Příspěvků: 7, poslední: 6.6.2015 12:13:0860540.Veteráni
Zdravím,mám taký problém s mojou jawkou 250/559 panelkou.Rýchloste idú všetky 1,2,3 bez problémov,držia,nepreskakujú/nevyskakujú,ale keď tam dám 4 a idem do kopečka,tak mi začne tak trochu trhať,akokeby niečo preskakovalo,ale rýchlosť nevyskočí,stále drží,len to trhá..Dolu kopcom to nerobí,len do stúpania..Chystám sa rozoberať motor,kvôli pretesneniu,tak chcem sa trochu poinformovať,kde môže byť chyba..Vďaka za odpoveď.
Klouzek a Pucfol -to ze mu to cuka jen na 4 by tomu odpovídalo ale nezustala by potom 4 trvale vypadla?Vzdyt ty ozuby do der netlaci zadna pruzina,pokud je převodovka slozena se spravnymi vulemi musí kolo s ozubama vyjet tak o 3-4mm coz pruznost vidlicky neda, jina věc je pokud jsou vule spatne vymezene a ozuby do der jsou zasunute méně a jsou otlucene.Pokud se to stejne chysta pretesnovat tak po rozebrani je to videt na první pohled.Takze se zacit schanet po vystupnim kole převodovky a trojkovem kole z hlavni hridele.
Koukam ze mezi sebou menis věci ze sekundarni retezovky , uvedom si, ze jak se vytahuje retez ojizdi i zuby na rozete a pastorku, pokud to mezi sebou prohodis retez ma tendenci najizdet avyjizdet ze zubu a periodicky se napínat a povolovat ,dále muzes mit nestejnomerne vytahany retez(pokud jsi ho mel prilis napnuty tak dostane při prupruzeni kyvky peknou ranu a nestejnomerne se vytahne).Spatnou retezovou sadu poznáš tak, ze moto hodíš na stojan a sponovakem retez skoro napnes a protocis na neutral zadni kolo, retez by mel jit stejne volne a byt porad stejne napnuty, pokud se při otaceni napina a povoluje ma retezovka nejlepší za sebou.Trhani je v takovem pripade nejvic citit na nejslabsi rychlost(4) v tahu.
[El Fag]
(6.6.2015 12:13:08)
Dnes som reťaz povolil,ale veľmi to nepomohlo...Pozriem sa ešte,či dobre dosadá do toho reťazového koľečka,čo vychádza z motora..Dával som dozadu vačšiu,jazdenú,ale zachovalejšiu rozetu a aj druhú reťaz,ktorá jazdila na tej vačšej rozete,ale primárne kolečko som nechal staré,tak možno to nedosadá,tak akoby malo.Dnes nemám čas na to,zajtra sa na to pozriem a keď sa mi to kolečko nebude zdať dobre,tak ho vymením za to ku tej rozete a reťazi,a keď to nepomôže,tak bude chyba v prevodovke...
[Daňku]
(5.6.2015 18:37:57)
Presne tohle me potkalo cestou na Malou Skalu. Se sekundarnim retezem to nema nic spolecneho, i kdyz se to tak na prvni pohled muze jevit ... ovsem pri stejne rychlosti a pozadovane sile motoru to na trojku (nebo ostatni kvalty) nedela, zatimco na ctyrku ano.
Takze to co pise Pucfol ... ovsem podbrusovani asi nema smysl, pochybuju ze to je mozny v domacich podminkach udelat natolik presne, aby vzdy zabiraly vsechny zuby stejne. Spis bude realnejsi vymenit oba poskozeny do sebe zapadajici dily (ted to nemam pred sebou, ale po pameti predpokladam, ze to je hlavni hridel v jednom kuse s ozubenym kolem a prislusne trojkove kolecko) plus velmi pravdepodobne ojeta a vyhrata prislusna vidlicka.
[Sim]
(5.6.2015 11:46:45)
Pánové taky bacha na vymezení vývodového kola, jak ozuby protikola nazapadají tak jak mají je problém. Zkouší se to buď plastelínou, nebo na citovku obroušeným jiným kolem stejného typu které jde suvně a vypodkládá se planžetovou podložkou.
[Klouzek]
(5.6.2015 11:16:29)
Ožužlaný čelní ozuby a vyčvachtaný díry na 4.kvaltu,vyměnit nebo podbrousit s citem čelní ozuby pokud jsou díry v pořádku.
[Pucfol]
(4.6.2015 21:00:30)
Jo, nejspíš to bude moc napnutým řetězem. Čím dřív to povolíš, tím míň se to v té převodovce opotřebuje. Je taky ale možný, že povolení řetězu nepomůže, protože se to už vyčvachtalo.
[pračlověk]
(4.6.2015 18:03:32)
Ešte ma napadá,napunutie sekundárnej reťaze.Možno je príliš napnutá a začne to trhať,lebo motorka na 4 dosiahne vačšiu rýchlosť a to,že to robí do kopca,znamená,že je tam vačší odpor aj vačšia záťaž a sa ešte viac napne reťaz.Zajtra skúsim reťaz povoliť a dám vedieť,či pomohlo.
[Daňku]
(4.6.2015 15:52:18)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,172 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19