Příspěvků: 16, poslední: 20.5.2015 21:44:5960367.Veteráni
Zdravím, testoval jsem 350 co dávám do kupy a zdá se mi, že téměř nejede v nízkých otáčkáh. Pokud jsem ji netočil alespoň na cca 3500ot, tak na 4ku nevyjede ani mírný kopeček. Zdá se mi, že se v nízkých otáčkách dusí. Svíčky jsou spíš tmavší, ale ne vyloženě černé. Ve vysokých otáčkách se dá jet, ale nedostal jsem z ní víc než 110 z kopce. V karburátoru je hl. tr. 92, bez clonky, Vape, jehla v prvním zářezu. Motor už má něco za sebou, ale startuje ještě v pohodě. Díky za tipy.
Tak jsem zkusil dát novej kroužek a vůle je menší než 0,5mm, takže kroužky vyměním.
[pospa73104179]
(20.5.2015 21:44:59)
Takhle se to chová také když je příliš malý předstih.
[edward]
(12.5.2015 9:19:49)
2mm vůle kroužku v zámcích je sice hodně, ale klidně to může ještě sezonu odjezdit. Můj motor měl 2-3mm a kromě horšího volnoběhu jel výborně. Plechových koužků do rovných výfuků mám dost, mezitěsnění možná bude něco málo v garáži, ale ještě jsem se nedostal k prohrabání se krabicema.
[Poli]
(10.5.2015 20:03:33)
2 mmm je víc než hodně. Kroužky by se měly měnit při vůli větší než 1 mm! Kup alespoň jeden a zjisti, jestli už nebude potřeba nový výbrus (pokud i s novým kroužkem naměříš větší vůli, než 0,8 mm, je to na výbrus).
[Ota]
(10.5.2015 19:40:22)
Vůli kroužků jsem měřil a je cca 2mm. Vím, že už je to doost, ale zatim to startuje, tak se mi to nechce měnit.
[pospa73104179]
(10.5.2015 18:02:48)
jinak tu nudu do 3500 ot bych spíše označil za vlastnost než za chybu... co to je motor už má něco za sebou-vůli kroužků v zámku jsi měřil?
[jaw250]
(10.5.2015 17:48:21)
Zdravíčko Pospo :)
O krůžky napiš tady Polimu, dělával jak klingerity, tak i plechové příložky k nim, perfecto, díky mu moc za ně. Jak tlumiče utěsníš, tak spodek znova ožije.
S 16zoubkem to pak posviští jak polité živou vodou.
Ať ti to lítá, ozvi sa někdy a dáme scuka :)
[Stíví]
(9.5.2015 22:47:20)
pospa: napis uzivateli Poli, loni ty krouzky nechaval vyrobit, par sad jsem od nej bral, mozna jeste bude mit neco doma.
[Krizoň IV.]
(9.5.2015 22:06:33)
Jsou to prece normalni klingeritove tesnici vlozky, daji se koupit.
http://www.motokramek.cz/tesneni-vyfuku-vnitrni-j350-638-639-640/
vec se ma ale tak, ze ony dlouho nevydrzi, takze si tam nekolik lidi nechavalo vypalit nerezove krouzky. Sam to tak mam udelane, je to pak vzdy sendvic (nerez/klingerit/nerez), to je zarucena metoda, vydrzi to i nekolik desitek tisic km.
[mickael]
(9.5.2015 21:05:28)
A čím ten materiál nahrazujete? Nějakou kůži nebo něčím podobným?
[pospa73104179]
(9.5.2015 21:01:41)
No tak kdyz nemas ve vyfuku prepazky, tak se nediv ze se tomu moc nechce...
[mickael]
(9.5.2015 20:55:04)
Ještě dodám, že po týhle zkušební "čočce" začal zlobit volnoběh, jak kkdyby někde trochu přisávala. Volnoběh pořád cca 2000. Gufera v motoru jsem dával nový. Mrknu ještě na přírubu.
[pospa73104179]
(9.5.2015 20:30:15)
Kolečko mám 17z, ale předtím tam bylo 16, tak ho zkusím vrátit. Výfuky jsou rovný, ale byly v nich už vylítaný ty (papírový?) přepážky, takže momentálně tam nejsou, protože jsem neměl čím nahradit. Palivový filtr nemám a vzduchový se zdá ok. Ryychlost podle tachometru ze škodovyky, ale dostal jsem se jen něco málo na 5000ot.
[pospa73104179]
(9.5.2015 20:28:55)
Jak to máš zpřevodovaný - kolik zubů má řetězové kolečko na výstupu z motoru? Origo je 17z, za sebe doporučuju 16z, maximálka je stejná, pružnost mnohem lepší. Výfuky rovný nebo dvoukomory? Vzduchový a palivový filtr? Hadr v sání? Pneumatiky nafoukaný? Brzdy nepřibrzďují? Rychlost měříš čím?
[Poli]
(9.5.2015 20:20:15)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19