Příspěvků: 27, poslední: 13.2.2016 10:10:1262074.Informace
Zdravím Jawáci. Má smysl investovat do nákupu dvoukomorových výfuků? Stojí to za ty prachy? Zlepší se nějak viditelně výkon, jízdní vlastnosti atd? Na Aukru je nabídka na kompletní sadu, ale ta cena...
http://aukro.cz/kompletni-dvoukomorove-vyfuky-jawa-350-mod-640-i5974803422.html
Díky Bendy
Ještě doplním že mám pozměněný sekundární převod na 16-51.A to by taky dobrý počin.
[Sojka]
(13.2.2016 10:10:12)
[Marlboro]správná poznámka,přesně jak píšeš,je to průtok.120 jsem zvolil po dlouhém zkoušení asi z 5 trysek.Karburátor změní motorku k nepoznání.Já ho mám na 640 s dvoukomorama a tam to bylo znát,hlavně zmizela výkonová díra ve středních otáčkách.Pak ho dal kamarád na 640 s rovnýma a tam je to teprve znát.Za 750,- co jsme je koupili to opravdu stálo.
[Sojka]
(13.2.2016 10:08:19)
dovolil bych si doplnit Sojku: na trysky pozor, hodnota 120 nemusí znamenat průměr díry v trysce 1,2 mm jako tomu je u Jikovu, ale může to být hodnota průtoku, tak na to pozor. Cizokrajný karby to mají jinak a každej má svoje trysky
[Marlboro]
(13.2.2016 9:18:33)
Sojka: to ten karburátor DellOrto phbh 28 tak pomůže?
[Doly_cz]
(12.2.2016 19:36:38)
To he trosku kokutek, kdyz ladeny laufy na RD 350 od JL Exhaust jsem Novyod ofiko distributors za 12tis. A to he kbalitou uplne jinde
[Havlis]
(12.2.2016 10:25:31)
Přetěsni výfuky co máš a sežeň karburátor DellOrto phbh 28 dej tam HT120 trysku.Neskutečná změna.Odzkoušeno na třech motorkách.
[Sojka]
(11.2.2016 15:44:19)
Jean: Jenze tohle se proste neda posuzovat pomerem cena/vykon. Dvoukomory na jawu jsou ladeni veterana, a libovolny veteran v pomeru cena/vykon naprosto brutalne failuje tvari v tvar ojety rejzi.
[Krizoň IV.]
(10.2.2016 12:34:30)
Totál OT k tej cene - na Yamahu FJ je za 260 euro dostať nerezový systém od zvodov 4 do 1 až po koncovky... Za 600 euro sú tie koncovky z uhlíkového vlákna. Tak reku či je rozumné vyvaliť toľko za fuky na jawu. Resp. aj tých 200 euro za ojazdené sa mi zdá šialené :)
[Jean]
(10.2.2016 11:48:53)
Při použití moderních olejů výfuky není potřeba čistit vůbec. Já je čistil poprvé a naposled po koupi motorky. Po 100t.km byly čistý, když jsem natvrdo zavařil rozklepanou vystřelující tlumivku.
[Deadman]
(9.2.2016 23:13:16)
mám najeto přes 40tis a tlumivky jsem nikdy nečistil a mažu hodně, posledních 15tis jen minerálním motorákem. Je pravda že konce pístních kroužků jsou do kulata a zámky na kroužky v pístu jsou poloviční, ale svina pořád jede a ne se kousnout. Je pravda že víc jak kilo už nejede :-)
[dejvV]
(9.2.2016 22:11:52)
mais: Pochybuju, že budou něco vědět o konstrukci výfuků, ale to ostatně ukáže čas...
[Ota]
(9.2.2016 20:16:49)
Ota mam, ze vypadaji origo, micmeme drat projde...
[mais]
(9.2.2016 19:27:50)
Mel jsem dvoukomory na 640 a pomohly, ale jen opticky. Na vykonu jsem skoro nic nepoznal. Pokud ti doutniky esteticky neprekazej, tak usetri 10000 (to je pulka stredne zachovaly trindy!).
[Endy]
(9.2.2016 19:00:43)
jinak je pravda, že otevřené koncovky u doukomoráků (alespoň u mého motoru) znatelně zlepšily průběh motoru v nízkých otáčkách - odstranily propad v rozmezí cca. 2500 - 2750 ot/min., který byl jen při mírném protivětru bez podřazení nepřekonatelný.
[Ota]
(9.2.2016 18:54:33)
mais: Pokud máš koncovky upravené od TK-moto, kdy vzhled zůstal stejný - včetně nerezového krycího plechu s vyznačením homologačního či typového označení, tak to projít musí. Vždy se motorka ani nemusí startovat. Ovšem s těmi rozebíratelnými koncovkami či různými samodomo konstrukcemi by mohl být problém.
