Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 15, poslední: 8.2.2016 16:49:0462051.všechno ostatní
Zdar, na 471 má být regulátor umístěn na levé straně zvenku pod kastlíkem. Zajímalo by mě, jak je chráněn proti vnikání nečistot, vždyť je přímo u zadního kola.
Je tohle kastlík na 471 http://www.bazos.cz/img/1/318/57005318.jpg ? K čemu jsou na něm ty prolisy? Některé levé kastlíky jej nemají. Patří na ty kastlíky lemovka, nebo dosedají přímo na bok airboxu?
Yuri: taky mi to bylo divné. Kombinace staršího typu rámu a k němu široký zadní blatník a nový airbox. [Bakoun] (8.2.2016 16:49:04)
Mám doma 471 z 74, 487 z 88 a dočinenie s 477

Najprv k Bakoun všetky 250/471 mali brzdu riešenú cez kyvku a zadný blatník úzky ako 477 akurat pozeram že dadajanová má blatník široký asi export tak preto až 350/472 mali všetké široký blatník a bzdu podľa modelového roku staršie cez kyvku a novšie už osobitne

476,477,471 maly regler umiestnený pod kastlíkom na takom plechovom trojuholníku podleží gumov, neštastná poloha ale kvoli vz.filtru a oilmastru pre unifikáciu to davali na to miesto pre všetky modely rovnako, súhlasím kým neurobiš s motorky ponorku všetko ok na funkčnosť relé majú vplyv aj vybrácie ak to nemaš uložené na gume a tak plech tak samozrejme že pri vyšších otáčkach može dojst k rozladeniu

Ku kastliku ano je to polotovar ak na to date vičko olejoznak výpust a zadnú stenu tak mate nádržku ak nie tak kastlík asi spočiatku mali na lisovanie len kopyto na nádržku až potom bez prelisov
[Yuri] (7.2.2016 21:42:38)
Srry, nemám to s čím porovnat,už si tu svojí první 471 tak nepamatuji, prodal jsem ji v r.1978. Tak to nepoznám. Přidal jsem tam ještě 1 foto. [dadajan] (5.2.2016 22:17:18)
dadajan: a když už jsme u těch rozdílů: airbox už je novější provedení, ale koukám, že zadní brzda je dělaná jako u staršího typu. Jak je na tom zadní blatník? Je úzký nebo modernější široký? [Bakoun] (5.2.2016 22:06:35)
ano,už ten novější, v počátcích to mělo 2 výdechy pod sedlem, ale tenhle už má jen jeden a místo na baterku. [dadajan] (5.2.2016 21:52:45)
dadajan: ale 471.4 má už jiný airbox a uchycení kastlíků, ne? [Bakoun] (5.2.2016 21:50:14)
Já ho mám na 471.4/1979 uvnitř kastlíku, AKU pod sedlem. Na 471.0/1974 bylo na gumě venku pod kastlíkem. http://dadajan1.rajce.idnes.cz/bocni_madlo_471#rel471.jpg [dadajan] (5.2.2016 21:45:55)
No, to je teda technika jak na Sojuzu 1 nebo Challengeru. Věděli, že to relé je na blbým místě, přesto vyrobili tři typy strojů. [pračlověk] (5.2.2016 18:48:29)
Čízu jsem koupil v roce 1996 a do 2007, kdy jsem koupil vape, jsem jezdil na dvoucívkové relé umístěné pod kastlíkem a bez závad. Je fakt, že jsem jezdil spíše za hezkého počasí, ale několikrát jsem pořádně zmoknul taky. Jinam dát pořádně nejde, leda namontovat elektronické relé AEV přímo na dynamo a původní dvoucívku nechat na ozdobu. [T. A. Jawettsson] (5.2.2016 18:31:12)
Pravda je, ze mi uz dvakrat odeslo, otazkou je, nakolik to bylo zpusobeno jeho nevhodnym umistenim... Vevnitr nebylo po oxidaci stopy. [mickael] (5.2.2016 18:16:08)
Taky jsem to nekde zaslechnul, ze umisteni relatka na 477 a califu byla chyba, a ze relatko odchazelo. [Krizoň IV.] (5.2.2016 16:55:21)
Sice nemám s čízou žádné zkušenosti, ale už v dobovém testu ve světě motorů si na nevhodné umístění relátka stěžovali a psali, že při jízdě v dešti je častým zdrojem poruch. Tak nevím. [Ota] (5.2.2016 16:44:03)
viz mickael, do relé pod levým kastlíkem nelítá bordel ani do něj neteče, teda poku si nepleteš motorku a ponorku :)
Svorky a jejich prostupy do krabičky relé nejsou nijak chráněny, případná voda prostě vyteče ven.
Takový kastlík jsem párkrát viděl a stejně jako kolega níže předpokládám, že je to polotovar nádržky na Posilube - má prolis pro olejoznak a v tom druhém prolisu vlevo nahoře je u posilubky umístěné víčko nádržky http://www.michalovyzetky.cz/texty/moje-zetky/477_FOTO/05.jpg . Asi byli ve strakonické lisovně zrovna pod časovým tlakem a zároveň měli naboucháno hodně polotovarů na olejové nádržky. Lemovka tam nepatří, rantly kastlíků sedí přímo ve vybrání airboxu.
[T. A. Jawettsson] (5.2.2016 14:40:56)
mickael: dík. Čím jsou prosímtě chráněny ty tři svorky zespodu regulátoru a jejich vstup dovnitř do krabičky? To tam jsou ucpávky? [pračlověk] (5.2.2016 14:38:01)
Budu teda mluvit za 125/476, nicmene tam je stejne rele na stejnem miste. Samotne rele je utesneno a navic doleha zadni stranou na gumovou podlozku, ktera je mezi nim a ramem na kterem je umisteno. ten prolis, to bych rekl, ze byla unifikovana vyroba teto poloviny, kdy se z ni pak bud udelal kastlik, nebo cast nadrzky na posilube. Presne v tomto miste mam totiz olejoznak. Lemovku jsem tam nikdy nevidel, dosedaji primo na airbox, aspon podle me... [mickael] (5.2.2016 14:22:48)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,187 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17