Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Nebrzdí [Milo](12.5.2015 9:50:38)
Příspěvků: 15, poslední: 15.5.2015 10:14:0060388.Tuning a přestavby
Zdravím chtěl bych se zeptat zda to zkrácení čelisti je na správném místě-- obrázek u mě v datech
Svoji zetku jsem před lety koupil v konfiguraci zadek 2-klíč / předek 1-klíč. Velice rychle jsem to obrátil, neb při snaze o jen mírné přibrždění šel zadek často do smyku aniž bych chtěl. Dvouklíč vzadu je na jawě/čz kosočtvercovina jak zvon. Teoreticky by (ale jen možná!) mohl mít svoje opodstatnění na 350 osedlané dvěma metrákovými pořízky + ověšené kufry s výbavou na cestu kolem světa, ale kdo z vás takhle jezdí? Na normálně zatížené motorce je to kontraproduktivní, viz maspe níže. [z477] (15.5.2015 10:14:00)
protože na zadek se standardně dávají dvouklíče 634, která se taky používají na panelky kejvačky, aby trochu brzdily. Tedy stejný problém jako spojka 634 - dá se použít ve mnoha typech a je jich málo. [maspe] (15.5.2015 9:56:35)
Taky montáže dvouklíčů na zadek způsobují jejich nedostatek na trhu a obtížné shánění v případě, že je někdo potřebuje na předek:-) [Ota] (14.5.2015 9:00:30)
dvouklíč na zadku je dle mne zbytečnost, která způsobí to, že když se dostaneš do krizovky, okamžitě přebrzdíš zadní kolo a jeho brzdný účinek bude menší než s jednoklíčem. [maspe] (13.5.2015 16:15:31)
AK: Já myslím, že zrovna na zadním kole je to k ničemu. Páka zadní brzdy má přeci jen větší krok a lze na ní vyvinout daleko větší sílu než na páčku přední brzdy. Mě jde u všeho zablokovat zadní brzda smykem když chci.
Jestli ti není líto práce, peněz a času, tak to možná stojí za kratší chod páky a větší brzdný účinek při menším tlaku na páku.
[Jer250] (13.5.2015 13:04:15)
dvouklic na zadnim kole je celkem bezna vec,sam to mam na sve 632 a brzdi to suprove [Gunsmith] (13.5.2015 10:21:13)
přidám se k dotazu... máte zkušenosti z dvouklíčem na zadním kole? jde to? je to k něčemu?? [AK] (13.5.2015 9:11:46)
To sem dělal na Babetě a rupla pakna. [Pierre] (12.5.2015 20:40:17)
Hlavně nezkrať náběžnou, to se ti potom může zablokovat kolo. [Jer250] (12.5.2015 16:11:22)
dadajan: nejen zadního, ale každého kola. Zvýší se tím účinek úběžné čelisti, na kterou nepůsobí samosvorný efekt jako na náběžnou čelist. Stará osvědčená věc. [pavel.paja] (12.5.2015 13:52:37)
Díky vyzkouším [Milo] (12.5.2015 13:34:14)
Ano, obložení příčně nařízneš pilkou na železo a nechtěnou část odsekneš majzlikem. [Wiku] (12.5.2015 13:33:04)
dadajan: Ano. Zkracuje se úběžná čelist o cca 3-4 cm, nejlíp to jde hrubým pilníkem. [Jiřík] (12.5.2015 12:54:18)
Rozumím tomu dobře, že kvůli lepšímu účinku brzdy zadního kola se ubere část obložení na jedné čelisti u klíče (místo podle obrázku) ? Stačí ho snížit upilováním? [dadajan] (12.5.2015 12:42:57)
Ano. [Wiku] (12.5.2015 10:31:32)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,094 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19