Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4158189
Online: 3364
Přihlášených: 2
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
Pettr335
Pavel
Pettr335
Ota
Pettr335
Malken
Pettr335
Pettr335
Pettr335
Stíví
Poli
Milos634
Ota
Marlboro
Milos634
Ota
Marlboro
Ota
Pettr335
pračlověk
Pettr335
Ota
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Jawa 350 - 632 vložka tlimiče výfuku
[Pettr335]
(17.2.2016 18:35:57)
Příspěvků:
21
, poslední:
31.8.2018 23:09:56
62121.
Informace
Čistím výfuky a chtěl bych zjistit názory na složení části vložky tlumiče. Zřejmě má být jako první v řadě od motoru ta dlouhá část s menšími dírami dokola a potom ty dvě krátké. Jsou i další možnosti dle netu:
http://tr71.ra
jce.idnes.cz/v
lozky_tlumice#
vlokatlumiejaw
a350.jpg
Poraďte jak ty části složit, zda má každá svou konkrétní funkci. Kupoval jsem nové těsnění tlumičů, ujel jsem cca 500 km, a těsnění je nabobtnané a nedrží tvar, kroutí se. Jaký materiál použit na těsnění, ze kterého by se dalo těsnění vyrobit, aby to vydrželo déle. Četl jsem na poradně, že se dají vložit kovové kroužky a zpevnit ten klingerit - plech - klingerit - plech.
Ahoj, prosím o radu. Mám Jawu 350/640 Style, r.v. 2012, ale z rodinných důvodů mám doposud najeto jen asi 4000 km a věnoval se jí minimálně. Nedávno jsem jel k benzině a motorka nechtěla vůbec jet, ztrácela výkon, nešla do otáček, dusila se. Zkusil jsem sundat oba tlumiče výfuků a přijde mi, že je to o poznání lepší. Je možný, aby motorka s takhle malým nájezdem měla problém se zakarbonovaným výfukovým potrubím? Jak to co možná nejefektivněji vyčistit?
[Pavel]
(31.8.2018 23:09:56)
Asi navrtám malé díry do bočních výlisků, kde jsou ty průchodky, naproti sobě a CO přivařím.
[Pettr335]
(19.2.2016 14:07:52)
Pettr335: Ideální by bylo přibodovat to tam svářečkou.
[Ota]
(19.2.2016 12:40:00)
Při provozu motorky jsem slyšel rachocení plechu ve výfucích. Myslel jsem si, že se povolily části tlumiče a tak jsem, dotahoval matice na koncovce. Po rozebrání jsem jistil, že to rachotí ty vnitřní průchodky v jednotlivých vložkách. Chtěl bych tam dát plíšek ve tvaru písmene L a přichytit ty průchodky vruty. Máte lepší nápad či praxi, ověřený postup pevného uchycení průchodek? Nějaké lepidlo, čí tmel? Je to jen průchodka není na vyvíjen žádný tlak.
[Pettr335]
(19.2.2016 11:14:15)
Ze svých motorek jsem vytáhl tyhle varianty vložek
http://malken.rajce.idnes.cz/634_smes/#S5000353.jpg
přičemž 3. je kupovaná přímo v Jawě..
Používám jen černé "klingeritové" těsnění a žádný problém s vypalováním..
[Malken]
(19.2.2016 10:02:52)
Dále :
http://www.graflex-pb.cz/ptfe.html
[Pettr335]
(18.2.2016 21:16:57)
Našel jsem na netu:
http://www.nac
k.cz/prehled-z
bozi/plocha-kr
uhova-a-tvarov
a-tesneni-vyse
kavana-z-predc
hozich-materia
lu.html
[Pettr335]
(18.2.2016 21:15:35)
Chlapi, díky za informace. Dozvěděl jsem se to, co jsem potřeboval.
[Pettr335]
(18.2.2016 20:06:07)
Správně je za Á :o) Dlouhý s dírami po obvodu, krátký kus, pak dlouhý s plechovou přepážkou.
Varianta C je, jak zaznělo, pro prvý typ tady těch raket. Od 632 už je uspořádání jako pro 638, tedy ten poslední díl má ještě plechový výstřižek nabodový po obvodu k sobě.
Varianta A s C se v praxi jízdně snad poznat ani nedá, hlukově vychází taktéž na stejno, co však poznat lze, tak délka celého tlumiče, neb byly dvě standartní varianty délky + ještě nejkratší na choppera. Mají v sobě vzdálenostně od kolena jinak navařený protikužel, který defakto funguje jako dvoukomorový výfuk. Nevím, jak je navařen u chopper varianty, ale paradoxně při zachování celé soustavy tlumiče (kvůli hlukové normě) by ten protikužel byl nejblíže kolenu, tedy spodní spektrum otáček horší, ve špici lepší. Tu móžou diskutovat zasvěcenější :o)
A mezi námi děvčaty: varianta Bé jede ze zkušenosti blbějc. Na netu je maj poskládaný povětšinou špatně.
