Příspěvků: 6, poslední: 27.5.2015 9:18:0860467.všechno ostatní
Vážení - Jak sundat zadní kyvku z Mustanga? Vylisovat to nepůjde, vypálit gumu? A jak dál? Flexa? A zkompletování?
Jak to vlastně vyráběli? To dávali rám s kyvkou na zvulkanizování?
Předělám na rozebíratelné uložení, chtěl jsem to rozdělat trochu "inteligentně", ne hned použít flexu.
Děkuji všem za rady a pomoc
[Zifcak]
(27.5.2015 9:18:08)
Tak to rovnou předělej na rozebiratelné uložení po vzoru pařeza či dospělé kývačky. Pevně zavař pouzdro do rámu a vystruž díru. Nový čep v něm zajisti proti posunutí červíkem. Oka v kyvce vyvložkuj a čep v kyvce ulož na bronzová pouzdra. S provozní hmotností mustanga to bude nesmrtelné.
Nebo rám prodej někomu, kdo ho na fichtl-cross rozřeže a navaří si jinou kyvkyu a pořiď si jiný rám se zdravým uložením.
[Wiku]
(26.5.2015 8:08:02)
Vylisovat musím, čep se zakousl a povolilo uložení v rámu, rez spojil čep s uložením tak, že povolil svár v rámu. Kýve se to v rámu. Taky jsem se s tím ještě nesetkal.
[Zifcak]
(26.5.2015 6:02:39)
Opravdu je potreba to delat? Je to konstruovane jako nerozebiratelne, z ramu to jde opravdu tezko. Pokud jsou gumy v poradku tak ti dobre radim, aby jsi od toho upustil :)
[mickael]
(25.5.2015 16:56:15)
Čep je v rámu zalisovaný. Rozebrat jedině uřezáním čepu v prostoru mezi ramenem kyvky a rámem. Poté z rámu pod lisem vytlačíš jen středový zbytek čepu. Nutností je vyrobit nový čep.
Otázka je, proč to chceš lisovat ven. Kyvka vylítaná tak, aby bylo nutné měnit silentbloky je dost vzácný úkaz.
[Wiku]
(25.5.2015 16:43:26)
Osobní zkušenost nemám. Rozebírat by to mělo jít tak, že vylisuješ čep z rámu. a skládat zase zalisováním čepu. Nejvíc drží čep rámu. Zbytek drží méně. Na čepu jsou silentbloky (ocelový kroužek s gumou spojený nerozebiratelně) a na silentbloku vlastní kyvka.
[Honza (Js)]
(25.5.2015 12:17:09)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,281 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 30.11.2024 5:15:19