Příspěvků: 3, poslední: 7.6.2015 21:25:2460536.Tuning a přestavby
Dobrý den chlapi, ano vím že tento dotaz už zde byl několikrát, pročítal jsem témata. Hledám ale někoho konkrétního, kdo tuto úpravu, dělal, jezdí na ni ve svém motoru 559 a kdo je ochoten podělit se se svými zkušenostmi, co a jak je třeba upravit aby to tam sedlo a fungovalo. Taky pár zkušeností s tím, jak to funguje při jízdě, bych velmi ocenil.
Díky :-)
cestak imho popisuje implementaci prevodovky 634. 638 je trosku komplikovanejsi, osobni zkusenost nemam, ale urcite musi byt jine vidlicky i kulisa.
[Zdeněk]
(7.6.2015 21:25:24)
cestak: vidličky jsi musel měnit, panelka posouvá jednou vidličkou 2 kolečka naráz, kdežto 638 jen jedno. Kulisu řazení netuším, tam možná pasuje původní
[Marlboro]
(6.6.2015 8:11:12)
Zdar, já sem to dělal na motoru 354. Je potřeba stočit na výstupním kolečku převodovky 638 nálitek, který se opírá o ložisko cca o 2mm, ale je dobré si to pořádně rozměřit na aktuální motor. Pak je potřeba počítat s tim, že 638 výstupní kolečko má delší hřídel, takže musíš koupit ozubené kolečko sekundáru a rozpěrku ze 638. A dále je potřeba podložit spojkový poloautomat o cca 1cm a s tím souvisí i výměna tyčky poloautomatu za delší. Je s tim trochu drbání, ale výsledek je celkem uspokojivý. Převodovka je robusnější, takže zvládne i horší zacházení a je lépe odstupňovaná než klasická panelkovská. Kulisu řazení i vidličky jsem nechal původní, takže mám jedničku řazenou nahoru. Kdybys měl ještě nějaký dotazy, tak napiš do vzkazů.
[cestak]
(5.6.2015 22:50:28)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19