Příspěvků: 8, poslední: 3.6.2015 9:36:1560503.Elektro
Zdarec,jaký máte zkušenosti s Vapem u jawety,nebo stadiona.Mám na mysli to původní těžký magneto a lehký vape.
Ono přece vývod na světla má, ne? Tam je i světelná cívka.
[longr]
(3.6.2015 9:36:15)
patt: a jak jsi vyřešil svícení s tím zapalování z terra vari?
[jawa354]
(2.6.2015 7:04:43)
já jsem na mopeda použiů zapalování VAPE z terra vari, má setrvačík jako je je na mopedu a je spolehlivé. Akorát je ptořeba mít soustruh, nebo šikovnýho soustružníka, aby to zapalování upravil aby páslo na mopeda.
[patt]
(1.6.2015 9:26:15)
O. K., díky za typ,pujdu do toho zavazi.
[elstrem]
(31.5.2015 20:41:31)
Zdar, u neupraveného mopeda je to kontraproduktivní - motor sice jde díky lehké klice po plynu jak motorová pila bez lišty, ovšem setrvačník velmi chybí při podřazení na 1-ku v prudkém stoupání, neb otáčky po zavření plynu klesnou tak rychle, že i jednička má pak co dělat mopeda utáhnout. Takže za mě buď nechat původní zápalko, nebo dát jiné ze starší motorové pily, jak píše předřečník, či třetí možnost dotatečného závaží z veteranfora.
[z477 neprihl]
(31.5.2015 20:34:22)
Nekde jsem cetl zminky o tom ze se da naimplementovat zapalovani a magneto z motorove pily husquarna, ma to vyhodu v tom ze rotor toho zapalovani je masivni a funguje jako setrvacnik.
[Krizoň IV.]
(30.5.2015 23:29:49)
jede to, ale chtelo by to vymyslet nejakej setrvacnik. v otackach dobry,, ale na rozjezd dost na prd
[Mates]
(30.5.2015 22:53:18)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19