Příspěvků: 17, poslední: 6.6.2015 11:50:5560514.Nejede nebo nestartuje
Ahoj vespolek, mohl by mě někdo prosím poradit kde hledat závadu na Jawa 250-353, když mi při řazení vyšších kvaltů zůstává zablokovaná řadící páka. Musím jí vždycky sklepnou trochu zpět a pak tak kvalt skočí. Zůstane přitom i jakoby vymáčklá spojka. Když řadím nížší kvalty tak v pohodě. Díky za rady. Martin
Čep řazení má být uprostřed mezi pružinami. Pokud je mimo, nebo je pružina prasklá, dělá to blbiny. Rozdělej spojkové víko a koukni, jak to tam vypadá.
[verdom]
(3.6.2015 21:49:39)
Musi dolu: startovacka, spojkove viko, spojkovy kos, radici hridel s kalhotkama...a tam v kulise jsou dve pruziny, ktere vraci radicku do stredove polohy. Jde to bez puleni, jen to chce trosku opatrnosti, at do motoru nic nezapadne...
[mickael]
(3.6.2015 21:38:56)
Tak jsem seřídil a promazal spojkový automat, vačka, vůle, vše zdá se v pořádku, ale pořád to blbne. Zdá se že páka je nahoru tlačená menší silou než dolů, říkám si že by to mohla být nějaká ta pružina, jak zmínil Klouzek. Poradil by někdo kde je uchycená či jak se k ní nejlíp dostat? Díky. Martin
[Martin]
(3.6.2015 21:07:58)
mickael: srry. Máš recht. ;) Ale od vás fundovanou odpověď koukám už dostal. ;)
[verdom]
(2.6.2015 19:49:34)
verdom: ano puvodni tazatel ma 353, ale pak se sem prifaril Kubas a ten ma nevim co :)
[mickael]
(2.6.2015 14:36:24)
mickael: Na 250-353 má to v už v dotazu. Tam by měla být klasika s rolnou. Sice fungují, ale ten panelkový bych řekl, že je lepší.
[verdom]
(2.6.2015 14:02:22)
Kubas: však píšu: ...... v případě kejvačky. U panelkovýho poloautomatu bys musel mít buď ohnutou páku dovnitř, nebo brutální vakl na čepu páky, případně něco se samotnou vačkou. Ještě jsem nezažil případ, že by to nesedělo. Neměnil jsi kalhotky s hřídelí a nedal delší hřídel? Kroužek vačky, kterým prohází zajišťovací kolík by měl sedět na karteru s minimální vůlí. Jestli máš mezi hranou kroužku a karterem 5 mm vůli, tak je to jasný, celá vačka je moc vpředu - je delší hřídel
[Marlboro]
(2.6.2015 12:33:46)
[Marlboro] - popsal jsi seřízení rolny s pákou ve směru dopředu-dozadu ve směru jízdy. Já mám ale problém, že mi páka s rolnou nezapadne do vačky, protože to nehraje výškově, páka jakoby zaleze pod vačku. Divný je že před půlením to nedělalo
[Kubas]
(2.6.2015 11:49:16)
Kubas: je to prostý - poloha vypínacího mechanismu jako takovýho je daná karterem, ale polohu rolny/páky přes kterou je vypínací mechanismus ovládanej pomocí "vačky" na řadícím hřídeli udává zpětná vazba spojkový tyčky na seřizovací šroub - povol seřizovací šroub a celá rolna s pákou se vychýlí ven - v případě kejvačky. U panelky pokud nehraje jistá souosost rolny na páce vůči vačce, máš buď ohnutou páku, vačku, blbě díru na radící hřídeli pro kolík vačky a pod.
[Marlboro]
(2.6.2015 9:53:18)
Přiseru se s dotazem. Motor před GO-poloautomat a vačka OK.
Motor po GO-nasadím vačku, přišroubuji poloautomat a error-poloautomat je utopený o 0,5-1 cm v motoru výči vačce, nešlo to udělat jinak než dát mezi karter a poloautomat podložky, aby to bylo v rovině. Jak je to možný?
[Kubas]
(2.6.2015 9:16:52)
Seřídit automat a namazat vačku. Popř vyměnit automat za panelkový.
[verdom]
(2.6.2015 9:10:26)
Viděl bych to na špatně promazanej spojkolej poloautomat, hlavně vačku.
[Honza (Js)]
(2.6.2015 9:10:16)
Tohle dělá vačka na uatomatu, měl jsem ten samý problém.
[Sukin]
(2.6.2015 7:57:49)
Někdy i špatná vačka spojkového automatu, měl jsem to na číze!
[Uďa]
(2.6.2015 3:13:10)
špatně seřízený spojkový automat, unavené pružinky řazení, kolíček hřídele řazení zasunutý v některé pružině při neodborné montáži - musíš se na to kouknout
[Klouzek]
(2.6.2015 1:11:27)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,203 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19