Příspěvků: 10, poslední: 27.4.2015 20:59:4060264.všechno ostatní
Ahoj.Mojí jawku nelze nastartovat.Motor kompletně rozebrán,vše přetěsněno,zapalování VAPE-předstih zkontrolován asi 10x a furt nic.Zaráží mě,že jsem naměřil na obou válcích tlak kolem 4,5 barů.Není to málo?Jaká je standartní hodnota?Mělo by to snad šplhat k 8 barům?
brisky jsou na tohle celkem odolné. Když je to ulité, tak buď vyhodit svíčky a prošlápnout bez nich, nebo startovat s trochou plynu, a nebo to roztlačit.
[maspe]
(27.4.2015 20:59:40)
Tak jsem udělal pokrok.Zběsile jsem šlapal na páku,až se to povedlo nastartovat.Zahřál jsem to,vše bylo ok.Od oka jsem seřídil volnoběh.Několikrát jsem to zkusil chcípnout a teplá startovala perfektně.Po té jsem zkusil ještě jedno chcípnutí a opět to nejde.Zřejmě se to uchlastalo-brutálně.Jinak pokud motor běžel,tak bez jakýchkoliv pazvuků a šlapal jako hodinky.Písty nejsou prohozené-ověřeno.Gufera jsou nové.Svíčky sice byly nové.Je možné,že se vícenásobným ulitím odrovnaly a nepálí pod tlakem?
[Petr]
(27.4.2015 20:34:22)
nemáš prohozený/otočený písty?
[Marlboro]
(27.4.2015 18:57:12)
Ale když přeplavíš karb, tak to musí chytit. Kompresí to nebude. Buď špatná směs nebo blbě pálí. Když to našlapeš a pak vymontuješ svíčky, jsou mokré? Jestli ne, nejde ti tam benzín. Přeplavíš karb tak, až z něj teče benzín? Gufera pod zapalováním a primárem... Pak zapalování. Jiskra modrá? Hází v horní i dolní úvrati? Svíčky nemusí jiskřit ve válci pod tlakem, můžou být ulitý, zkus jiný, jakýkoliv ale ne delší než N15.
[Endy]
(27.4.2015 15:19:53)
Bez průchodky bude chudší směs.
[Ota]
(27.4.2015 12:54:17)
Tlaky jsou ok-po silnějším našlapání je tam kolem 7 barů. Původně byl motor schopen nastartovat, ale nešel do otáček atd.Byl kompletně rozebrán,přetěsněn.Zkoušel jsem i jiný karburátor (nový origo).Největší změnou byla instalace VAPE.Jiskru hází obě svíčky-otázka je jestli v pravý čas.Předstih jsem nastavil bez aretačního kolíčku 3 mm před HÚ.Roztlačovat jsem ještě nezkoušel.Benzín pod svíčku jsem dával-bez výsledku.Má vliv na startovatelnost spojení průchodky sání do filtrboxu?Teď to zkouším bez ní.
[Petr]
(27.4.2015 10:58:17)
A roztlačit jsi jí zkoušel? Pokud je v pořádku zapalování, bude rozhašenej karburátor. Zkrátka buď ve válci není co zapálit, anebo to není čím zapálit.
[Ota]
(26.4.2015 18:34:09)
Jak nebude ve válcích směs oleje a benzínu nebude ani pořádná komrese,ale jak píše [krf] ,chyba je v něčem jiném.
[Pucfol]
(26.4.2015 15:15:31)
musíš měřit s plnym plynem. tohle meření je takove informativní, ale 4.5 je dost málo a to ukazuje na nějaký problém s kompresí motoru. Ale jednou motory i co jdou nahodit i rukou, jen nemají dech. Problém bych hledal jinde než v kompresi.
[krf]
(26.4.2015 13:44:24)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19