Příspěvků: 21, poslední: 11.6.2015 13:21:2460499.Informace
Měl bych dotaz, jestli je rozdíl mezi Jawou 250 typ 553 a Jawou 250 typ S 553. Jde mi o to, jestli to písmeno "S" znační nějaký rozdíl. nebo typ 553 (bez písmene S), neexistuje. Předpokládám, že když rám a motor začínají S553 - xxxx, jedná se o Libeňáka (a ne snad o Švéda). děkuju předem o vysvětlení. Na netu nic kloudnýho k osvětlení nemůžu najít.
Uvažují o prodeji dokladů na libenaka, rok 59, typ 553, motor typ s553. Bonus je nová stk. Nebráním se ani výměně za moto jawa nebo čz s doklady. Záleží na zajímavé nabídce.
[Qwer]
(11.6.2015 13:21:24)
Pokud bych se rozhodl, že doklady prodám. Dal bych info nejdříve sem, než do nějaké klasické inzerce. Otázka je ,jestli prodat, či vyměnit za jiné moto?!? je to všecho o nějaké rozumné domluvě a hlavně nabídce.
[qwer]
(2.6.2015 12:56:07)
Libenakov je ako safranu a Švédi dochadzaju,ale sú zachovalejsie.
[Jumbo]
(1.6.2015 20:40:05)
Pokud by doklady byly k prodeji, mám zájem......
[monty]
(1.6.2015 19:20:50)
Já na to koukal, že Libeňáku je dost málo, takže jsem si moc šancí nedával. Předělávat ze švéda se mi moc nechce, to bych ho nechal švédem ...tak uvidím, buď se zadaří a seženu, nebo postavím na jinou 250tku, nebo prodám.
[qwer]
(1.6.2015 10:55:10)
Libeň se shání blbě, byla v inzerci pár měsíců nazpět asi za 120 000 před renovací. Švéda koupíš kolem 50 pojízdnýho v slušnym stavu. Zrenovovat ho do libeňáka tě vyjde minimálně na dalších 50 plus docela dost práce.
[Kuba z Neve]
(1.6.2015 7:54:31)
Koupit Liben je hodně malá šance, to tak Švéda,a upravit. Ale levný to nebude nikdy, tak 50 000 +
[monty]
(31.5.2015 22:40:52)
Když už se tak bavíme o libeňáku, zeptám se vás. Jaká je šance koupit libeňáka v dnešní době? V mém případě, koupit klidně i bez dokladů. Nebo je lepší doklady prodat a koupit něco dostupnějšího s TP. Kývačka, panelka atd??
[qwer]
(31.5.2015 21:35:54)
Já mám libeňáka 250 rv.1961 s papírama a spz TP přepsaný z 559,oficielně perem a přetipovaného s malým sedlem pro dva
na dopravním inspektorátu.
[PETR]
(30.5.2015 19:52:25)
Problém tedy už není, že se braly techničáky z jiných typů jsem nevěděl. Takže jsou to tedy původní doklady a motorka jen 2 roky čekala na nového majitele. díky
[qwer]
(30.5.2015 19:06:48)
A kde je teda problém? Předtištěný doklady na Libenáky(model 553) neexistovali, tak vzali nejbližsí podobný, a přepsali data na model 553. Tehdy se to dělalo běžně, mám tak 559 zapsanou na dokladech z 353 (od novýho,prostě to v Mototechně nebo ve fabrice tak přeškrtali) Stejně tak JAWA-ČZ 150 typ 352 na přepsaným TP od ČZ 150 C.
Co napíšou z Jawy netuším,ale vzhledem k tomu, že archiv ze závodu Libeň dávno nemají,(dali ho do sběru) tak asi nic.......
[monty]
(30.5.2015 18:27:13)
a ještě doplnění k mému poslednímu příspěvku: ty doklady z kývačky, které byly použity, byly v tom roce 61, když se libeňákto zapisoval, zcela nepoužité. Prostě vzali "čisté" doklady(kde byly pouze předvyplněné údaje kývaček) a ty použili.
[qwer]
(30.5.2015 17:37:35)
A abych to ještě víc zamotal: mám doklady na Libeňáka, (Jawa 250 typ S553)rok 1959, ale..doklady jsou původně na Jawa 250 typ 353. v roce 1961, tedy když motorce byly 2 roky, proběhla oficiální přestavba na Libeňáka, tzn. rám, motor, pneumatiky, všechny rozměry (i pneumatiky),váhy,nejvyšší povolená rychlost, změna na jednosedadlové, dokonce i udaná spotřeba je měněná. prostě snad každý řádek je přepsaný.Vše ofiko zapsané. Jako způsob nabytí je uvedeno: Mototechna Praha -ojeté. Přijde mi to divný, proč po dvou letech se najednou objeví libenák (asi tedy bez dokladů) a použijí se doklady z kývačky. Psal jsem do Jawy, zda je možnost nahlédnout do archivu, tak uvidím co napíšou.Proto jsem se vás právě tady ptal, zda třeba nebyla čistě sportovní verze, která němela doklady a byla určená jen pro soutěže.
[qwer]
(30.5.2015 17:34:43)
Monty:superšport je civilná motorka,kde je osadený motor zo súťažnej motorky 353/08.supersport je označený 353/07.
[Jumbo]
(30.5.2015 16:28:12)
SOUTĚŽNÍ motorky(na Enduro) měly vždycky světla a doklady pro ježdění po silnici
Bez dokladů a světel byly jen MOTOKROSOVÝ motorky.
A Švédy byly odvozený od základního typu pro soutěže, (mírně snížený výkon,nosič, dvousedlo, zadní stupačky, držáky lyží,a ještě nějaký drobnosti)
Vše byl typ S553. XX - a dodatečným číslem se to lišilo.
Žádná cestovní verze 553 nebyla, pokud vím.
JAWA ale vyráběla cestovní motorky se stejným motorem(s hliníkovým válcem, dvojitým primárem,jinou převodovkou) na 16" kolech,a ty byly značený 353.8 Supersport Většina skončila v USA.
[monty]
(30.5.2015 14:18:44)
ja mam jen motor je to sved a je na nem vse znaceno "S" od dynama pres valec atd .jinak civilni verze asi nebyla podle mne libenak klasickej v ty dobe splnoval podminky pro provoz mel svetla brzdy vse co seriova motorka.
[Free]
(30.5.2015 11:54:19)
Nezabudnite na to,že švéd vychádza z libenaku.Tie trubky sú aj z kvalitnejšieho mat.takisto prevodovka ,kluka.Stator je tiež značený S.
[jumbo]
(30.5.2015 9:56:23)
A to je právě ono, jde mi o to, jestli byly Liběňáci vždy jen typ "S553"(prostě to bylo braný jako soutěžní - sportovní motorka), nebo byl i Libeňák jen 553 (dejme tomu, že civilní verze, pro běžné ježdění po silnicích) a pak se udělaly klasický soutěžní( třeba bez světel ,dokladů apod.) a ty byly značený písmenem S.
[qwer]
(30.5.2015 9:54:05)
ono to "S" je vyraženo třeba i na trubkách přední vidlice. Je fakt, že maj pístnice, které sem na seriovce nikdy neviděl..
[Kuba z Neve]
(30.5.2015 7:34:57)
Taky jsem po tom pátral a bylo mi řečeno ,že S znamená soutěžní což by
u Libeňáka docela sedělo.
[PETR]
(29.5.2015 22:10:02)
mám teď doma dva švédy a oba mají typ motoru S 553. Co se viděl i origo Libně, tak S měly.
[Kuba z Neve]
(29.5.2015 19:56:45)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (8), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19