Na tento dotaz mohou odpovídat pouze přihlášení uživatelé.
Jehla karburátoru [Jawapetr](26.5.2015 15:16:37)
Příspěvků: 5, poslední: 29.5.2015 13:28:0460476.Informace
Ahoj jawáci. Mám takový dotaz. Na hodně fórech apod. jsem četl různé názory na jaké rysce má být jehla karburátoru. Někde jsem četl že na třetím, někde na druhém nebo dokonce na prvním. Mám Jawa 350/634 typ karburátoru z hlavy nevím :) Prosím o poradění děkuji.
Mám za to, že u 634 - 7 - 02 se upravoval tvar jehly, aby se tak dosáhlo snížení spotřeby v otáčkách, ve kterých se nejčastěji jezdí. Je o tom zmínka v takovým tom nascanovaným článku ze Světa motorů (či z jinýho dobovýho časopisu), který popisuje tento motocykl jako novinku a líčí změny oproti stávajícímu (resp. staršímu) provedení. Ten článek je tuším i tady v technice. [Ota] (29.5.2015 13:28:04)
agent: nechci kecat, ale řekl bych že ano. Hranatý jikovy pro 638 a výše mají určitě stejnou jehlu, stejně tak veškerý SB... karby s kulatou plovákovou. Lišit by se mohla pro monobloky s hrantou plovákovkou pro malý kejvy. Pro pérácký H karburátory bude taky jehla určitě jiná. Prostě co jinej tvar karbu to jiná jehla - což ni přijde celkem logický, ale možná se pletu :-) [Marlboro] (28.5.2015 21:08:59)
a když už je tu dotaz o jehle - existuje někde nějaký "katalog" jehel do Jikovu? Rozměry, tvar, průměry - konkrétně by mě to zajímalo u 634, 638, 623. Je v tom nějaký systém, nebo prostě všechny karby 2926(2924) mají stejnou jehlu a pak všechny 2928 mají taky stejnou? [agent] (28.5.2015 9:54:46)
a kdy6 [agent] (28.5.2015 9:51:32)
Tak si raději stáhni manuál a tam se to dočteš. Záleží na tom, jestli máš tichou nebo hlučnou verzi. Dle manuálu na J 634-7-02 je u hlučné verze jehla po záběhu na 3. zářezu shora, u tiché verze 2. zářezu. Pro záběh má být vždy o zářez výš. Jestli se nastavení pro starší modely lišilo, to nevím. V příslušném manuálu se to ale dozvíš. [Ota] (27.5.2015 12:47:32)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,172 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19