Příspěvků: 4, poslední: 15.4.2015 14:55:1060169.Elektro
Ahoj mám jednu zvláštnost na 250ce kejvačce s dobíjením, mám tam klasický regulátor, když jí nastartuju a du se projet tak bez světel mi ukazuje že dobíjí do baterky cca 2A a se světlama je to na nule, po ujetí cca 4-6km jak se to zahřeje tak najednou začne dobíjet o 2A víc to znamená bez světel necelý 4a a se světly 1-2A nemáte někdo potuchy čím to může být?
Jak vyloučit ampérmetr? Při vypnutém motoru otočit klíčkem aby to svítilo a ampérmetr by měl ukazovat cca -4A. Jinak to bude dynamo nebo spíše regulátor.
[Jer 250]
(15.4.2015 14:55:10)
učičku ampérmutru bych neviděl jako problém, reaguje krásně i na malej odběr. když sem tam měl elektronicej regulátor AEV i nějakej jinej tak to pár set km ukazovalo oukej než oba dva klekly..
[Pacmag]
(15.4.2015 13:33:10)
Někdy může špatnej kontakt měnit vodivost v závislosti na teplotě.
[Honza (Js)]
(15.4.2015 11:57:33)
Váznoucí ručička ampérmetru? CHtělo by to proměřit nějakým normálním měřákem a nespoléhat se na ten zabudovanej, zkoušenej léty vibrací:-)
[Ota]
(15.4.2015 10:06:25)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19