Příspěvků: 8, poslední: 11.6.2015 13:01:1560571.Nejede nebo nestartuje
Zdarec. Chci se optat ohledně zapalování na Stadiona S 22. Jak na běžícím páse se střihají klínky co drží magnet s vačkou. Skoro po každé 5 vyjížďce. Vše bylo několikrát perfektně odmaštěno a vyčištěno. Magnet nikde nedře a neškrká o cívky, vše perfektně chodí. Už se teď dokonce ze samého dotahovaní strhal závit na klice. Dá se závit nějak opravit a co se střihajícímy klínky???
Stalo se mi, ze klinek byl moc vysoky a branil dosednuti kuzele. A pak to delal brikule a nakonec se stejne strihnul.
[Havlis]
(11.6.2015 13:01:15)
To tomino: Až pochopíš že ten klínek je pro ustavení polohy, nikoliv pro přenos síly, tak ho ještě rád vyhodíš. No, přesněji řečeno, pro ustavení polohy u sériovýho motoru. Pokud máš ve válci trochu napilováno, tak vyhození klínku je defakto nutnost (z důvodu nastavení předstihu). Kužel vůči magnetu mám zabroušenej brusnou pastou, matičku magneta utahuju jen zlehka, motor točí 7000 ot/min. jak fík, a žádnej problém nemám. Jiskru mi to dává již při otáčení magnetem rukou. Mopedský vape použít můžeš za dvou předpokladů. Buď si k němu doděláš setrvák, nebo se připrav na velmi časté opravy spojky (zasekané lamely do koše, atd.)
[fk]
(9.6.2015 12:15:47)
Da se celkem vpohode napasovat zapalovani z motorove pily husquarna, ma to tu vyhodu ze rotor je tezky, masivni, a funguje jako setrvacnik. Nicmene nereknu ti presne z jakeho typu, ani co presne to obnasi, nezkousel jsem to.
[Krizoň IV.]
(9.6.2015 10:03:03)
A nemáte někdo zkušenosti s bezkontaktem ? Nemyslím Vape ,tam neschovám indukční cívku (na S11) aby to nebilo do očí.Ale třeba z nějakého skůtra nebo Číny.Hlavně aby pasoval kužel ostatní se dá dodělat. Dík.
[honzi]
(9.6.2015 6:16:56)
Chce to zabrousit rotor oproti klice. Při montáži vždy kápnu i kapku Loctitu na kužel a dotáhnu a citem matici oproti magnetu. Magneto aretuji pásovým klíčem na povolování olejových filtrů. Žádný šroubovák opřený o cívky! Kínek se zatím nikdy nestřihnul.
[Riddle]
(8.6.2015 20:57:52)
Kdyz sem zabrousil rotor proti kuzelu na klice brusnou pastou - ze obe plochy byly krasne sedivy po cely sirce tak po odmasteni a utazeni (nijak brutalni silou) to vzdycky fungovalo perfektne a snese to i hodne necitlivy prerazeni ze dvojky na jednicku kdy to musi dostat desnou slehu a nestrihne se to.
Jenze pokud uz se ti to protocilo nekolikrat tak bude jak na magnetu tak na klice ten kuzel uz dost dojebanej (na jednom magnetu sem menil ten vnitrek s kuzelem kvuli tomu - ze dvou rozbitejch sem udelal jedno funkcni) a na jednom motoru kde bylo oboji taky uplne v prdeli sem udelal zoufalej pokus o opravu - dremlem sme vyrobili drazku do klikovky - dlouhou a dokonce v lepsim miste - ze pak sly pouzivat sjety kladivka a sel nastavit predstih - a do ty drazky sme vyrobili klinek z nejakyho plechu ci co, ten sme potom hodili do ohne pri peceni burtu, projeli sme pak zhavy uhliky tim magnetem kam se cervenej klinek krasne chytil a hodili ho do lahvace kde zbylo trosku piva - tim se nas novej klinek zakalil a jak mel pak velikou plochu proti origo tak zacal plnit funkci pera a kuzel mohl byt dojebany a ono to fungovalo.. a dokonce dost dlouho - a myslim ze to funguje porad ;-)
[Kidlathor]
(8.6.2015 20:36:24)
Závit by spravit šel ale nemá to cenu, bude hin čep kliky, kterej je součást setrváku. Může bejt taky špatnej kužel v rotoru. Takže máš dvě možnosti - koupit novou replikovou kliku, nebo nechat zrepasovat tu tvojí což bude možná dražší, někdo říká že ty replikový kliky se zadírají na ojnici vespod, někdo to chválí.
[Klouzek]
(8.6.2015 20:25:14)
Máš někde špatný kužel.Klínek je tam jen pro určení polohy, jinak rotor drží na rotoru.Pokud je jen malá chybka, stačí brusnou pastou zabrousit.
Chtělo by to vidět takhle těžko dávat radu, včetně toho závitu.
[Veteranista]
(8.6.2015 20:08:05)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,172 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 10:30:19