Na tento dotaz mohou odpovídat pouze přihlášení uživatelé.
Příspěvků: 17, poslední: 15.5.2015 23:05:2460372.všechno ostatní
Zdravím, jaké stoupání závitu má původní tryska v karburátoru Jawa 638-9, je to 6x1 nebo 6x0,75, nechci ty taiwanské napodobeniny a když už jsem u toho kaburátoru, motor má najeto 6000 km, písty a vůle v pohodě, ale nechce se ji táhnout od nižších otáček, jedu 50 km/h na 4 a když chci přidat do mírného kopečku, tak ji dlouho trvá než se sebere, respektive se ji vůbec nechce, jako by se dusí, podřadím na 3, roztáhnu ji a pak letí jak splašená, nad 3500 ot jede naprosto skvěle, vím že to je sice Jawí vlastnost, ale i tak mi nedá, abych se nezeptal,když dám trysku HT 95 místo současných 92, bude o lepší? Mám clonku, ale prořízlou na velikost difuzoru a počet zubů na kolečku nevím, ale předpokládám původních 17. Díky za odpovědi.
Havlis: slícováno mám, PT mám 72, já to nechci dusit, ani jezdit pod otáčkami, jen mi přišlo že se to nějak pomalu sbírá a to když jedu vedle kluka, který má stejnou motorku a o 20 kg víc a na stejnou rychlost, tak vidím, že když přidá, tak jede a mě se to spíš dusí...
[k2j89]
(15.5.2015 16:56:01)
Bakoun: jaký obrázek máš na mysli?
[k2j89]
(15.5.2015 16:53:01)
"Pomocná tryska se vyskytuje pouze u karburátorů Jikov a DellOrto na obrázku je karburátor Mikuni, který pomocnou trysku nemá, ale stejným způsobem zde pracuje emulzní trubice (Needle jet). Tato tryska ovlivňuje nejvíc používaný režim při cestování a to od volnoběhu až do 1/2 plynu. Na tuto trysku se velice rádo zapomíná a pak se stane že upravený motor potupně zadřete při jízdě na dalnici kolem 100km/h na kousek plynu. Nebo při jízdě za náklaďákem."
[Bakoun]
(15.5.2015 11:06:26)
Havlis: a máš zjištěno ve kterém režimu do toho nejvíc kecá ta pomocná tryska?
[Bakoun]
(15.5.2015 10:39:25)
Jeste me napadlo, pokud tomu chces nakladat takhle od spoda, tak jedine klapky do sani.
[Havlis]
(12.5.2015 15:45:32)
Pokud chces jezdit po meste na kousek plynu na 4 50km-h, tak ti HT nepomuze. Na zklidneni ti pomuze mensi PT. Origo je 72 je moc velka. Me se osvetsila nejlip 68, (65 uz bylo malo a mohlo se to zadirat za nakladakem). Taky tomu hodne pomuze slicovani sani a vyfuku, aby valce vyplachovali stejne.
[Havlis]
(12.5.2015 15:44:05)
Ota: právě proto jsem chtěl vědět stoupání závitu u původního československýho karburátoru, to má hrubší závit než thajský nebo taiwanský a ten co dělá Jawa s označením Jawa nikoliv Jikov má stejné stoupání jako ty původní trysky, a s tou jízdou mě šlo právě o to, že ve městě jedu po rovince na 4 50 což se dá a pak při výjezdu bych chtěl přidat a rozjet to, když je to pořád rovně no a motorce se moc nechce, stačí mi tyto informace, buď dám 16 kolo nebo prostě podřadím :-)
[k2j89]
(11.5.2015 13:41:48)
Jinak s těma tryskama mám pocit, že ty thajwanský pasujou jen do thajwanský repliky karburátoru. Originální jikováckej má jiný závity pro trysky. No a k té jízdě potvrzuji, že na 4 se dá jet 50 po městě a opatrným přidáváním plynu se dá i zrychlit, ovšem jen na rovince.
[Ota]
(11.5.2015 10:39:11)
spec: ne? a já myslel že jo, ještě že jsi mi to vysvětlil
[k2j89]
(11.5.2015 10:12:48)
:D :D toto néni oktávka v dýzlu na hlínách, na rovině řadit na 4 min v 70 kmh, do kopca v 80.
[spec]
(11.5.2015 7:00:36)
Origo závit je na hlavní HT i PT 6x1, s větší tryskou to lepší rozhodně nebude, na lepší spodek ti HT nepomůže, chce to lehčí převod
[Marlboro]
(10.5.2015 22:55:05)
mickael: díky moc
Wiku: nedusím to,jezdím běžně kolem 3000ot, jen jsem vznesl dotaz a psal jsem o mírném stoupání, rovnajícímu se skoro rovině, vím, že musí být motor ve vysokých otáčkách jinak se zadře a chtěl jsem vědět jestli to při změně trysky půjde trochu líp odspoda, toť vše
[k2j89]
(10.5.2015 21:18:59)
Tohle není 4T ropák který má vrchol krouťáku na 2000ot. Je to dvoutaktní benzinová jawa a 2000ot je lehce zvýšený volnoběh. Pak tu nemají být dotazy o vysypaném středovém ložisku po pár tisících kilometrech, když to takhle dusíte.
[Wiku]
(10.5.2015 21:10:33)
Tryska je 6x1. Do kopce to na 2tis. otacek nikdy nepojede, proste ne a muze se treba na hlavu postavit :) V tech otackach to ma tak pet koni, a to s tim fakt nepohne :)
[mickael]
(10.5.2015 21:06:00)
Mickael: nemyslel jsem to tak, že tam narvu plný plyn a chci aby mi to letělo jako raketa, je to přesně jak popisuješ, mám tam zhruba ty 2000ot a když to je na rovince tak při mírném přidávání to pomalu rozjet jde, ale do mírného kopce se tomu nechce ani za ň :-),
stoupání závitu náhodou nevíš? mělo by to být to hrubší stoupání
Jinak díky za rady.
[k2j89]
(10.5.2015 21:00:00)
50kmh na ctverku mi toci s 16z sekundarem neco lehce nad dva tisice (s 17z to bude presne 2000). Rozjet to jde, ale chce to velmi lehkou praci s plynem trva to dlouho (a musi to byt po rovine). Proste na takove jezdeni zapomen, ten motor to nezvladne. Na poklidne jezdeni radim vzdy lehce pres ctyri tisice dalsi kvalt, otacky pak spadnou nekam nad tri tisice otacek a motor se sebere. Kdyz je kopecek, tak to necham az k 4500otackam a pak radim. Staci klidne ctvrt plynu, ale musi to mit ty otacky, nepomuze pri 2000 dat plny. Trysku menit nemusis, dej si tam 16z sekundar a rad kolem 4000-4500 a mas to.
[mickael]
(10.5.2015 20:54:18)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,094 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19