Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4158586
Online: 2687
Přihlášených: 1
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
Mejcin
Malken
Malken
verdom
Malken
Sojka
verdom
Malken
Hlade
Laurel
verdom
Malken
Hlade
Laurel
Malken
Ota
verdom
verdom
krf
mickael
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Primarni retez
[Mejcin]
(20.5.2015 21:48:48)
Příspěvků:
19
, poslední:
22.5.2015 13:16:05
60445.
Informace
Ahoj! Sundal jsem viko spojky 634 a primarni retez je takhle volny
http://www.imgup.cz/image/diz
Motor je udajne 100km po GO, je to normalni pruhyb? O karter to nedre...
Diky za odpovedi!
Moje chyba, byl to odkaz na 06B ne na 062C ./
http://czretezy.cz/data/PREVODNI-TABULKA.pdf
http://www.retezy-vam.com/on-line/index.html
http://zbozi.arkov.cz/i/13646-062-c-1-retez-jednorady.html
[Malken]
(22.5.2015 13:16:05)
ještě možnost:
http://www.retezy-vam.com/cs/produkty-vyroba-retezu.html
otázka je, jak na tom budou s pevností i oni; když půjdete někdo do cizího, dej pak vědět, jestli bude taky jako kšandy... ,)
http://www.tym
a.cz/produkty/
retezy/valecko
ve-hnaci/din81
87/re-06b/
[Malken]
(22.5.2015 13:09:35)
Sojka: Hoď sem odkaz. Já nic nenašel. Bylo mi několika dodavateli oznámeno, že se jedná o atyp a nikdo jiný než ČZ je nedělá.
http://s27.postimg.org/frml0j7xv/Rozvodovy_retez_JAWA.jpg
[verdom]
(22.5.2015 11:28:47)
verdom: Zajímavé, to je zcela odlišný postup, než jsem se setkal já, jednal jsem s "jiným jménem".
[Malken]
(22.5.2015 10:45:47)
Koupit jinej.Japonci ho dělaj,vyjde asi o stovku dráž.
[Sojka]
(22.5.2015 9:59:51)
Malken: Do Strakonic jsem ho neposílal, ale psal jsem jim. A odpověď? :
Dobrý den, Děkuji Vám za informace.
Vámi popsané problémy nejsou běžné, jedná se o nestandardní případ.
Pokud budete řetěz reklamovat, tak přes firmu, kde byl řetěz zakoupen.
V tomto rozměru jiné provedení řetězu nevyrábíme.
S pozdravem Radek Zipek Sales Department ČZ Řetězy, s.r.o. Tovární 202
386 01 Strakonice Czech Republic
Tel: +420 383 342 566 E-mail: rzipek@czas.cz Website:
www.czchains.com
[verdom]
(22.5.2015 6:26:00)
verdom: jestli je-byl "opravdu" Strakonickej, můžeš jim to poslat, aby se na něj koukli;
řešil jsem takhle dvojitej, u souseda na 634, když jsme měnili spojku přišel mi vytahanej-prý tam byl cca 5t, tak jsem se ptal ve Strakonicích, jestli to je nyní u nových řetězů normální-prý není a abych jim ho případně poslal.. nakonec jsem zjistil (chtěl jsem porovnat původní starej s novým vytahaným), že si soused při výměně řetězu dal místo nového zpátky starej-jak to dokázal nevim, natož že mu to nepřišlo divný, ale prý se dobře nandaval :D
[Malken]
(21.5.2015 14:49:07)
verdom: teď jde ještě o to jestli za to nemůžou mizerný (i když nový) kola
[Hlade]
(21.5.2015 14:11:58)
To se ti stalo někdy loni na podzim, že? Jak si stojí novej řetěz od tý doby?
[Laurel]
(21.5.2015 13:41:57)
Podle mě nejsou všechny řetězy uplně kvalitní
a prostě někdy je to bláto.
Já dával nové kola a řetěz byl napnutý jak struna:
http://s27.postimg.org/3nmiygldf/P1080929.jpg
A po 6 tis. pohodové jízdy vytahaný jak kšandy:
http://s27.postimg.org/kzmvjweur/20141116_154646.jpg
Až drhnul o karter.
[verdom]
(21.5.2015 13:33:10)
Když jsem bral řetěz rovnou pro primár, byl volnější; když jsem si nechal primár udělat z metráže, byl napnutější. Možná jsou ty hotové už "provozně" natažené aby se v provozu nedotahaly-jako se dělá u některých sekundárů...
[Malken]
(21.5.2015 12:02:10)
záleží jak se potkaj tolerance... Dával jsem do osmičkovýho motoru dvakrát novej řetěz a jendou byl už od nova dost volnej a druhej byl tak akorát skoro bez vůle.
[Hlade]
(21.5.2015 9:43:28)
Malken: Když jsem někdy před dvěma měsíci dával nový dvouřadý řetěz, byl napnutý jako tvůj jednořadý. Asi záleží kus od kusu.
[Laurel]
(21.5.2015 9:23:46)
Rozhodně by to neměl být řetěz po 100km...
Tenhle mám já 10.000km a byl tam již při koupi, loni jsem ho přeměřoval, kromě volnějších středových destiček-díky historicky špatnému vyrovnání souososti spojky (2mm, podložka tam je) byl ok. Přijde mi, že všechny 2+řadý řetězy jsou už nové volnější, než 1řadý, naposled jsem měnil ve 180ČZ a taky byl krásně napnutý proti novému v 634.
http://malken.
rajce.idnes.cz
/ruzne_k_moto#
2014-09-11nov-
primr.jpg
http://malken.rajce.idnes.cz/634_smes/#S5001298.jpg
http://malken.rajce.idnes.cz/634_smes/#S5001299.jpg
[Malken]
(21.5.2015 9:09:30)
Ono i zcela nový řetěz jsem klidně dotlačil palce ke karteru, ale byl to poněkud vyšší tlak.
[Ota]
(21.5.2015 8:38:50)
Jinak pokud ti to nedře karter a je tam nějaká vůle, tak ho ještě chvíli potrap. Řetěz se nejvíce vytahá prvních pár km a pak většinou tak nějak chvilku drží. Pokud to tedy není nějaký zmetek.
[verdom]
(21.5.2015 6:57:41)
Po 6tis. na panelce mi primár začal drbat karter.
http://www.jaw
amania.info/po
radna/detail.a
spx?questionid
=58983
Asi ty řetězy jsou čím dál "lepší" A to jsem měl nový nejen řetěz, ale i ozub. kola. Bohužel je to speciálka a nedá se sehnat nic jiného, co by bylo kvalitnější. U 634 máš více možností a navíc duplex. U 559 jsem nic jiného jak ČZ řetěz nenašel...
[verdom]
(21.5.2015 6:54:23)
jestli jsou ojete zuby tak novy retez bude vytahany do podobne delky cobydup
[krf]
(21.5.2015 6:20:04)
Ne, to rozhodne neni normalni pruhyb, to je retez po smrti. Tezko soudit z nekvalitni fotky, ale ozubeni primarniho kolecka mi uz taky neprijde nejcerstvejsi.
[mickael]
(21.5.2015 0:18:31)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,187 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19