Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Jawa v zahranici .... [Havlis](5.6.2015 15:31:37)
Příspěvků: 20, poslední: 8.6.2015 6:24:2260550.Informace
Jawa zacala na Yuki nalepovat svoje logo? https://www.youtube.com/watch?v=bxim7gPSSns
Ze Divisovskou jawu museli vykurvit kvuli logu a na toto to lepi?
Nebo mi neco uniklo a v Jawe uz nekdo dostal rozum?
Ty čínské ventily jsou ukázka Jawácké nezkušenosti a amaterismu. S čínskými díly do motoru jsem si taky užil své a poučil se, jenže já nejsem fabrika. [Sukin] (8.6.2015 6:24:22)
Hmm skoda uz jsem si rikal, ze by jawa v cr prodavala i hezky motorky a ono nic. Takze v zemi, kde slovo jawa znamena nejvic, budeme mit porat hnusy. :-)) [Havlis] (7.6.2015 15:26:25)
z číny začalo brát i slavný bmw :-) ale to je těžký když jawa chce srazit na kolena Diavela.. jenže nepochopili ten název a myslej si že to znamená peklo co se týče vzhledu a spolehlivosti :-D [xTas] (7.6.2015 14:31:47)
krf: ta vypada dobre!! [Kidlathor] (7.6.2015 13:46:30)
osobně mi příjde, že ta čínská, v argentině prodavana, motorka s logem jawa je menší ostuda jak oficiální produkce. Třeba motorky Minsk, čína s logem a čína umí vyrobit pěkné věci. třeba http://www.asiawing.com/english/lx450x.html vypadá to fakt super [krf] (7.6.2015 13:06:07)
v Týnci už dávají čínský skoro všechno. Ve středu sem viděl za jízdy toho bájnýho litra, tahnul se jak smrad :D :D :D v pátek jsem se potkal s klukem z fabriky, tak mu to povídám a ptám se proč na tom jezdí tak pomalu a on na to, že se všichni bojí jezdit rychle protože tam běžně padají ČÍNSKÝ ventily, motor se z ničeho nic zastaví atd.... [Kuba z Neve] (7.6.2015 12:47:10)
https://www.youtube.com/watch?v=slk0YLP6xzY

má smysl v Týnci ještě něco vyvíjet ? Podle fotek mně to přijde lepší,nebo aspoň stejný, jen za půlku? Na Jawě 350 je stejně půlka věcí čínských,tak jakej to je rozdíl,jestli to slepí z dovezených dílů na břehu Sázavy,nebo jen nalepí nálepku s těma čtyřma bájnema písmenkama?

Snad jen ty dotace z EU?
[monty] (7.6.2015 12:06:59)
Samozřejmě, jak už zaznělo od Jeana - licenční smlouva je logicky platná jen pro teritorium Argentiny. Indiv dovoz asi Týnec řešit nemůže, otázkou je, zda vozidlo s arg VIN může při homologaci/přihlášení využívat globální certifikaci čínského výrobce. Spíš si myslím, že nikoliv a tudíž bych věřil tomu, že taková motorka bude v EU nepřihlásitelná. Škoda to svým způsobem je, protože třeba taková Ruta 40/6 (600 ccm) je odolná cestovní motorka s 45 k a cenovkou do kila. [pavelEC300] (7.6.2015 11:44:16)
Jaká škoda... [Šimon_BSM30+] (7.6.2015 9:34:39)
Tá licencia platí pre Argentínu [Jean] (7.6.2015 9:32:16)
Jean: Proč? Je to samozřejmě strašně kostrbaté, nepraktické... Ale teoreticky - proč nedovážet a neprodávat motorky z Argentiny? Pokud je na nich logo Jawa opravdu oficiálně, v čem je problém? [Šimon_BSM30+] (7.6.2015 9:10:38)
S invidviduálnym dovozom by nemohli nič, ale oficiálne predávať by to tu zrejme nešlo. [Jean] (7.6.2015 8:06:11)
ted mně napadla teoretická otázka - když do česka dovezu takovou čínu koupenou v Argentině s nápisem JAWA - bude to fabrice vadit? [monty] (6.6.2015 22:51:02)
Ano, podle info od Roberta Martineze i od ředitele Jawy jde o standardní licenční vztah. Podrobnosti samozřejmě neznám. Ale vztahuje se to jen na černo-zlatý logo = Jawa Argentina. [pavelEC300] (6.6.2015 21:17:23)
Opravdu argentinci JAWĚ platí? Tak tím líp. Podle mýho názoru by to JAWA měla tak dělat i v Evropě. Byl by to mnohem lepší kšeft než plichtit dokupy stařičký 350 a divný Retardy 660 [monty] (6.6.2015 17:12:00)
Trochu si to dovolím uvést na pravou míru - Týnec o aktivitě firmy Jawa Argentina samozřejmě dobře ví a nechává si za černo-zlaté logo patřičně od pana Martineze zaplatit. Roberto Martinez zaměstnává podle svých slov 40 lidí, kteří by se museli jít pást, kdyby měli zůstat odkázaní na neprodejnou produkci týnecké fabriky. Takže se hledají kdejaký cestičky, jak zajistit prodejné zboží pro arg trh. Aby obešli clo, jsou podvozky vyráběny v Buenos Aires (mají tím pádem arg VIN), zbytek je z číny. Martinez a spol dělá pro Jawu v Argentině víc, než naši tady. Je to tedy jeho chyba, že nenechá své lidi a značku padnout společně s neprodejným aktuálním modelem 660 Retard?
Jean má bohužel recht. Zatímco čínská 4T 350 drží, dlouhodobé testy R. Martineze s J660 mu přinesly jen bolení hlavy. Tu rozpadlou motorku po cestě na Macchu Pichu jsem měl možnost osobně vidět. A styděl jsem se až do morku kostí, pánové.
jawacz.com.ar
[pavelEC300] (6.6.2015 16:25:30)
v Luha pár kilometrov. Na yuki zopár desiatok. [Jean] (5.6.2015 22:24:58)
Kde a kolko si na Sportarde odjazdil, ked to nie je tajomstvo? [Jano] (5.6.2015 21:25:38)
Bohužiaľ čínske Yuki SPT 350 alias Jawa je ďaleko lepšia motorka ako súčasná produkcia origo Jawy. Sportard je lepší, ale 2x drahší a detaily má spracované horšie - jazdil som na oboch... [Jean] (5.6.2015 17:56:44)
Tak vždyt to tam máš přímo napsaný - prodává se to v Argentině.
Jawa moto s.r.o. ,nebo jak se ten spolek v Týnci ted jmenuje prostě kašle na právní ochranu známky v jižní americe.

A místní dovozce to využívá,nakupuje motorky ve stejné čínské fabrice jako YUKI,a lepí tam s klidem nálepky JAWA. Stejně tak na čtyřkolky,jakýsi Endura, skútry- prostě cokoliv,co dobře prodaj se známou značkou na nádrži.

Jedinej, kdo to ještě nepochopil je osazenstvo toho baráku v Týnci - dávno mohli ovládnou evropský trh levných motorek.
[monty] (5.6.2015 16:00:59)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19