Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 18, poslední: 3.6.2015 14:41:1560511.Cizí (tj. ne JAWA a ČZ) motorky
Nazdar, na jar som dal dal spravit výbrus na mojej mz 251 co sa na prvej jazde po kúpe zadrela... Spravil som poctivý zábeh 2500km a potom ked som ju chcel trocha vyskusat tak som ju na 4-ke pri cca 5000 otácok po cca 2-3 km zadrel. ono nesiel som vkuse plny plyn ale vkuse rovinka. nechcela sa vytočit na viac ako 5000. ked som na kanci roviny prudko ubral plyn a zacal brzdit, motor sa zasekol a uz nepovolil. domov som dosiel vedla moto. Viete sa mi niekto vyjadrit ku kvalite piestu alebo moznemu problemu. Dnes som odniesol premerat valec a piest a vola medzi nimi je 0,06mm. pripajam foto piestu. inak na skatulke od piestu bolo made in malaysia. http://www.fastimages.eu/?v=img2015053.jpg ďakujem za každy užitočny komentar
Almet ma na pistu vyrazenou znacku. No Padalik tvrdi ze ty pisty jsou ok. Ja mu moc neverim. Jenze to je tezko tahle dopredu. Uvidim jakou ja budu mit zkusenost s 354. Je to 5ty vybrus, trval jsem na tom ze chci almety a i tak mi poslal madary. Jestli se to lizne, tam mu to hold omlatim o hlavu. [Zdeněk] (3.6.2015 14:41:15)
Maďarské písty od Padalíka jsou OK. Není Maďar jako Maďar, zeptejte se závodníků na 50ccm. [Wiku] (3.6.2015 11:46:20)
Buudulinek: taky bych rek. [Kidlathor] (2.6.2015 19:59:56)
špatné vyuhlování by se projevilo zadřením někde na straně pístu ne? Ne vpředu popr vzadu... můj selskej rozum. [buudulinek] (2.6.2015 19:55:07)
Ty oznaceny veci nejsou moc videt ale imho to neni zadnej problem. [Kidlathor] (2.6.2015 19:42:20)
Zdenek: Podle ceho poznam almet od madara ? Ted zrovna zacinam zajizdet 250/353, vybrus delany u padalika cca pred rokem, tak si rikam jestli to rovnou nevymenit za almet ... ? [Krizoň IV.] (2.6.2015 19:41:31)
Vyuhlovana ojnice znamena ze horni oko je krasne uprostred a kdybys do nej dal tycku misto cepu tak bude i vodorovne vudci motoru. Poznas to tak ze kdyz das pist do valce bez krouzku tak by nemel mit tendenci se tulit k jedny strane valce musi tam proste byt volne.. mel bys ho byt schopny dat k jedny nebo druhy strane a on by tam mel zustat. Uz to tu urcite resilo spoustu lidi pred tebou.. treba tenhle http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=7933 [Kidlathor] (2.6.2015 19:41:13)
pridam este foto piestu zo spodu. neviem ci su vyznacene nedokonalosti vporiadku alebo je to nekvalitny kus. bolo mi povedame ze je to ceske ale neviem neviem http://www.fastimages.eu/?v=img2015060.jpg [domco528] (2.6.2015 15:20:00)
1:50 je malo. I na MZ-tu. Ale podle me to jsou vadny pisty. Uz jsou kolem me asi 3 takovy pripady. Hlavne 250tky kyvacky a panelky. Kdo si u Padalika vylosoval Almet, tak OK. Kdo madary tak pridira. [Zdeněk] (2.6.2015 13:02:57)
neviem co je vyuhlovanie ale skladal som to tak ze do jednej strany piestu som dal poitny kuzok potom som ho zohrial nasledne nasadil na ojnicu a zasunul piestny cap, potom som dal aj z druhej strany piestu kuzok. nasadil piestne kruzky,dal tesnenie pod valec a nasadil valec. prvych 1000 km olej 1:30 a potom zvysovanie az k 1:50. Zabehavana zozaciatku velmi jemne trocha plynu, prvych 500km 3-ka 4000ot.sviecka stale tmavohneda takze zmes asi ok. [domco528] (2.6.2015 12:03:18)
