634. Znovu už to psát nebudu, nemá to cenu. Když doháníte spotřebu vyjmutím přechodky mezi filtrem a karburátorem, tak k tomu není co dodat. Někdy se neubráním lítosti nad tím, co všechno ty Jawy musí vydržet - a vydrží. [Libor P.] (19.5.2006 22:30:59)
hipik634: vychazel jsem z dockala, karb 2926... 2801 ma mensi prumer difuzoru, ne? [Paťa] (19.5.2006 21:49:25)
A co zkusit karb jak sem psal dole pro 634-7? 2926SBDb a stejně ho i otryskovat? [jaw250] (19.5.2006 21:11:29)
jaw250: pata to sice psal, ale nenapsal, z ceho vychazi - a pro jakej karb to plati - mam tam 2801. 115 a 55. mates rikal, ze tam zkusime dat nejakej z kejvy nebo panelky. i kdyby tam mela byt 112 - tak to maximalne pojede trochu min, ne? 50 jsem tam taky chvili mel, a dost se to hralo [hipik634] (19.5.2006 21:03:53)
No a nepsal kousek z5 paťa,že mají být trysky na 633motoru 50 a 112?!jinak do 5ti litrů-to bys musel jezdit tak max 90kou,btw co vzducháč-čistý?není zanesený? a sundávat gumu mezi airboxem a karbem-k čemu??aby si co nejrychleji zadřel nebo proč?A karb máš jaký-origo co tam má být nebo jiný typ? [jaw250] (19.5.2006 18:59:38)
njn a na co sou špunty do uší :-) používá 4z5 superbikerů :-D :-D [jaw250] (19.5.2006 18:39:15)
jsem ted jel z liberce do usti a ta mrcha mi zase zdlábla 7 litru - a to jsem schvalne jel porad 4000 rpm, bud 4, nebo 3 do kopcu, taky 4000. ted jsem dostal tip, ze mam vyndat gumu mezi boxem a karbem, ze to pak lip tahne - jedina zmena je jinej zvuk. ja uz jako fakt nechapu co mam udelat a by ta motorka zrala co ma - cca do 5 litru. pres 100 to skoro nejede. prevod 17x47, motor 633, trysky 55 a 115 [hipik634] (19.5.2006 16:50:25)
K labyrintu sání: snad ho najdu, vyfotím a poskytnu - aby bylo vidět, o co se přesně jedná. Že po jeho odstranění a správném otryskování dojde k výraznému oživení motoru, se musí nechat. Samozřejmě, za cenu vyšší spotřeby. Ale - o čem se tu zatím moc nemluví - nárůst hluku je na hranici snesitelnosti. Po jednom delším výletě neslyším celou noc nic jiného, než hučení v uších. [Martin] (19.5.2006 16:40:49)
Havlis: kdybych ho mel, tak uz tu je :-) mno ale spatne to nejede :-D [Paťa] (19.5.2006 15:58:49)
Kuci, dejte sem nekdo graf 634 nebo 632. At si prestanu myslet, ze to nejede. [Havlis] (19.5.2006 15:40:11)
Havlis: nj, ale zase vykon na brzde a v TP je jedna a sto :-) ]:->> :-) [Paťa] (19.5.2006 15:37:03)
Pata: Tak to se omlouvam, a zaroven brecim nad tim ze seriovka 640 ma na brzde 21-22HP. [Havlis] (19.5.2006 15:33:22)
Rozdíl popsaný nemam. Sháněl jsem totiž "labyrint" do airboxu - tu clonu co omezuje sání. Oni nevěděli o co jde, tak vytáhli katalog od 634-5, protože jiný neměli a tam to vůbec nebylo. A ten airbox (zevnitř) se vypadal na tom obrázku nějak jinak, než když u svojí motorky sundám to víko a podívám se dovnitř... Taky tam měli zobrazený jiný airbox na další stránce, kde bylo napsáno že to je verze pro export tuším do Holandska. Nevim jestli by se dal někde na netu ten katalog stahnout, to jsem nezkoušel... [Jad] (19.5.2006 15:23:31)
hipik634: jo vidis, dival jsem se na 633 - tam je 50 + 112, u otevrene 634 je HT 115 + VT 55...
Havlis: mam to z dockala .. prvnich 1400ks pro export maji 22k (16,2kw), moje ma psano 14,7kw = 20k (*1,36) takze nedupej!!!! :P
[Paťa] (19.5.2006 14:53:07)
Nejsem si uplně jistej ale dle mne "hlučná" 634 má v TP výkon 16,7kW. Důležitý je jestli je to údaj dle ČSN(dobovej), nebo ISO(aktuální). To jenom pro Havlise když si začal...:o) [martin.sur5al] (19.5.2006 14:42:28)
njn tohle sem našel já 2926SBDb X 2802SBDb-karby,HT 115,VT 55,0,5-1,5 bihatost.Mělo by to být pro 634-7.Takže od 634-4 to bylo asi všechno stejné [jaw250] (19.5.2006 14:00:58)
proto se ho prave ptam z ceho vychazi. jad: nemas nekde popsanej ten rozdil? [hipik634] (19.5.2006 14:00:53)
Souhlas s Hipikem. V Dočkalovi je tabulka otryskování karburátorů a tam je 115/55. Ale v Dočkalovi jsou třistapadesátky tuším jen do 634-4, u novějších typů se to může lišit. A je to docela i možné, protože v mototechně jsem nedávno prohlížel katalog dílů od 634-5 a novějších, koukal jsem na airbox a byl trochu jiný než mám u svojí 634-4. [Jad] (19.5.2006 13:47:05)
z jakejch udaju vychazis? [hipik634] (19.5.2006 13:33:28)
pata: jsi si jistej tou VT50 u ty 112? nema byt vt55 a ht115? [hipik634] (19.5.2006 13:29:45)
Pata: to si krapet ulitavas na to vykonu ne? Zavrena mela cca 14KW otevrena 15KW, ale o to nejde. Jde o to, ze 17KW je 22hp (350/638 std)
Co to mas zaprepocitavaci pomer proboha.
[Havlis] (19.5.2006 13:05:44)
jenom doplnim...
s labyrintem v sani - ticha verze - 20k - HT 92-96, VT 55
bez labyrintu v sani - exportni verze - 22k - HT 112, VT 50
[Paťa] (19.5.2006 11:56:07)
Rozdíl je v HT a cloně v tlumiči sání. Tichá verze má HT 96, nebo 98, otevřená pak 115. Ovšem pokud bys dal jen HT 115 tak se dočkáš jen zvýšené spotřeby a výkon spíš poklesne. Je nutné otevřít i tlumič sání. [Honza-Velorex] (19.5.2006 11:32:57)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 23.11.2024 1:56:14