Na tento dotaz mohou odpovídat pouze přihlášení uživatelé.
LPG II [Klouzec](8.2.2016 18:38:16)
Příspěvků: 53, poslední: 11.2.2016 20:02:5162071.Automobily a jiné vehikly
Zdar bejčani, tak mám zase autodotaz ! Dotáhl jsem dneska Vaz 2101 rv 1979 po GO s LPG, to auto 12 let stálo v suchý garáži od doby co dědínek chudák umřel, odtáhl jsem to na tyči, zítra to chci sprovoznit klasicky na benál, ale uvažuju nad tím zachránit to LPG, myslíte že se na takový starý LPG seženou díly, případně podívají se mi na to v servise někde ( jesi to má vůbec cenu ? ) na legislativy nehleďme, jen na bezpečnost a funkčnost. Vůbec nevím jak se to ovládá, popište mi to prosím někdo - bílej třípolohovej a červenej mačkací čudlík a asi to nemá cenu zkoušet teďko, raději na to nešahat než se to zreviduje ? díky.

Obrázky: http://jpeg.cz/obrazek/eMST
http://jpeg.cz/obrazek/eMSa
http://jpeg.cz/obrazek/eMSn
http://jpeg.cz/obrazek/eMS4
http://jpeg.cz/obrazek/eMS5
kolíbku na žigula jsem kurva zapomněl včera u chlapa od kterýho jsem bral plnej vozejk novejch dílů [Klouzec] (11.2.2016 20:02:51)
Hipoteka podle silenost:-)) [kocourluk] (11.2.2016 19:14:39)
kocourluk: hipoteka od slova hipik? :-D [krf] (11.2.2016 18:36:29)
Dutiny si udelam sam a mozna si vezmu hipoteku na garaz. [kocourluk] (11.2.2016 17:43:05)
Toliko kolik? Zak ho hod na kolibku poradne odrbej a natri podvozek a placnem si . [kocourluk] (11.2.2016 17:41:18)
kocoure stav A1, jen odrbat a natřít podvozek, jede moc hezky, na véčka by šel je to rok 79, véčka bych dokázal udělat do týdne na tvoje jméno, jen nevím zda li bys za ně chtěl vypláznout tolika... [Klouzec] (11.2.2016 13:57:03)
Helejd jakej je stav slo by to na vecka ?? Mit garaz tak bych ho vzal vypada ze by sel zachovat pro pozdejsi generace. [kocourluk] (11.2.2016 13:11:44)
Špatně jsme se pochopili. Jo, magnet byl až za pumpou. [ED250] (10.2.2016 17:25:29)
ED250: ja vim, že má, proč mi to píšeš? :-D
nedával se magventil až za pumpu? mě teda membrána odešla taky, benzín skrz ní chcal do motoru a motor jsem vydřel. od té doby nemám v autě benzín
[krf] (10.2.2016 16:33:47)
Bez duplicitní palivové trubky fungující jako vracečka a druhého el. mag ventilu na vracečce odejde membrána v AC pumpě velmi brzo. Po protržení dvou ze tří vrstev membrány se z AC pumpy stává efektní benzinotrysk mířící na indučku a rozdělovač. [Wiku] (10.2.2016 10:14:53)
No nevím, Když jsem měl Š120 na plyn, tak mi i po ujetí více jako 100000Km membrána v AC pumpě nikdy neodešla. Ten přechod se tam děje jen velmi krátkou dobu. K těm brzdám, žigul obecně má problém v hliníkových brzdičích na předku. Hliník zarůstá a drhnou pístky. Chce to rozhýbat a vyčistit. Krfe i BRC má elektromagnety. [ED250] (10.2.2016 7:02:25)
ano s tím souhlasím, tím se asi zmařila ta původní, hele nová stojí 80kč a výměna je na 15 minut, v Jihlavě ve špecielní mototechně má paní všecko a všecko sežene, na něčem je cccp, ceny nižší než na š 120 [Klouzec] (9.2.2016 21:17:48)
Jen bych podotknul, že při provozu na LPG budeš tu membránu v pumpě měnit zase. Přechod vzduch/benzín ji nedělají dobře a když jede na sucho, po čase rozpadne a protrhne. [Borderer] (9.2.2016 20:59:15)
jen teda začlo blikat dobíjení a cvaká jakýsi relé v motorovým prostoru [Klouzec] (9.2.2016 18:27:29)
