Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Evidence Jawa dandy [lukáš](12.5.2015 12:26:59)
Příspěvků: 18, poslední: 13.5.2015 21:13:1060392.Informace
koupil jsem jawa dandy 125 byl jsem na evidenci kde číslo ránu souhlasí na motoru pod radící pákou je vyražené číslo motoru to souhlasí ale technik stk stk řekl že na motoru není vyražený tip motoru ... tip motoru je vyražený na štítku který je přinýtovám na rámu to ale řekl že ho nezajímá stk protokol zní takto :

evidenční kontrola vyhovuje číslo ránu sedí číslo motoru sedí tip motoru nenalezen na motoru....

na uřadě to ale z tímto přihlásit nechtějí přitom je to takto od první dandy ori
s těma cvičenýma osobama za přepážkou souhlasím....
do kolonky zdvihový objem mi baba napsala 75cm, když sem to reklamoval, nechapala pracovni zdvih válce versus zdvihový objem, tudíž mám po půlhodině stráveném o okna v kolonce zdvihový objem vyplněno -OBSAH 248-
a to nechci vzpomínat na přestavbu barvy z hnědá základní na hnědá základní a normálně mě s tím chtěla poslat pryč jako že hotovo... kur domácí
[krf] (13.5.2015 21:13:10)
jojo krf,je to tak [Pierre] (13.5.2015 15:47:51)
Jer mam bohuzel zkusenost ze rada uredniku je tam protoze by jinak pomrela hlady a tak si vymysli veci aby zduvodnili sve pracovni misto [mais] (13.5.2015 15:38:28)
Úředník je tam proto, aby to nebylo tak jednoduchý :) A aby to nebylo ještě víc jednodušší, tak z deseti okýnek na dopravce funguje jedno :) [Jer250] (13.5.2015 9:55:41)
Dnepr taky nema typ motoru pac v KMZ delali jen jeden, tak proc to cislovat, ze ano :) Nikdy jsem s tim nemel problem. Nech si zavolat vedouciho odboru dopravy a prober to s nim. Urednici jsou cviceny opice, jakykoliv vyboceni ze zabehlejch koleji je problem. [Davy_] (13.5.2015 8:42:25)
Pierre: nebude ono to tím, že je motor pro ně nakupovanej díl, takže s typem je to poněkud ošidné? [mais] (13.5.2015 7:15:43)
První Dandy se dělaly ve Vodňanech.Tam dřív dělaly jen sekačky, tak toho o značení motoru moc nevěděli.Ty první se rodily s velkým nadšením, ale i s velkýma obtížema.Ale myslím, že na ty podmínky se docela povedl. [honzi] (13.5.2015 7:02:51)
Pierre: v továrně se zastavilo myšlení v minulém tisíciletí, zbytek už je jen pouhá setrvačnost :-D [krf] (13.5.2015 6:09:56)
Se divim že na to v továrně nikdo nemyslel. [Pierre] (13.5.2015 0:41:42)
to je zase buzerace........ [monty] (12.5.2015 20:15:21)
Pragovka má stejný problém, má jen číslo motoru, ale není číslo typu motoru. Kam jezdím na STK problém nemám. [dejvV] (12.5.2015 20:13:49)
sorry, jak píší níže. Vyhovuje a tečka.
Přepsal jsem bez problémů moto, kde nesedělo : barva, typ motoru, rozměry pneumatik, rozměry ráfků a číslo na rámu se mu taky nezdálo, protože bylo zase blbě v papírech - bez typu.
[maspe] (12.5.2015 19:55:42)
není tip jako tip:)) [PavelZRX] (12.5.2015 19:22:28)
ty seš retard, nebo proč neumíš psát? [radar] (12.5.2015 17:59:02)
Setkal jsem se s případem, že protokol ze státní zkušebny zněl: "Vyhovuje", ale na úřadě zabrala jedině pohrůžka ministerstvem :) [longr] (12.5.2015 16:13:44)
Evidenční prohlídka vyhovuje, což je z hlediska zákona dostačující k tomu, aby bylo vozidlo přihlášeno k provozu. Pokud ti úředník na úřadě odmítá vozidlo zaregistrovat, protože na motoru není od výroby označen tip motoru, tak od něj požaduj písemné prohlá��ení důvodu, proč ti nechtějí vozidlo zaregistrovat a tento protokol předej na krajský úřad, jako stížnost na postup úředníka. Úředník samozřejmě bude chtít vědět, na co ti bude tento protokol, tak mu sděl, že si chceš na jeho postup stěžovat. Většinou při tomto zjištění povolí a přihlásí! [Uďa] (12.5.2015 15:52:35)
Protokol zní vyhovuje. Neřešit.. [Roadrunner] (12.5.2015 15:32:01)
napiš do jawy, kraft_jiri@jawa.eu .
Nebo ho někde na tom bloku vyrob...
[maspe] (12.5.2015 14:54:34)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,094 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19