Příspěvků: 16, poslední: 26.5.2015 20:52:2260450.Veteráni
http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=60429
Dodatok po rozlúskntí.Posím o názory skúsených./maspe/.Posúďte,dôvod a aká môže byť príčina? Prevodovka/prevody/hriadele, vypadajú absolútne v poriadku.Môže to byť únavou materiálu vidličky,alebo násilím pri radení?
http://hastrman48.rajce.idnes.cz/Prevodovka_634_-_oprava./#DSCN1596.jpg
Ďakujem všetkým za rady. Ahoj.
[hastrman]
(26.5.2015 20:52:22)
tohle se mi stalo několikrát a bezeškod. Jednou jsem byl u toho kdy na mé motorce řidič při dvojce vytočené kam to jen šlo, zařadil za jedna.
Podle mne tohle nebude příčina a pokud ano, tak nebude jediná.
[maspe]
(22.5.2015 21:35:38)
Ano, mohlo by to mit tento nasledek.
[mickael]
(22.5.2015 20:20:22)
Priatelia zdravím.Keď už sa rozpútala takáto plodná debata,tak jeden postreh z minulosti.Na tejto moto som najazdil cca 2000km od nadobudnutia a spomínam,že keď som prešiel z 350/360 na 350/634 na začiatku sa mi //podarilo//pár krát tam rafnúť pri rozjazde namiesto trojky jedničku.Dôvod asi nemusím vysvetlovať.Raz som takto dostal i zadné kolo do šmyku.Nebude toto dôvod tejto komplikácie?Nenastala z tohto dôvodu nejaká deštrukcia v prevodovke a toto je výsledok?Ahoj a mnoho zdaru.
[hastrman]
(22.5.2015 20:17:31)
budeme řetězit názory? :-D
[maspe]
(22.5.2015 18:47:43)
Ota: přesně, jsem úplně stejného názoru
[Marlboro]
(22.5.2015 13:20:47)
Viděl bych to jako PavelEC300, že se tyčka ohnula při montáži a ohnutá tyčka způsobovala vychýlení vidličky, takže stále tlačila na kolečko, až se upálila.
[Ota]
(22.5.2015 12:49:05)
po složení : tyčka vidliček musí mít malou vůli, při zařayení všech kvaltů muej mít vůli i obě vidličky , když to tak není je na řadě laborování s kulisou "podložit" nebo vymezit hřídele.
[Mates]
(22.5.2015 9:21:07)
.: technická - ta tyčka není 10mm, ale 7mm a nedělám si iluze, že to je nějaký extra super matroš.
Jinak už se mi stalo, že jsem měl v ruce fungl novou vidličku (litou, ne plechovou), která měla ten spodní zobák ohnutý a převodovka se s ní netočila.
[maspe]
(22.5.2015 8:29:17)
To snad nemůžete myslet vážně, myslet si, že vidlička by dokázala ohnout tu tyčku. Zkuste si ve svěráku takhle ohnout desítku kulatinu (v motoru je navíc uložená za oba konce.....). Přes takový kousek plíšku navíc. Navíc - pokud by to čistě teoreticky nebyl úder při roztržení něčeho, tak kde by se v převodovce takové síly kolmé na hřídel vůbec vzaly.
Zkurveno před/při montáži a potom odešla vidlice.
[.]
(22.5.2015 5:22:16)
[pračlověk]Ahoj.Dajme tomu že si sa trafil,ale poraď ako sa vyhnúť tomu po zložení s druhými vidličkami a vodiacou tyčkou.
[hastrman]
(21.5.2015 21:58:29)
Ano, myslím si, že vodicí tyčku ohnula ta vidlička, protože v její spodní části chybí ten kousek. Kdysi se mi stalo něco podobnýho, tam to ale bylo způsobený hrubým nedostatkem oleje.
[pračlověk]
(21.5.2015 20:27:01)
Ano,je to súčasť nálezu/poruchy.
[hastrman]
(21.5.2015 20:25:36)
Ta ohnutá tyčka je součástí nálezu? Pak to může bejt klidně chybná montáž - tyčka se ohnula, protože při montáži nesedla do otvoru, ale šrouby jí přemluvily. Následně vyvolávala parazitní síly na vidličku, kterou prostě upilovala. Je to jen teorie, nikdy jsem to neviděl.
[pavelEC300]
(21.5.2015 19:47:40)
[pračlověk]A tú vodiacu tyčku to dvojkové kolečko tiež ohlo?
[hastrman]
(21.5.2015 19:44:02)
řekl bych, že při zařazeném čtvrtém stupni to dvojkový kolečko tlačilo na vidličku, protože nechtělo držet bočníma spojkama ve výstupním čtverkovým kolečku. Tu vidličku to po nějaké době přestalo bavit a stalo se to, co se stalo.
[pračlověk]
(21.5.2015 19:15:00)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19