Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Táhne a nejednou netáhne [j-z](16.4.2015 8:42:34)
Příspěvků: 9, poslední: 29.4.2015 8:13:2360181.Nejede nebo nestartuje
Vaše zkušenosti s 2T motory jsou nenahraditelné, takže se ptám :-). Mám motokolo s čínským motorem 48ccm. Zhruba půl roku se potýkám s problémem, kdy motokolo krásně zrychluje (v rámci možností) na cca 30 km/h. Motor má evidentně na víc, když v tom nastane rapidní úbytek výkonu, jakoby nechtěla pálit svíčka. Motor si trochu odpočine, zkusím to znovu ale opakuje se to. Jakoby tam byl nějaký omezovač :-). Pokud člověk jezdí jen na cca 2/3 plynu (do těch 30 km/h), tak je to ok. S trochou snahy to je schopné jezdit podobnou rychlostí i do kopce (s příšlapem), kdy je už plyn skoro na doraz.
Postupně jsem šel cestou elektriky (jiná svíčka, jiná cívka, jiné CDI), což bylo v zásadě beze změny. Pak jsem si řekl, že to bude nějaké přidírání (šel dolů válec), ale tady taky žádné náznaky. Bohatost? Dal jsem pohledově o chlup menší trysku (odhadem 60 vs. 58 - nemám možnost je změřit), taky nic. Pak jsem dal jinej filtr vzduchu (průchodnější) = dtto.
Díky za tipy na co se zaměřit. Napadá mě třeba jehlové ložisko pístního čepu, které podle mě nebude v nejlepší kondici.

Původně ten motůrek měl taky strop, ale projevoval se tak nějak postupně.
Doplňující info: najeto tak 4 tis. km, mazáno polosyntetikou 1:35.
Tak se ukázalo, že druhý kohoutek před karbem byl zanesen zásadním smítkem, které bránilo přítoku paliva. Hadičky byly průchozí dobře, ale toto i díky filtru mě nenapadlo.
Díky všem, dotaz je tímto uzavřen.
[j-z] (29.4.2015 8:13:23)
Tak to tě čeká pěknej vopruz ultra se štelováním karburátoru v plovákové komoře.Na víc ta nádržka je malinká,je většinou nízko nad karbem,tak to pomalu teče.Je to všechno titěrný.Může být i vadný jehlový ventil,přesnost výroby je čínská.Nastavení hladiny a podobně.Ještě mě napadá sytič,nedrknul si omylem do něj?Co barva svíčky?Hodně štěstí a pevné nervy. [Pierre] (17.4.2015 13:39:28)
Pierre - trošku zakloněný je, ale je to jen pár stupňů. Jelikož to ale dělá zejména při jízdě po rovině a z kopce, problém bych v tom nehledal. Naopak při jízdě do kopce se to zpravidla nenastává. [j-z] (17.4.2015 8:24:02)
nemáš náhodou ten karburátor pootočenej?do každýho rámu to nepasuje rovně,pak to dělá problémy [Pierre] (16.4.2015 15:34:14)
myslím jako bez víčka [Jenda.592] (16.4.2015 14:07:25)
mě dost pozlobilo sice u kejvačky ucpaný odvzdušnění nádrže,zkus se projet bez něj [Jenda.592] (16.4.2015 11:28:59)
V jednoduchosti je síla, zkusím filtr na zkoušku vyhodit. Přítok se mi ale doposud zdál dostatečný, uvidíme ... [j-z] (16.4.2015 11:16:16)
viz. Marlboro...ten duvod muze byt palivovej filtr co malo propousti... [fvp] (16.4.2015 10:56:03)
nedotýká ti benzín - z nějakýho důvodu se nestihne naplnit plovákovka, resp. benzín spotřebováváš rychleji než stihne přitékat. [Marlboro] (16.4.2015 10:19:51)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (9), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19