Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 9, poslední: 11.2.2016 23:54:4962076.Automobily a jiné vehikly
Zdravím,
ospravedlňujem sa za tému mimo JAWY, ale od známeho chcem kúpiť malotraktor s nápravami a prevodovkou z ARO 240ky a motorom z Furgonu. Chcel by som na tom odísť "po svojich", tak mám pár otázok dopredu, pretože s naftovými motormi bohužiaľ nemám praktické skúsenosti.
Postačí mi 100Ah batéria? Na fórach som čítal že vraj áno ale nechce sa mi veriť.
Po dvoch rokoch bude treba točiť asi trocha dlhšie kým nasaje palivo. Bude stačiť keď dolejem naftu, nažhavím a použijem štart sprej? Diky
Dneska seznes pekny motor i v srote ja tam jeden poslal loni a na hromade tam mely taky nejaky z fugona najeto 40000 mluvil sem s majitelem motoru.takze sehnat hlavy s zhavickama se da v pohode . ta v sani v podstate zazhavy a pusti naftu ta vzplane a ohen je vtahovan do valce tot princip. Vzhledem k poloze to ale jde tak do dvou max tri valcu .To bude traktor na orbu?? Jinak si pouziti stabilaku typu avia nedokazu vysvetlit. Pak sem dopln fotky at se pokochame . [kocourluk] (11.2.2016 23:54:49)
Motory AVIA startovaly špatně jen ty s jednou centrální žhavičkou, to byla opravdu bída, a když se ji v zimně nechtělo tak jsme ji dali čichnout k sání zapálený noviny. Novější generace někdy kolem revoluce už měli pro každej válec svoji žhavící svíčku, a tam už nebyl problém ani když slušně mrzlo. [rikša] (11.2.2016 22:31:37)
A nekombinuj termostart s startovacim sprejem. Na cerpadle je obvzdusnovak. Natlac naftu rucni pumpickou a povol ho zapumpuj dokud pujdou bublinky pak utahni a parkrat pumpni. Melo by byt citit a sliset jak nafta jde prez prepoustak na cerpadle ne to jakoby vzralo Pokud bude motor ok melo by to blafnout v pohode .Avku mi tocila 6 let stara baterka z fordu mondeo. Pripadne si vem sebou jeste kabely a propoj to s autem. [kocourluk] (11.2.2016 6:26:46)
A jestli tam neni nemrznoucí kapalina, tak tam nalej horkou vodu. [JK] (10.2.2016 22:18:52)
100Ah baterka stačí bohatě, nastartuješ i na 50. Žhavení může bejt buď 4x žhavička, nebo termostart viz ED250, nebo kombinace obojího. Rozhodně až naleješ naftu, tak na čerpadle ruční pumpou pumpuj tak dlouho, až se vratkou začne vracet do nádrže. Můžeš i odvzdušnit trubky ke vstřikům, ale já bych to zkusil bez toho. A s tim start sprejem u avie opatrně, stačí jenom malinko fouknout, né moc. A startuj s plnym plynem. A když bude mít termostart, tzn jednu centrální žhavičku s přívodem nafty, tak dolejt i naftu do nádobky. Pak žhavit a až blafne nafta v sání tak startovat stále se žhavením. [JK] (10.2.2016 22:18:08)
Pokud je ve Furgonu stejnej motor jak v A31 tak tam jsme měli klasickou autobaterii myslím 55AH a startovalo to i v zimě, už si to moc nepamatuju ale tam přijdou myslím dvě šestky nebo co [Klouzec] (10.2.2016 21:09:03)
Tam jde hlavně o žhavení. Má to spádovou nádobku na naftu nad sáním a žhavičku v kolenu sání. Musí se nažhavit až se udělá v kolenu sání horká naftová mlhovina. Ten okamžik se děje, když to v kolenu tlumené bouchne - nafta chytne. Pak se musí hned startovat. [ED250] (10.2.2016 20:19:45)
start spray určitě použij. Motory AVIA startovaly vždycky špatně.Já bych to v malotraktoru asi nechtěl.Jinak,motory jsou to jednoduchý a snad i v současnu opravitelný. [Leopold Makumba] (10.2.2016 19:18:27)
bylo by dobrý odvzdušnit cestu povolením trubky u vstřiku a točit a mít startovací vozejk, baterie je leda na pár minut [krf] (10.2.2016 16:39:36)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (12), 0,234 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17