Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Detaily 634 [Kudry666](7.2.2016 20:22:47)
Příspěvků: 3, poslední: 18.2.2016 14:27:4862063.Informace
Zdravím. Potreboval by som pomôcť s detailami na mojej 634-4-03.
Viem že je to tichšie prevedenie rok výroby 1979 a patrila OS ZNB v Prešove.
1. Aké predné svetlo tam patrí? (Ako Calif alebo to s oddeleným svetlom od tacho)
2. Je rozdiel v nádržiach na 634? (aká patrí na túto)
Ďakujem za pomoc.
Číslo motora začína 634-3. A v TP aj na štítku je napísaný rok výroby 1979. A podľa smeroviek a pod. nemôžem vypátrať skoro nič, lebo predchádzajúci majiteľ to hodil do štýlu 638. Viem ale presne, že by to mala byť verzia bez otáčkomera a so 4 kontrolkami. [kudry666] (18.2.2016 14:27:48)
Svetla na califa a 634 se nelisila. Calif ze zacatku pouzival plechove svetelo a velky tachec 160 z 500OHC, pak presel na plastove svetlo a maly tachec. To same svetlo se pak davalo to 634. Nicmene v tvem pripade je 634-4-03 rok vyroby 1979 hodne podivny. V tomhle roce uz bych skutecne 634-4 necekal. Vychazej ze zbytku motorky - stupacky ? blinkry ? Typ motoru? Mas origo stitek, nebo vychazis z udaju v TP ? Klidne to muze byt 634-5 s blbe predtistenym TP [Krizoň IV.] (12.2.2016 10:07:28)
Ad 1. Nevím to jistě, ale myslím, že světla na kalifa a 634 se lišila.
Ad 2. Patří tam starší typ nádrže. Tedy ten, který je vzadu uchycen na silentblocích a vepředu spočívá na gumě a k rámu je přidržován pružinou. Uvnitř má široké vybrání na zapalovací cívky, které jsou uloženy vedle sebe. Má velké chromované bočnice. Novější typ nádrže se dával až na poslední 634 - 7 - 02 od r. 1982. Ta má pouze úzkou chromovanou bočnici, vepředu uchycení jako novější modely k nasunutí na dva gumové kroužky připevněné z obou stran rámové trubky a úzký prostřední tunel, což vyžaduje montáž indukčních cívek za sebou.
[Ota] (11.2.2016 8:21:53)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,219 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17