Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Relátko Magneto 6V 75W [honsteh](29.4.2015 22:05:28)
Příspěvků: 6, poslední: 1.5.2015 9:05:0660300.Elektro
Zdravíčko, dnes jsem si koupil dvojcívkový relátko Magneto 6V 75W na ČZ 450 ale zdá se mi, že nefunguje správně. Když nastartuju motorku, odpojím baterku tak za cca 10 sekund přestane dobíjet při volnoběžných otáčkách a vypne se motor. Kontrolka dobíjení svítí jen při vyšších otáčkách a intenzita svícení kontrolky záleží taky na otáčkách. Neměli by jste nákej návod jak to seřídit? Předem díky
Hlavně nešťárej do relátka. 75W dynamo dobíjí pořádně až od cca 1500-1800 otáček. Neodpojuj baterku a nech to tak. Pro klid duše si můžeš změřit, kolik to v jakých otáčkách do baterky dává, ale pokud není problém, tak ho nehledej. [longr] (1.5.2015 9:05:06)
Zádná cívka přepětí není. Pokud máš na dynamu malou cívku s namotaným odporovým drátem, která se používala spolu s jednocívkovým relé, tak jí odpoj. Dvoucívkové regulátory již mají odpor (potřebný pro regulaci buzení na 1. stupni) zapojený v sobě - ze spodní strany regulátoru. Jinak vzhledem k tomu, že kontrolka dobíjení se rozsvítí, pokud je vozidlo napájeno z baterie a zhasíná, jakmile napětí v síti převýší napětí na baterii, tak logicky bez zapojené baterie nemůže kontrolka dobíjení svítit. To, že dobíjení funguje, potom identifikuje skutečnost, že motor běží i bez baterie. [Ota] (30.4.2015 15:29:11)
Odpor myslíš tu cívku přepětí jak je na dynamu? Na tu sem se ptal v tom krámku co sem to kupoval a bylo mi řečeno, že jí tam mám nechat zapojenou, že tam bejt musí ale návod zapojení v krabičce nebyl takže sem to zapojoval podle návodu na internetu co sem našel. [honsteh] (30.4.2015 13:21:04)
Skontroluj si schému mám ju v profile ak nie je na googly a tu v priruckach, este takto, na dyname by mal byť odpor ten by si mal odpojiť lebo v tom 75w relatku Ho máš zo spodnej strany, skontroluj kabelaz, na 175/450 kostra batérie . Tak isto treba nabudit dynamo , to tiež nájdeš na nete , alebo tu v poradni. Skontroluj si uhliky, a hlavne to všetko musíš robiť z full nabitov bateriou. Po tomto všetkom by tí kontrolka mala zhasnúť pokiaľ máš nastartovanu, pravidelny volnobeh. A tu kabelazsi skontroluj !!! [sharkon2] (30.4.2015 7:27:26)
Jasne, ze bez baterky na volnobeh chcipne..!!!!! bez baterie musi mit zvysene-vetsi otacky, aby se uzivala!... Do relatka nehrabat! [Malken] (29.4.2015 23:09:52)
Nový relé,a hned do toho budeš rejpat? Snad je seřízený z továrny, ne?

Co když je blbý dynamo,nebo kterejkoliv drát po motorce?
[monty] (29.4.2015 22:52:11)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,187 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19