Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 5, poslední: 7.5.2015 22:15:5160351.Informace
Zdravím vás a prosím o radu než začnu něco rozebírat.Jawa 250/592

1) z nějakého důvodu mi začala jít páčka spojky hrozně ztuha - lanko nové protažené maskou nikde není ohnuté, automat vypínání ok

2) kolik by mělo být u akumulátoru napětí na volnoběh a kolik např, v polovině otáček - eventuelně kde měříte dobíjení

Dík
1) lanko a bowden promazat, stejně tak vypínací mechanismus. Lanku nechat přirozený ohyby, žádný ostrý zatáčky, nedejbože připáskovat mezi maskou a motorem k rámový trubce

2) cca 6,8 - 7,2 ve zvýšených otáčkách se světly
[Marlboro] (7.5.2015 22:15:51)
2) mně se stalo, že mi bowden vylezl z toho kalíšku a zůstal chycený na jeho kraji, takže lanko bylo o nějaké 3mm víc napružené. [Bakoun] (7.5.2015 9:20:17)
1) přidřená či ohnutá tyčka spojky, příp. má roznýtovaný konec (to když dá nějaký chytrák kuličku mezi tyčky)
2) viz maspe. Jednoduchá kontrola bez měřáku - nastartovat, rozsvítit a čučet do světla; po přidání plynu se toto musí rozsvítit o něco víc = dobíjí = napětí z dynama je větší než akumulátoru).
[z477] (7.5.2015 7:54:53)
Lanko v bovdenu není promazané vazelínou a drhne v ohybech. [Pucfol] (7.5.2015 7:32:09)
1) nejčastěji prasklý poloautomat - rozebrat, zkontrolovat, vyčistit namazat.
2) volnoběh - lehce výš než klidové napětí baterky, v otáčkách 7-7,2V se světly.
[maspe] (7.5.2015 7:23:58)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,109 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19