Tak borci ti které to zajíma: dneska jsem to rozchodil na benál - neházelo to jiskry tak jsem opravil zapalko, dal nový svíčky, vyměnil jsem membránu pumpy (80kč), dolil jsem olej apropo byl tam ještě krásnej hnědej - měnit ho budu příští tejden, no a žigul krásně vrčí a jede, pruží, řízení bez vůle, tlumiče vše ok nádhera, jen brzdy po 12 ti letém stání nic moc ale rozcházejí se... No a nebyl jsem měkkej a zkusil jsem to na plyn a normálně to jde, jen to nedrží volnoběh, takže do toho investuju a nechám to zrevidovat ve firmě. Díky za rady [Klouzec] (9.2.2016 18:22:31)
jo a aby to jelo na benál, musí ti chodit elmag ventil na beňo - měl by mít na sobě kolečko pro nouzový dojezd při poruše [krf] (9.2.2016 17:11:38)
klasickej podtlakovej lovato autogas, jezdím to už přes 20 let a náhradní díly prodavají dneska pod značkou lovtec. bomba je brc, možná že nemá ani elmag ventil, to se dřív nedávalo. uvást do provozu tento systém včetně výměny membrán a filtru je na odpoledne, je to jednoduší než seřídit karbec na škodovce.
A pokud bys to chtěl vrakovat, o nějaký díly z tohohle systému bych měl zájem, elmag ventily, reduktor, přepínač atp.
[krf] (9.2.2016 17:10:34)
Neplette si vodnateni s vypotrebovanim propanu ze smesy propan butan lisi se teplotou varu propan cca - 30 butan okolo nuly . takze v chladu vyberes kvalitnejsi propan a zustane mene vykonejsi butan co za chladu nevari tedy ani nevytvari tlak. Zamerne pisu chladu v kempingovem varici kolem 5-8 stupnu se kartus ochladi odparovanim tak ze zamrzne a zhasne. Lpg u auta je neco jineho tam jde kapalne do smesovace ktery je ohrivan vodou tam toto nehrozi jen je potreba mit chladici kapalinu na nizsi teploty. [kocourluk] (9.2.2016 11:02:41)
propan nacucává vodu je otázka jak bude po pár letech hořet měl jsem 2kx starou - hodně starou - plnou bombu a prostě to nehořelo . na zjištění netěsností dobrý. [nunici] (9.2.2016 9:28:02)
Kocourluk: Tobě v tý Avii řachle i 10 kg PB bomba? tak to musela bejt rána! Ta bomba dokáže při výbuchu pobořit rodinej domek! [Ota] (9.2.2016 8:48:42)
Jestli uvazujes o vypusteni plynu, bat se nemusis. Jako kluk jsem se dival na souseda, ktery lakoval starou felicii. Nemel strikaci pistoli a jako tlakovy medium pouzival LPG. V te dobe se to delalo bezne. A lak byl krasnej. [_remove] (9.2.2016 8:21:44)
Ps omlouvam se za skrabopis ale mam dnes najeto 900 km a jsemmod pul ctvrte vzhuru . na gramariku seru . [kocourluk] (9.2.2016 1:11:04)
Ted sem pocet prispevky. A tedy to hlavni zdenjiz padlo. Polohy by mely byt plyn nic benzin . poloha nic slouzi k vyjeti benzinu z karburace . dale tam bude vypinas prez perko ten slouzi stejne jako cupak u jawy. Pusti plyn naplno at se to mtreba "uchlasta" . ma to dva elektro ventyly jedem
N na benzinove hadici mezi pumpou a karbecem jeden na medene trubce mezi bombou a smesovacem . na bombe jsou dva sroubovacimuzavery jeden tankovaci a druhy k smesovaci . takove zubatemkolecka nejspis . takze prepnout na plyn amjit ocuchat jestli ro nekde neutika . cuchat nezkouset sirkou!!!! . pri prepnutym na plyn jeden macka pres perko "cupak" druhy kontroluje kde co syci . sundej vzduchovy filtr je tam podmnim takovy prstynekms dirama . pokudnzmnej jde plyn nasad filtr a zkus nastartovat . doporucuju tyto pokusy delat 100 metru od cehokoliv co muze chytnout . kdyz mi horela avie tavily se okna 15 metru daleko a 10kg propanbutanova bomba rozsrrikla tekuty hlinik 20 metru daleko a do vyse treriho patra . tak bacha tybtam budes mit pravbepodobne 80 ku bombu tj pulka znamena 20 kg propanu a to je uz nejake energie. Snad sem v poradne poradil . ps von je ten klouzek jakej je ale v jadru neni zlej tak ho hned nekamenujte kdyz se blbe zepta . a mockrat …......
