Na tento dotaz mohou odpovídat pouze přihlášení uživatelé.
Jawa 639 [k2j89](19.4.2015 21:13:33)
Příspěvků: 11, poslední: 26.4.2015 16:01:3060217.Oleje, mazání ...
Tak jako loni jsem po zimě vyjel a po 8mi km se mi sekl motor, najednou v něm začalo syčet jako když se kov tře o kov, tak jsem to otočil směrem domů a po chvilce se to kouslo, vymáčkl jsem spojku a nechal vychladnout, pak se mi to podařilo nastartovat a chtěl jsem přejet aspoň jeden malý vršek, asi po 100 metrech to začalo ztrácet výkon, tak jsem raději vymáčkl spojku a vypnul motor, jenže pak už ani nešel prošlápnout motor, startovačka se ani nehnula, ať jsem dělal co jsem dělal, pod svíčkami žádný bordel, tak to asi budou zase ložiska na klice, nic jsem v poměru mazání neměnil, loni jsem na ni najel 3000km bez problémů, nechápu co se s tím děje, motor se bude teprve rozebírat, kdyby měl někdo nějaké nápady a tipy sem s nimi. No a motorku jsem odtlačil :-)
středová ložiska zadřena, jedno komplet s rozpadlou klecí, že se ani klika neotočila, druhé načaté a přitom namazané..... se z toho pos.... [k2j89] (26.4.2015 16:01:30)
zkus sundat primár a pak otočit klikou, klidně může "jen" něco s převodovkou [Marlboro] (20.4.2015 22:03:32)
písty pohoda, válce pohoda, klika mazaná a nebyly tam vidět žádné špony od klece středového ložiska, ve středu se bude asi půlit, ale je to tak totálně seklé, že by to podle mého mechanika mohlo být i něco na primáru, tak se podívá nejdřív tam, ve středu nebo čtvrtek bych měl vědět víc, tak se pak ozvu. [k2j89] (20.4.2015 20:37:55)
jojo, takhle jsem kousnul motor se špatným benzinem. Respektive špatným olejem, co se přes zimu usadil a já nejel na rezervu, takže nasucho... [Kosťa] (20.4.2015 12:55:38)
Ty tri tisice jsou od GO? Mi se to prave nedavno vysypalo po trech tisicich na stredovych loziskach...a stejne poradne nevim proc. [mickael] (20.4.2015 11:42:20)
tak to jsem zvědav co to bude [Marlboro] (20.4.2015 11:10:08)
Dneska budu motor sundávat a pak bude následovat rozborka, protože pod svíčkami nebyl žádný bordel, tipuji to na ložiska na klice, olej od benzínu by se oddělit neměl mám oilmastera a jak jsem již psal poměr mazání jsem neměnil a loni jsem na to najel 3000 km bez problémů a oilmaster maže, lanko v pořádku. [k2j89] (20.4.2015 10:09:56)
Zajetej motor se po 8 km jen tak hryznout nemůže, takže se ti buď oddělil olej od benzínu (pokud jsi vyjížděl loňskou nádrž) a jel jsi ne sucho, nebo ti rupla klec ložiska a rafla a o něco se sekla - i tu by ale měl motor zvládnout rozšmelcovat a nedovedu s představit, že by dokázala zastavit celej motor tak, aby nešel vůbec prošlápnout. Jediná možnost jsou opravdu ložiska na klice, nebo zadřený ojnice na spodku [Marlboro] (20.4.2015 8:13:44)
Tipy rozebrat,skouknout válce a písty,zkontrolovat jestli se klika točí a zbytek uvidíš po rozborce [Gepin] (20.4.2015 7:01:42)
Ojnice máš vyúhlované? Pokud ti ojnice nechodí ve vlci perfektně rovně, pak se to kouše velmi snadno! [Uďa] (20.4.2015 6:50:21)
Pokud se ti nehla stratovačka a ani po vychladnutí, tak tu bud něco vlítlo do motoru, nebo se něco rozpadlo případně, se ti odělil olej od benzínu a jel jsi na sucho. Ve výsledku je to jedno. Sundej válce a uvídíš a půlení se nejsíš nevyhneš. [auuu] (20.4.2015 2:07:50)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19