Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
z čeho to je? [mara-250](10.2.2016 8:58:17)
Příspěvků: 29, poslední: 12.2.2016 18:20:4362080.Informace
Ahoj, dělám pořádek po dědovi, a našel jsem v papíru zabalené nepoužité tohle světlo. Z čeho by mohlo být?
http://number-one.rajce.idnes.cz/z_ceho_to_je/#20160208_134133.jpg

Díky :)
Super, díky! No každopádně motokola nejsou můj obor.. jakou to má asi cenu? [mara-250] (12.2.2016 18:20:43)
hoši todle světlo na kole těžko bylo, neklesejte na mysli [Klouzec] (11.2.2016 14:05:34)
Pavel.paja mam kolo i s prepinanim tohle svetlo mi prijde vetsi [mais] (11.2.2016 7:42:06)
Taková světla bývala na jízdních kolech, mě jsem jich v rukou hodně, jen jsem to ještě neviděl s tím vytaženým kablíkem a vypínačem. Konkrétně samozřejmě nevím, to motokolo, jak píše Riddle je docela pravděpodobné. [pavel.paja] (11.2.2016 7:40:25)
tady jedno áčko co by asi původní testacema neprošlo =)
http://www.misovadilna.cz/galerie/14-cz-125-a/

jinak to světlo kdyby bylo v nabídce před rokem tak za něj urvu ruce =).... nakonec jsem si poradil zmenšeným světlem z maneta...
[malejmisa] (10.2.2016 23:35:32)
Myslím, že je to světlo z motokola ES-KA s motorem Sachs 98. I písková barva by odpovídala.
PS: Pokud by bylo na prodej, měl bych zájem. Chybí mi k renovaci motokola.
[Riddle] (10.2.2016 22:26:39)
Klouzku, tam kde stačí jen peníze, kurví reputaci a dávají záminku, aby se při testacích a provozu jen přitvrzovalo. Viděl jsem na V značkách takové vraky(vcelku mladé, nosné díly nasračku prorezlé). Takový klub bych vyloučil z testací, kazí to ostatním reputaci. Funkční patinovka v technickém stavu musí projít, pokud nejsou zkorodovány funkční díly v návaznosti na bezpečnost (nosné části, prorezavělá řídítka atd). [holdas] (10.2.2016 22:08:33)
Kdyby se to zrestaurovalo tak by to véčkama prošlo jak nic.. a i kdyby se to nerestaurovalo tak u jednoho pána stačí jen peníze a fotky a máš véčka, takže zase tak přísný to asi nebude. [Klouzec] (10.2.2016 21:45:31)
elevator: asi záleží na komisi, ale co vím, tak jsou i komisaři, kteří chtěji kulervoucí lesk, nový lak..., jinak testaci nedostaneš. A s takovouhle patinovkou Tě vyhoděj. Na jednu stranu je to k pos*ání. Na druhou je zase potřeba se na to podívat z druhý strany, kdy, když by pustili i horší (pozor, vzhledový ne technický) stav, tak se toho chytne nějaký typý, ale veledůležitý hovado a udělá další pakárnu proti V značkám. Přece se nebude náš vybraný vozový park hyzdit kdejakou prašivinou s ošoupaným lakem... [JZ] (10.2.2016 21:24:49)
kdyby to byla božka, tak by to bylo značený, vyndej a nafoť patici, podle mě to je tuzemský... [Klouzec] (10.2.2016 20:37:41)
elevator - krása. [maspe] (10.2.2016 15:39:52)
není tam právě vůbec nic, jen kontakty přepínače jsou značené 56, 58 atd. A ještě na bočních šroubech je písmeno W, to je vše. On děda skladoval kde co takže to může být zahraniční, ale doufal jsem že to budu z něčeho českého.. [mara-250] (10.2.2016 14:43:10)
mara-250: nepomůže :-) není na tom někde uvnitř logo, nebo typové číslo. vůbec to nemusí být čs výroba [Mirek150] (10.2.2016 14:16:14)
a po době kuloleskové přišla doba patinová.... [mais] (10.2.2016 14:15:19)
A jak že mi to pomůže zjistit z čeho to světlo je? ;) jinak na toho robota jsem se už díval ale nevím no.. [mara-250] (10.2.2016 14:01:13)
zde pěkné pojednání o restaurování od jednoho místního uživatele http://www.motorestaurovani.cz [elevator] (10.2.2016 13:35:58)
Restaurování rozhodně není silichrom, tempo nebo leštěnka nebo retuš. Je to dokonce pracnější postup než renovace, kde se pískuje, na zakázku lakuje, chromuje a pak skládá jak stavebnice. U restaurace je také těžší sehnat chybějící díl v původním stavu, který se u renovace prostě koupí v replice a za dva dny je poštou doma. [elevator] (10.2.2016 13:31:03)
Jer250: například mně by to áčko pouze restaurované udělalo radost řádově větší než jakákoliv renovace. [Peterson] (10.2.2016 13:27:14)
Proberte se...komu by ten orezlý šrot mohl dělat radost? Je třeba rozumně rozlišit, co je zachovalá mašina, kde pomůže silichrom, tempo, leštěnka a decentní retuše barvou, a co paskvil, který stál 40 let bez hnutí někde v maštali... [Jer250] (10.2.2016 13:17:16)
památkáře na vás. [maspe] (10.2.2016 12:51:22)
nemusí to být kretén, ale jen prostě člověk neznalý. Hlavně, že mu nynější stav dělá radost. [elevator] (10.2.2016 12:47:09)
můžeme majitele i hodnotit a dle mě kdo zničí takovejle hezkej původní status je debilní kretén... [Klouzec] (10.2.2016 12:16:45)
Ta ČZ 125 šla zachránit jen restaurováním a mohl být plně funkční motocykl,který by šlo legálně přihlásit na V. Ale bylo to rozhodnutí majitele, takže můžeme jen litovat, ale ne ho soudit. [elevator] (10.2.2016 12:10:08)
[kubas] > jojo, neni nad to neco udrzovat ve forme nefunkcniho vraku. [Sim] (10.2.2016 11:57:23)
no jo to jsou většinou debilní kreténi podnikatelský který to musej mít JAK NOVÝ [Klouzec] (10.2.2016 11:51:36)
škoda toho áčka, zrenovovaný už nemá to kouzlo [kubas] (10.2.2016 11:48:09)
Mnet 90 to není. Z tudlenctoho bych si dovolil tvrdit http://www.renovacemotocyklu.cz/cz-125-a/ Robot má taky podobný světlo [Klouzec] (10.2.2016 11:35:32)
Zkusim to, Manet 90? :) [Shu Lin-san] (10.2.2016 11:14:07)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,219 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17