Příspěvků: 12, poslední: 1.2.2016 20:03:5762013.Informace
Ahoj dnes som pp vybruse prvi krat starrol 487 ked sazohreje tak nieco klepe v motore ako piestny cap co to moze byt dal som dole valec vsetko ako ma byt lozisko na poestnom cape je nove a namazane pred montazou segerky na cape su dobre hrany kanalov su o rusene vola ked hybem piest hore a dole neni ziadna ani na kluke ani na cape co to potom je
Rado:Vyúhlováním se rozumí srovnání ojnice do přesné polohy s válcem, tak aby píst šel ve výbrusu-válci volně a netlačil se k žádné straně válce!KOntroluje se to tak, že se z pístu dají dolů pístní kroužky, nasadí se válec, bez hlavy a zkouší se, zda se píst ve válci netlačí k některé stěně válce! Pokud ano, je to špatně a je třeba ojnici přihnout, tzv. vyúhlovat!
[Uďa]
(1.2.2016 20:03:57)
Sry v prvej vete casti prispevku som sa klepol, jasne ze pod valec. V poslednej vete je to uz ok:-)
[J-Mt]
(1.2.2016 10:57:51)
J-Mt: Papírové těsnění pod hlavu? To snad ne. Pod hlavu patří hliníkové těsnění, papírové pod válec.
[Ota]
(1.2.2016 9:40:17)
Je tam 0,8 a hlavu som zabrusil ziadme tesnenie tam neni a zda sa mi ze piest az rak hore nedobehne ale to znie ako nieco ine vimacmebej stale ale ked sa zohreje tak daco jemne klepka ako keby daky srobik povoleny alebonxo
[Rado]
(31.1.2016 20:54:34)
pod hlavu daj 1mm papierove tesnenie, stavim sa ze tam mas to 0,2mm co ponukaju v kazdom obchode ako origo diel.... A verim ze mas nejaky Madar piest , tie sa zvyknu dost rozpinat po zahriati a toto klepanie potom vznika, tj. piest klepe o hlavu. Dobre si vsimni maly otlacok na vrchu piestu od hlavy. Zaklad je hrubsie tesnenie pod valec 0,8 pripadne 1mm, namazat vazelinou a zlozit, klepot zmizne.
[J-Mt]
(31.1.2016 20:23:01)
Co sa rozumie pod tym vyuhloval ?? Ja som to iba poskladal
[Rado]
(31.1.2016 19:05:38)
Když jsem zajížděl 477 a to je vlastně stejný motor, tak se mi ze začátku hrozně hřál, takže jsem dal bohatost ještě větší, něž byla doporučená!Po najetých kilometrech jsem bohatost upravoval, jak si motor sedal, ale přesto se mi motor dvakrát hryznul, ale jen malinko. Pokaždé to bylo z kopce, když jsem neprozřetelně zavřel plyn! Po každým hryznutí jsem sundal válec, vyleštil prasátka a jezdil dál. Motor mi těsně před hryznutím taky trochu klepal, takže jsem vždy věděl, že to přijde a mohl jsem včas vymáčknout spojku. Jeden hloupý dotaz : Při skládání motoru vyúhloval jsi ojnici?
[Uďa]
(31.1.2016 16:35:22)
Prostě se k tomu chovej šetrně. Vytáčej to s rozumem, nepodtáčej to, maž podle příručky jako v záběhu a nechej trochu bohatší směs. Pokud jsi udělal vše, co jsi napsal, bude to v pohodě.
[longr]
(31.1.2016 10:20:46)
Myslite ze sato moze steatit a nahodov bodli by mi rady ako do zabehnut co najlepsie nech je ziva a ma tah po zabehu s olejom akonriedot to viem ode minoto ako to vytacat a tak
[Rado]
(30.1.2016 22:27:53)
Dej tomu čas.
[Pucfol]
(30.1.2016 21:00:45)
A čo tak kľukovk, a hlavnee ojnica može byť že má presne vôľu už v hornom ojničnom oku darmo že si tam dal nové ložiško zabehni to a uvidíš ak je surový výbrus kus to trvá kým si to sadne :)
[Yuri]
(30.1.2016 17:44:11)
Podotykam takyto zvul mala pred vybrusom a myslel som si to klepe uz piest lebo tam bola dost velka vola medzi piesto a vlozkou
[Rado]
(30.1.2016 16:45:58)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,062 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.11.2024 0:48:17