Příspěvků: 11, poslední: 3.5.2015 20:33:2060309.Informace
Ahojte zaujíma ma pokiaľ sa použije clonka a HT100 zmení sa nejako podstatne charakter motora teda je to poznať čo do výkonu priebehu krútiaceho momentu,spotreby mam originál JIKOV bez clonky HT95 a spotreba je cca 5,5L.Ma teda vôbec zmysel pozit clonku dakujem.
PavelZRX: kilo sem jezdil na trojku bez clonky :-)
[krf]
(3.5.2015 20:33:20)
vďaka za názory tak to len poskusam a uvidím v praxi ako to bude pracovať
[Matejj]
(2.5.2015 15:10:41)
Nejlíp funguje vyhodit z airboxu ten šroub (odřezat a zavařit), kterej zavazí ve stupu vzduchu a pak teprve začít řešit clonku a trysku - jakou trysku závisí moc na každém jednom motoru jeho nastavení než, aby se to dalo paušálně tvrdit, mluvit v tomto kontextu o vibracích a jejich řešení je asi tak jako vzít si prášek proti bolesti na zhmožděnou ruku a nic jinýho neudělat...
[mais]
(2.5.2015 12:47:00)
Zkoušel jsem kdysi obě možnosti.Bez a HT92-motor víc vibroval jel líp v maximálních otáčkách,S a HT 100 mi jel motor líp odspodu a středních otáčkách,měl lepší spotřebu.A kopce v Buchlákách zvládal jet stovkou bez problému!!Doporučuji clonu a tu HT100.
[PavelZRX]
(2.5.2015 12:12:22)
Byvaly majitel nechal motor naladit na brzde, nejlip vysla HT100 a clonka (chtel radsi lepsi spodek). Ja clonku prorizl a dal HT95. Rozdil jsem vubec nepoznal...
[Endy]
(1.5.2015 21:24:48)
ano teraz clonku nemám! a mam HT95 ide to ok asi sam to neviem posudit kedze som mal len 634ku toto je moja prvá 638ka.preto ma zaujímal názor niekoho kto s tým už laboroval
[Matejj]
(1.5.2015 20:45:21)
Krizoň: nenapsal jsem nesmysl, má HT95 a pokud tam dá clonku a prořízne ji na velikost difuzoru, tak HT měnit nemusí, udává se 92 nebo 95 podle typu karburátoru
[k2j89]
(1.5.2015 18:15:47)
k2j89 Nesmysl, pri proriznuti clonky musis dat mensi HT, udava se 92, ale samozrejme zalezi na motoru kus od kusu.
[Krizoň IV.]
(1.5.2015 18:07:58)
Pokud si chceš snížit výkon motoru o cca 2 kW, tak si clonku namontuj.
[Ota]
(1.5.2015 15:27:13)
pokud prořízneš clonku na průměr difuzoru, tak nemusíš měnit HT, má to jednu výhodu, karburátor líp sedí k motoru (rozdvojce) a eliminuje sání falešného vzduchu.
[k2j89]
(1.5.2015 13:40:13)
clonka se pouzivala pro zmenšení hluku ze sání motoru kvuli normám, vetší tryska pouze kompenzovala změny podtlaku. vetší tryska neznamena vetši vykon. Je faktem, že by měl mít motor lepší spodek, ale u těhto motorů je víc faktorů ovlivnujici prubeh vykonu - nepřesnosti z výroby, stav válců, čistota čističe vzduchu atp.
[krf]
(1.5.2015 12:56:53)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,172 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19