Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
chcípnutí za jízdy [Petr](5.6.2015 19:51:16)
Příspěvků: 14, poslední: 9.6.2015 22:36:2860552.Nejede nebo nestartuje
Zdravím,
rád bych vás poprosil o radu. Dnes mi v rychlosti kolem 90km/h chcípla moje 559, po dotlačení na bezpečné místo šla již normálně nakopnout i bez přeplavení karburátoru a domů jsem dojel bez obtíží. Je to daný zabordeleným sítkem palivové hadice a tedy nízkým přítokem ve vysokých otáčkách, nebo bych se měl poohlížet jinde, třeba u předstihu? Dále mi přijde, že od příhody motor na volnoběh cinká, ale za jízdy nic neslyším a jízda je plynulá. Napadá vás případná souvislost? Dík.
Děkuji za odpovědi. Válec už je dole, trochu chycený je a když už je dole, výbrus by si asi zasloužil. Poslední dotaz by tedy byl ke komu na kutnohorsku za výbrusem válce? Co jsem prohledával tak většina míst s dobrou reputací je trochu z ruky... [Petr] (9.6.2015 22:36:28)
Na svorníky bacha. Dotáhnu nahoře na sebe klasicky dvě matky kontra a povoluju s citem. Pokud to nejde, lze nahřát hliník, má větší roztažnost jak ocel a někdy to v něm povolí. Pokud ho ukroutíš, je to celkem opruz. Motor musí ven a pomalu odvrtat a testnout vytahovač. Tady nějaké nápady na uvolnění zamrzlin: http://www.ceskykutil.cz/jak-uvolnit-sroub [verdom] (8.6.2015 11:52:44)
Někdy je třeba dát na svorník i 3 matky za sebe, aby šel vytočit. Samozřejmě, že dvě se musí utáhnout kontra. [Ota] (8.6.2015 11:52:04)
Tak jsem počal s kontrolami. Zjistil jsem, že karburátor vypadá smutně, takže už čistím, ale největší problém teď mám s uvolněním svorníků válce. Za boha nejdou povolit. Už jsem WDčkoval, ale zatím bez efektu. Neřešil prosím někdo obdobný problém? [Petr] (7.6.2015 21:52:23)
neska jsem si protáhl 35 kiláků na hodinu,taky benzín...obvykle kontroluju jen hadičku,doma jsem rozebrakl karbec(stejně potřeboval vyčistit) a nestíhal jsem se divit do za humus byl ve víčku plovákové komory...2cm filtr... [nunici] (7.6.2015 21:44:00)
neska jsem si protáhl 35 kiláků na hodinu,taky benzín...obvykle kontroluju jen hadičku,doma jsem rozebrakl karbec(stejně potřeboval vyčistit) a nestíhal jsem se divit do za humus byl ve víčku plovákové komory...2cm filtr... [nunici] (7.6.2015 16:53:33)
taky jsem zadřel, ale kvuli nabobtnalé gumě v kohoutu, domu sem tak nějak doskákal a při rozdělání jsem mel rozmazané furto a vydřený pístní čep, zbytek byl překvapivě ok. cinkat na volnobeh muze pravě to vydřené furto [krf] (7.6.2015 12:58:31)
Jde o to, jestli jsi to skutečně přidřel. Sundej válec a podívej se na píst, jestli je na něm z boku tzv. zrcátko - oleštění od přidření. Jestli ano, opiluj ho pilníkem - smirkem ne. Zkontroluj pístní kroužky a můžeš zase jet. Jinak chcípnutí při větším zatížení může udělat běžně svíčka a to pokud používáš teplejší. Projevuje se to opravdu náhlým jakoby vypnutím motoru. Při přidírání začne motor nejprve zvonit a pak se náhle zpomaluje až se ti blokne zadní kolo se zastavením motoru. Ale motor elektricky nechcípne. [Ruda] (6.6.2015 9:27:31)
Kolikrat uz jsem cetl o pridreni v dusledku ucpaneho filtru na hadicce...urcite mnohem casteji nez o protekajicim jehlovem ventilu vlivem smitka, coz je nejpravdepodobnejsi zavada zpusobena bordelem z nadrze. Neresim ted vyrezle nadrze.. [mickael] (6.6.2015 0:08:40)
Spis nez vyhodit sitko, radeji vycisti nadrz. [Jirka] (5.6.2015 23:42:30)
Díky za odpovědi. Plynulost jízdy při cestě zpět - samozřejmě jsem již jel dost zvolna - byla bez nějakých změn. Takže bych ještě poprosil o názor dalšího postupu. Vyhodit sítko je jasný. Co bych měl udělat s válcem? Výbrus? Přidávat více oleje? [Petr] (5.6.2015 23:32:24)
Mám filtr na hadičce, papírový a nikdy s ním problém nebyl! Ale každý rok ho měním, takže ho mám jen na jednu sezónu!Ovšem to co popisuješ, je opravdu možné lehké přidření na klice! To by potom vysvětlovalo to cinkání. To chce pořádně mazat, vše mít dokonale čisté (myslím palivovou cestu) a nejezdit pořád fulgas!! Když budeš celej den jezdit s autem pořád plnej, tak taky odvaříš motor ;) [Uďa] (5.6.2015 22:54:50)
a když dělá krch krch, tak se blíží krchov.
Takže ideálně vyčistit nádrž, kohoutek a sítko na kohoutku, a mezi kohoutkem a karbem mít jen hadičku a je klid. Vesměs co projde sítkem v nádrži, jawa i spapá. Filtr na hadičce, pokud to není sklenička, tak málokdy není zdrojem problémů
[maspe] (5.6.2015 22:37:25)
Ano souvislost tu vidím, odpověděl sis sám. Zabordeleným sítkem se, jak píšeš, na plné knédl ochudí směs, a to tak, až se motor rafne. Po takovém lehkém zadření leckdy motor cinká, dělá klepy klep, ťuky ťuk nebo dokonce cvaky cvak. [BRK] (5.6.2015 22:28:20)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19