Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Bastlení = legalizace [ČÍZA](6.5.2015 20:21:18)
Příspěvků: 15, poslední: 7.5.2015 12:43:4660350.Informace
Zdravím, sehnal jsem rám čz 180/487.3. s doklady(hliníková kyvka, kotoučovka) a dumám nad tím nabastlit tam motor 638, vejít by se měl po pár zasazích do úchytů. Největší problém = jak to zlegalizovat ??? Šlo by třeba koupit papíry na 350, přehodit štítek a provozovat ???
áha, děkuji vás [maspe] (7.5.2015 12:43:46)
Rám ze 477 je kratší, rámy z 487/471/472 jsou až ná pár drobností shodné. [Bakoun] (7.5.2015 9:21:23)
477 je kratší. Podvozek 487 má ty základní rozměry unifikované s 471/472 (v místě motoru delší rám, čezetí přední vidlice delší o cca 2 cm). [Peterson] (7.5.2015 8:53:32)
já měl za to, že 487/477 mají rám v místě motoru kratší oproti 471/472.
Každopádně jako pokus dobrý, ale na silnici jen do prvního průseru, pak se můžeš jít klouzat a třeba budeš ještě platit jak mourovatej.
[maspe] (7.5.2015 8:26:47)
Bakoun: Na brzdě mám zn. jawa, je to pevnej kotouč.
No, ale 638 by měl mít větší možnosti uprav, hlínové válce, nemusím pilovat celolitináky - je to hrozná práce - vyzkoušeno :D výfuky čz 175 doma mám 2, docela by mi zajímalo, jak se s nima chová motor osmy. Tady na manii, jsem tohle už viděl a tak mi to nakoplo, to postavit na tomhle rámu, protože je to jedinej rám čz co má nej. tuhost.
[ČÍZA] (7.5.2015 5:46:33)
*pasuje tam motor s oznacenim 623/633, 634 mely vlastne uz siroke ulozeni. [Bakoun] (7.5.2015 0:48:06)
ram z cizy to unese ale nijak extra se to nevyplati - bud koupit 250ku 471 a votunit ji na 350 se 4kovym motorem a tu pak ladit a nebo lip rovnou poladit 350ku cizu 472 - jinak je to nejlepší způsob jak zabit libovolne mnozstvi prebytecnych penez aniz by se ti kdykoliv vratily :-) vzit pakl tisícovek a spalit je a dat na youtube ze udela slavnejsi a za min námahy :-) [milánek] (6.5.2015 23:02:54)
rám čz 180/487.3. s doklady? hmm. to je podle me skoda bastlit. Napis mi vzkaz, koupil by to... [Zdeněk] (6.5.2015 22:23:06)
Pochybuju, ze ti to na STK i v dnesni dobe sezerou a kdyz se neco stane, je pruser na svete. Minimalne motor 634 do toho narvat jde. Zadni drzak se da sehnat: http://ceskemotocykly.eu/Drzak-motoru-CZ-350-472,2334.html a predni neni problem udelat. Ale 638+ ma vzadu sirsi ulozeni, takze bastleni. A prijde mi skoda "nicit" zrovna typ 487.3. Mas na kotoucovce napis CZ nebo Jawa? [Bakoun] (6.5.2015 21:51:44)
Nebylo by jednodussi dotahnout z polska CZ 472.6 s doklady a prihlasit si to tady ? Co jsem koukal tak jich je tam hromada za ceny kolem 10kkc, mas to bez bastleni, legalni, a hlavne budes mit celkem hezkou motorku ... [Krizoň IV.] (6.5.2015 21:44:07)
ja by som sa toho nebál,sused má v jawe 592 motor 634 asi 25 rokov,ani technik stk na tom nikdy nevidel nič nezvyčajné,o policajtoch ani nehovorím,stavím sa ze 9 z 10 technikov,policajtov ani poistovákov nerozozná rozdiel medzi peknou prestavbou a originálom.Mne osobne čezetácky rám sedí omnoho lepšie ako jawí,keby som bol na tvojom mieste tak uz bastlím... [miník] (6.5.2015 21:39:52)
mít papíry 638, tak bych se toho nebál - samozřejmě řádně orazit štítek a vinko a na technickou "nejezdit" :D Na sedmový papíry bych nejezdil... [Kuba z Neve] (6.5.2015 21:37:06)
Pravda je to na hraně .... ale rám by na tom díky té kyvce měl být lépe než 638 ... předek schodný s 640 výztuha v blatníku. [ČÍZA] (6.5.2015 21:36:05)
tak asi by se to moc nekroutilo, vždyt ČZ to samý vyráběla, a jmenovalo se to 472.06.

Ale takové "legalizace" je dost o držku.
[monty] (6.5.2015 21:27:12)
Ne.
Ostatně problém legalizace opravdu není největší, největší problém je, že by se to kroutilo jako had
[mais] (6.5.2015 21:24:54)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,109 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19