[kocourluk] (9.2.2016 1:08:51)
Kouknu doma co zbylo z lpg ze skody 120. Byl tam sistem do 60-70 kw podtlak . vseobecne budes potrebovat novou nadrz nove membrany nove hadice . takovy ten bezny plynovy spotrebak. Paklize by si to chtel udelat nelegalne tu nadrz menit nemusis ale pokud to ma nejakou budoucnost tak investice do nadrze a legalnost celeho zarizeni se vyplati. Co s to zase probuh dotahnul domu hod fotky . [kocourluk] (8.2.2016 23:48:32)
Vy z toho děláte vědu. Levej přepínač benzín, nic, plyn. při přepínání z benzínu na plyn nejdřív musíš vyjet karbec, když smícháš plyn s benzínem, nejede. Červenej je plynovej sytič, když ho zmáčkneš, pustíš trochu plynu do sání(kvůli startu na lpg). Tyhle systmy dost často jezdili jenom na plyn, a benzín už ani nefungoval. Zkusil bych to rovnou nastartovat na plyn. Jinak nádrž se dá sehnat jiná, třeba starší. Od tuším 2001 je potřeba s el. mag. ventilem. K tomu je potřeba dotáhnout jeden drát od motoru navíc(a asi to neni úplně čistý řešení, ale dělalo se to tak) [JK] (8.2.2016 23:36:58)
Rozchodím to na benál a pak podle jízdní kvality auta to buď teda zlivkiduju, nebo to dovezu do firmy, i bych do tý revize a výměny těsněních třebas pár tisíc dal. [Klouzec] (8.2.2016 22:52:25)
Na benál to zprovozníš hned, asi bude prdlá podávací membrána. LPG neofiko určitě taky, jen bych vyměnil filtr a nechal očuchat, aby to někde neucházelo. Ofiko to bude výměna tlakové nádoby, má životnost 10 roků, taky asi reduktor. Hlavně to nedělej v uzavřené garáži. [holdas] (8.2.2016 22:36:51)
Když to má cukhák, zapřáhni za to škodovku i s elekrocentrálou a zděným komínem na karavanu a odtáhni do hajzlu. [Wiku] (8.2.2016 22:35:14)
tak co tady mám psát ? jistě že s tím chci lítat všude možne se značkama z toho druhýho když to má lpg tak výhradně dlouhý štreky, ale nemám chuť číst že to je nemorální a nesmí se to... [Klouzec] (8.2.2016 22:24:55)
tak na krátké jízdy a hlavně do lesa, jedině na LPG a bet TP ! A vezmi sebou na projížďku děti !!! MAGORE ! [dejvV] (8.2.2016 22:19:33)
klouzku tady máš inspiraci http://nonamed.rajce.idnes.cz/Buchtic_si_zatopil_v_aute/ [buchtic] (8.2.2016 22:10:46)
todle mám jen na takový vesnický pojížďky, že to má závěs, do lesa na dříví a tak [Klouzec] (8.2.2016 21:07:49)
Tak v tom případě nech udělat LPG ofiko.Pokud s tím chceš jezdit po silnici tak tam LPG na černo nedávej.Při TK by to neprošlo a to raději nepíšu,když by tě chitli. [Leopold Makumba] (8.2.2016 21:04:42)
Zajímalo by mě proč řešíš skrývat pohon LPG,když auto nemá TP.To je snad jedno - viz. předchozí příspěvky.
Na plyn to normálně pojede - pokud nejsou membrány KO,případně ucpaný filtr ap.