Úďa: První kousnutí jsem jel na III cca kolem 30-40km/h. Víš jak to je s tachometrama. A druhý hryznutí, přiznávám, dával jsem tomu- tu rychlost bez přemlouvání motorka vytáhne a pěkně ševelé. Spíš jsem to přehnal s dobou jízdy. Ale ne úplně domrtva! 95 byla střední rychlost když tacho lítalo +-2 cm na každou stranu. Jinak normálně jezdím 60-70. Občas tomu dám tolik, kolik jsem dal při druhým zakousnutí. Ale jen třeba na 20 sekund a zase zpomalím. [buudulinek] (2.6.2015 8:00:54)
Budulinku! 559-ka má maximální rychlost 100 Km/h a ty jsi ji hnal do kopce 95, to znamená ful gas! Při záběhu to dělat znamená si přímo říkat o zadření. Mimochodem co pro tebe znamená klidná jízda? Kolik to normálně sypeš? [Uďa] (2.6.2015 3:31:38)
Něco podobného se mi stalo taky s 559. Motor se mi po 3km od nového výbrusu nekompromisně kousl (klidná jízda). První 2 nádrže mazáno 1:15-20. Od druhé doteď jezdím na 1:25. Jehla zvedlá a vzduch na bohato. Momentálně mám najeto 1200km a zase jsem ji kousl. Dával jsem ji 95 do mírného kopce cca 3km a píst se roztáhl u výfukového kanálu a udělal jedno prasátko jinak žádné požkození. Rozleštěno a jezdí se dál. Píst netuším odkud je (i tady jsem se ptal) na povrchu u šipky je vyražen obrázek pístu a v něm "SHK" http://postimg.org/image/69keijrmb/ . V čem dělám chybu? Bude takový píst vůbec někdy zaběhnutý, aby se při zvýšení teploty nafouk jak houba? Kámoš měl u mz251 taky problém s písty. Nakonec to vyřešila výměna pístu od jiného výrobce někde v Rakousku. Od té doby prý žádný problém. [buudulinek] (1.6.2015 22:39:43)
kvalitu pístu posuzovat nebudu, výrobce neznám, ale spíš bych to viděl na špatně seřízenej karburátor resp. obecně chudou směs (na vině nemusí bejt jen karbec, faktorů ovlvňující směs je víc). Ubrání plynu na konci rovinky jen dokonalo dílo zkázy. [Marlboro] (1.6.2015 22:36:56)
Díval jsem na tu fotku a zdá se mi, že je ten píst chycenej víc k jedné straně! Před složením úděl jsi vyúhlování? To by mohla být příčina! Jinak já jsem měl na své Čezetě maďarský píst a mohl jsem jezdit celém den na plno a nic. Ale při zajíždění jsem dvakrát přidržel! Stačilo však vybrousit prasátka a bylo to v pohodě! [Uďa] (1.6.2015 22:36:22)
pokud to bylo po 2-3 km, tak bych to spis na nevhodnou techniku zabehu videl prave na vadny pist (nevhodna hlinikova slitina, ktera ma vetsi tepelnou roztaznost nez originaly). Takove pisty se ted zrovna obevuji(almet mel vypadek v dodavkach) a na zaklede toho se obevuji taky prvni liznuti.
Ale at to nesvadim jen na madarske nebo certa jine pisty, mohla to byt taky chuda smes. A le to se casto spise vysype lozisko na klice.
[Zdeněk] (1.6.2015 22:00:20)
a nebo to byly madarsky pisty... [Zdeněk] (1.6.2015 21:55:31)
Pravděpodobně jste ten motor nezajel. Tím, že ten motor nebudete zatěžovat, se nezajede nikdy. Při zajíždění je potřeba postupně přidávát zátěž. Nejpozději po 1000km je potřeba to občas rozjet plným plynem na maximálku, vyhodit kvalt a nechat to zpomalit na normální rychlost. Motor je zajetý, pokud může jet na maximálku nonstop. [Deadman] (1.6.2015 19:48:20)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,187 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19