[Stíví]
(18.2.2016 18:48:51)
Takhle by to podle mě mělo být.
http://31.31.73.86/poli/vyfuky.htm
[Poli]
(18.2.2016 18:32:13)
Ota: dotyčný od ktorého som ich kupoval mi povedal, že ich kúpil ako originál na svoju 634. Ale ich nikdy nepoužil.
Mám doma ďalší pár výfukov (v zlom stave) a tie sú celé kratšie o niekoľko cm. Vložky tlmiča majú iba 2 prepážky (ak sa nemýlim).
Fakt neviem, netuším. Ako skladám celú Jawu tak veľa krát som si všimol že diely sa počas výroby proste zmenili. Tak isto nosníky predného svetla (kratšie o pár mm, iný gumenný lem, prelis ma vrchu...)
[Milos634]
(18.2.2016 14:53:12)
Máte pravdu, bude to Áčko.
Milos634: Nemáš spíš výfuky z 638? 634 by měla mít vložky jen se dvěma přepážkama - viz
http://www.jaw
amania.info/Fi
les/tech/16622
1/novinkaJ634-
7.jpg
Co jsem z těch doutníků vnitřnosti loni vyndával, tak opravdu měly jen dvě přepážky.
[Ota]
(18.2.2016 12:57:15)
Milos634: souhlasím, tak by to mělo být
Ota: podle obrázku z desmomanie je patrný kterej díl je kterej, i když délkově neodpovídaj, to je pravda, ale díry v jednotlivejch dílech dost napoví
[Marlboro]
(18.2.2016 12:21:58)
Na 100% je to A, lebo mám doma originál uloženky z posledných 634. Boli ešte zabalené v kartónovych tubusom s logom JAWA.
Foto tlmiča
http://jawamania.info/Files/users/269681/tlmic.jpg
[Milos634]
(18.2.2016 9:12:25)
Ten obrázek na desmomanii je nějaký divný - nejde z něj poznat, který díl je delší. Tak teď jste mě zmátli. Našel jsem doma fotky, jak byly složené vložky ve výfuku mé 639, když jsem je vyndal z výfuků. To odpovídalo obrázku B. Ale je možný, že tam byly špatně. Skládal jsem to každopádně podle Poliho návodu a funguje to dobře.
Pettr335: Zkus Poliho kontaktovat přes vzkazy nebo jestli nemá ve svém profilu e-mail. Ten ti poradí nejlíp.
[Ota]
(18.2.2016 8:29:01)
správně je podle mě A
http://desmomania.wz.cz/obrazky/velke/vyfuk.JPG
ještě odkaz na celý vlákno
http://www.jaw
amania.info/po
radna/detail.a
spx?questionid
=34036
a ač Poliho stránky nefungujou, z diskuse je jasný, že i on to měl stejně :-) Nicméně vylágrovaný "klingerity" udělaj nejvíc
[Marlboro]
(18.2.2016 6:35:55)
Fotky správnýho složení výfuků měl na svých stránkách Poli, dokud ještě fungovaly. Je to tak, jak na obrázku B. Ve stejným složení jsem vytáhnul vložky ze svý 639. Složil jsem je také tak a fungují dobře. Takže předpokládám, že je to správné. Na obrázku C jsou podle mě vložky výfuků z Jawy 634-7-02. Ta má jen dvě těsnění.
[Ota]
(17.2.2016 22:58:47)
Ty obrázky jsou z internetu, nevím o jaký tlumič "C" se jedná.
[Pettr335]
(17.2.2016 22:49:18)
Nejsou na obrázku C jiný tlumiče - bez toho plechovýho kroužku?
Na jedné 634 mám tlumiče jen se dvěmi klingeritovými kroužky a jedním pevným plechovým, vnitřní díly jsou delší.
Existuje nějaký předpis nebo zdůvodnění, proč se to má skládat právě tak, nebo se to prostě šíří podobně jako lidové pověsti?
[pračlověk]
(17.2.2016 21:11:57)
Hodně obchodů, např. jawadily.cz, plszabo.cz, motokramek.cz, jawacz-díly.cz, mají obrázek A. Fichtlkrámek má B. V katalogu ND na 638, to vypadá, že ten dlouhý kus s těmi děrami dokola je jako první od motoru.
[Pettr335]
(17.2.2016 21:03:50)
B je správně
[Ota]
(17.2.2016 20:00:43)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,219 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 28.11.2024 13:32:17