[Leopold Makumba] (8.2.2016 21:00:44)
no já mám pp úplně na tu samou barvu, provedení i tažný .... jen tam není to elpégé [Klouzec] (8.2.2016 20:53:06)
Klouzec: pokud nemáš vůbec tp, tak když tě chytnou, tak je plyn zajímat nebude to tam klidně může zůstat. [auuu] (8.2.2016 20:49:55)
když zhodíš to plastové víčko tak naproti trubičkám jsou ventili ty zavřes povolís drubičky a pasy přes bombu a normálně ji vytahneš ven. Teda aspon u favorita to tak bylo. [auuu] (8.2.2016 20:47:33)
auuu: nesmím, nesmím já vím, ale když šikovně předělám to hrdlo do kufru, přes díru dám nálepku, kdo pozná že tam je lpg ? [Klouzec] (8.2.2016 20:46:41)
Klouzec: pokud to nema TP tak to vyhod ten plyn je k ničemu stejne s tim jezdit nesmíš. [auuu] (8.2.2016 20:45:09)
To normálně zkus a uvidíš (na volném prostranství :o) ).Podle toho znaku na bombě tam je půlka lahve plynu,a klasická AC pumpa při lpg trpí normálně-buď jede dlouhodobě na sucho-bez benzínu při dlouhodobém provozu jen na LPG a naopak.Já když jsem demontoval toroid LPG jsem stál uprostřed ovocného sadu (pro jistotu),v ruce imbus a pomalými pyrotechnickými pohyby jsem povoloval 4 šrouby od toho ventilu.Ale nádrž byla skoro prázdná... [daveho] (8.2.2016 20:43:56)
teoreticky když tam je půl nádrže takovou dobu tak by to nemuselo nikde utíkat ? taky mě napadlo to jen vyndat a neřešit, ale jak to vypustit případně ? [Klouzec] (8.2.2016 20:42:45)
je to bez TP doklady neřeším, jen funkčnost [Klouzec] (8.2.2016 20:40:04)
Pokud to ma pumpu mechanickou tak ta skutcne vetsinou jela na prazno. Ten plyn počitej že bomba bude 10000 tesneni asi zehnat pujdou ale bude muset být nová boba s uzaviracím ventilem. Demontovat to taky neni tak lehke lavně papírovaní je okolo dost. [auuu] (8.2.2016 20:38:55)
tak stál 3000czk to mne nevytrhlo, ano mám toho víc než bych měl mít 4 škodovky a 2 žiguly, jedna škodovka už ale pude do šrotu brzo... [Klouzec] (8.2.2016 20:36:14)
ked tak pozerám asi máš od vašich dosť vysoký mesačný rozpočet ked tu každý týžden píšeš že si kúpil auto / motorku, kolko toho už doma máš ? 50 - 100ks ??? [julo] (8.2.2016 20:33:38)
to ostatně byl i důvod odtahu protékající pumpa [Klouzec] (8.2.2016 20:14:19)
daveho: ano je tam elektromagnetický ventil který cvaká, jen nevím co na to pumpa která při chodu bez benzínu stále tlačí naprázno [Klouzec] (8.2.2016 20:10:18)
V sieře jsem to měl takhle-bílej-přepíná LPG a benzín,takže když přepneš na symbol čerpacího stojanu,tak by to mělo jet na benzín.Prostřední poloha bílého je bez paliva-přerušíš dodávku benzínu a až za jízdy dojde-auto nejede a sežralo zbytky benzínu,tak přepneš na lpg. [daveho] (8.2.2016 20:08:09)
ok díky, ten červenej je bez aretace ano, jenom tlačítko..., prvně dojdu do servisu na lpg, zeptám se a případně to nechám zrevidovat pak to zkusím v provozu [Klouzec] (8.2.2016 19:56:29)
mám pocit, že jeden přepíná typ paliva a druhý má jednu polohu nezaaretovanou a tím se může nasytit motor pro start [maspe] (8.2.2016 19:52:42)
Wiku: píšeš tady píčoviny a bludy o mě a sám mi sem napíšeš takovej nesmyslnej blábol místo rady, tak kde je pak chyba ? [Klouzec] (8.2.2016 19:35:15)
Na nic nečekej a zkus startovat rovnou na plyn. Snad ti to pšouchne a bude tu konečně klid. [Wiku] (8.2.2016 19:33:50)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,234 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17