[Ota]
(9.2.2016 18:52:29)
Smysl to ma,pokud nemas seriovy motor, 16z kolecko je rekl bych povinnost,stejne jako slicovani valcu atd...delani x teho vybrusu pak povazuju za kontraproduktivni uz zaklad je pro ten vyfuk na hrane, trochu to pak jeste resi absorpcni tlumeni, ale takove druhe komory nejsou striktne legalni, coz nevim,jak ted na stk projde...uvidim az se svoji motorkou na stk pujdu
[mais]
(9.2.2016 17:52:56)
Co pise Ota me zaujalo, sam mam utesnene rovne vyfuky a prave mi vzdy prislo, ze se prubeh vykonu podoba vic tem dvoukomorovym. Vychazim zt ohoto grafu: http://nd04.jxs.cz/627/863/357c27864d_74259100_o1.jpg kdy modra jsou rovne a cervena dvoukomorove. Ten lehky propad kolem ctyrech tisic tam mam, ale po nem to citelne zabere a tahne nekam pres pet tisic, maximalka s 16z koleckem je pak 130 digitacho, coz odpovida cca 5600 otackam.
[mickael]
(9.2.2016 17:19:25)
Jak už tu zaznělo - křivka se posune vejš, ale vzhledem ke stále 4q převodovce dojde k uživatelskému zhoršení, jinými slovy: motor se ještě častěji dostává do situace, kdy bučí a čeká na výkon, zatímco na nižší kvalt by nejradši vyskočil z rámu. Plus nemožnost je vyčistit... Zvuk hezkej, vzhled taky, ale už bych je nechtěl.
[pavelEC300]
(9.2.2016 17:15:55)
Mě osobně přišli dvoukomory na 640 jen jako optickej posun směrem nahoru. ale RD350 se z toho nestane :-D a když se zadělá tlumivka, co nejde čistit, je to o ničem
[krf]
(9.2.2016 17:03:25)
Hmm, to je škoda. Ještě nedávno odkaz fungoval - zkopíroval jsem ho z oblíbených stránek:-( Každopádně jde o to, že se z vložek výfuků vyndají stávající plechové výlisky, které podporují těsnící kroužky a nahradí se plechovými kroužky o průměru jen nepatrně menším, než je průměr výfuku. Vždy mezi dva kroužky se dá jeden kroužek z těsnícího materiálu - Poli doporučoval nějakej lepší a odolnější materiál, než jsou nyní prodávané těsnící kroužky, coby náhradní díly. Funguje to fakt dobře a díky velkým plechovým kroužkům se těsnění nevypálí žárem, ani nepoškodí vibracemi.
[Ota]
(9.2.2016 15:29:24)
s dvoukomorama ztratí motor "spodek" ale trochu získá nahoře. Žádnej nárůst výkonu nečekej. Co se ceny týče, tak v případě že jsou to opravdu nový nejetý díly, tak je cena za celej komplet přiměřená, ale nikdo si to nekoupí :-) Každej radši sáhne po jetejch dvoukomorách ani ne za půlku
[Marlboro]
(9.2.2016 12:18:29)
Já to vidím na tom odkazu stále funkční. A furt za tu cenu :-(. Ale máte pravdu, nejdu do toho. Ale třeba to dá časem levněji, když mu nikdo nepřihazuje.
[Bendy]
(9.2.2016 11:47:46)
Ota: Odkaz nefunguje. Resp. stránky už neexistují.
[Daryth]
(9.2.2016 11:30:06)
Pockej si na levnejsi sadu, nebo shanej po kusech. Desitka za mi za to prijde fakt dost. Ja ted budu za ty samy penize kupovat dvoukomorace, ale v sade s kompletni 640kou s doklady a VAPE (:
[Krizoň IV.]
(9.2.2016 9:57:53)
Za tu cenu bych se na to vykašlal. To už radši přetěsni rovný laufy á la Poli ( http://www.poli.webpark.cz/vyfuky.htm ). Mám takto přetěsněný výfuky na 639 a dvoukomoráče na 640. Nepozoruju v projevech obou motorů velký rozdíl. Skoro bych řekl, že 639 mi táhne líp. To bude ale tím, že je po GO, kdežto 640 má nalítáno přes 40 tis. na jeden výbrus. Protože 639 ještě zabíhám, nemůžu chování při jízdě na plný plyn moc posoudit, protože to ještě nemůžu tolik drtit:-)
[Ota]
(9.2.2016 9:37:37)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,203 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17