Příspěvků: 11, poslední: 17.5.2015 8:45:5060409.Automobily a jiné vehikly
Zdravím,
neviem či sa mi to len zdá, ale mám také podozrenie, že motor mi ide len na tri valce. Zvuk je síce pravidelný aj na najnižších možných otáčkach. Pravdepodobne nejde druhý valec, pretože ak odpojím akýkoľvek iný valec je poznať dosť výrazný pokles otáčok. Ak odpojím druhý valec, otáčky neklesnú. Skúšal som, či sviečka iskrí a iskrí tak ako má. Sviečka bola vlhká. Na skúšku so vybral sviečku aj z prvého valca a tá bola asi od oleja.
Máte nejaké nápady? Kabeláž je nová, fajky a sviečky tiež. Motor ťahá do kopca aj keď idem na cca 1500ot. Štartuje perfektne, je aj celkom ostrý. Mám hľadať chybu v nastavení karburátora alebo inde?
Inak, vo výfuku sa mi navyše kondenzuje nejaká kvapalina, aj keď nie veľa. Môže to byť ten nespálený benzín? Na Felicii sa tiež kondenzuje niečo podobné a som si istý že ide na všetky valce. Voda mi tam hádam netečie, stále jej mám rovnako.
...a uhlíkový kabely milují kuny ... na svém Peugeotu už jsem musel koupit třetí sadu ... potvory.
[CABAN]
(17.5.2015 8:45:50)
krf: hezký, mně z tesla kabelu upadla fajfka asi při druhém sundání ze svíčky, ale nějak jsem je nereklamoval, pač ty držáčky používám na měděný kabely
[mais]
(16.5.2015 21:08:18)
Uhlíkové kabely NGK jsem měl na žigu, když jsem ho koupil. Nějakou řádku let tam už fungovaly a měnil jsem je teprve letos v zimě, protože jsem jeden vlastní blbostí přetrhl. Měnědé kabely a bakelitové fajfky mi vždy odejdou v místě napojení na rozdělovač nebo svíčku. Silikonové uhlíkové jsou jakoby jeden celek kabelu s fajfkou a gumovou koncovkou se pevně přicucnou na víčko rozdělovače i cívku. Do místa kontaktu se nedostane voda a spoj se vůči sobě nehejbe, takže drží celé roky bez potřeby kontroly a čištění.
[Wiku]
(16.5.2015 13:13:34)
ty moderní kabely se nesměj klepat, k sadě na favo davaji i ty plastovy držáčky na svázání, mam tam uhlikovy kabely -tesla- :-D druhovýroba v cizině už řádek let a jezdí fajn
[krf]
(16.5.2015 10:26:02)
základem dobrého ježdění s young i old timerem je použití normálních měděných kabelů a bakelitových koncovek na svíčky, ty uhlíkový neštěstí, která se dneska používají jsou vhodné k hodu do pole, pač to odejde, když to nejmíň čekáš- auto rok 1961 stejné příznaky a léčba byla cu kabel a fajfky z T603
[mais]
(15.5.2015 20:27:48)
základem je dát nový kabely,fajfky a svíčky
[Gepin]
(15.5.2015 12:49:54)
sežeň si nový kapely ke svíčkám po těch letech můžou být rozlámaný a pak to takle může blbnout, nebo vyzkoušej jinej rozdělovač a uvidíš..
[Pacmag]
(15.5.2015 12:19:22)
Měl jsem to stejné, když jsem Dacii měl. Tlaky dobrý, stejné příznaky jako ty. Pomohla až výměna kladívek,tehdy naprosto nesehnatelné součástky, které se zdály taky OK.
[jrc]
(15.5.2015 6:10:31)
Určitě bych nechal přeměnit tlaky ve válcích a zároveň bych přešteloval ventily, mohl by mít výfukový, nebo sací ventil malou vůli a pak špatně pálí!
[Uďa]
(14.5.2015 22:13:29)
Seřídit ventily,pokud lze a až pak změřit tlaky
[ing.jetelinek]
(14.5.2015 21:30:42)
ve výfuku kondenzuje voda, jelikož spalování primárně má přeměnit uhlovodík na CO2 + H2O.
jen pro jistotu, je to čtyřválec, že?
Asi by nebylo od věci zkusit změřit tlaky. Mohou tam být podpalené ventily, nebo netěsnící kroužky ři stírátka.
Nastavení karbu ti ovlivní všechny válce (teda pokud tam nemáš 4 karby) a ne jen jeden. Závada bude jinde.
[maspe]
(14.5.2015 20:17:32)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,172 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19